Switch to mobile version. Augšup

Infotelpa

Uzņēmējiem

  • Kā šobrīd nostiprināt uzņēmuma piegādes ķēdi, izmantojot pieejamos finanšu instrumentus

    Kā šobrīd nostiprināt uzņēmuma piegādes ķēdi, izmantojot pieejamos finanšu instrumentus

    Neskatoties uz to, ka līdz ar piedzīvoto viļņošanos ekonomikā daudziem uzņēmumiem Latvijā ir jāspēj optimizēt savu darbību vai pat nākas to pārtraukt, vienlaikus ir tādi, kuri spēj pielāgoties esošajai situācijai un esošos apstākļus izmantot, lai piesaistītu jaunu finansējumu. 

    Lasīt vairāk

  • Kā Latvijas lauku saimniecības sadzīvo ar Covid-19 sekām ekonomikā

    Kā Latvijas lauku saimniecības sadzīvo ar Covid-19 sekām ekonomikā

    Koronavīruss ir ienesis izmaiņas arī Latvijas lauksaimniecības nozarē, liecina šā gada jūlijā SEB bankas īstenotais Baltijas biznesa pārskats. Lai gan vairums lauksaimnieku mēģina Covid-19 laiku pārdzīvot, neizmantojot atbalsta programmas, gandrīz pusei ir krities apgrozījums, bet daļa plāno arī samazināt darbinieku skaitu.

    Lasīt vairāk

  • Zaļais kredīts ilgtspējīgiem biznesa risinājumiem

    Zaļais kredīts ilgtspējīgiem biznesa risinājumiem

    Turpinot veicināt ilgtspējīgu finanšu tirgus un uzņēmējdarbības attīstību, SEB banka visās Baltijas valstīs piedāvā jaunu finansējuma veidu – Zaļo kredītu. Tā būtiskākais nosacījums ir aizdoto līdzekļu ieguldīšana videi draudzīgu projektu īstenošanā.

    Lasīt vairāk

  • Kā strādāsim 2025. gadā: kas jāapgūst veiksmīgam darbiniekam

    Kā strādāsim 2025. gadā: kas jāapgūst veiksmīgam darbiniekam

    Kādas prasmes ikvienam jāapgūst, lai nākotnē varētu veiksmīgi iejusties uzņēmuma kolektīvā arī digitālā formātā? Kā iemācīties atrast līdzsvaru starp darba pienākumiem un privāto dzīvi? Vai darba devējam ir jāpalīdz to darīt? Uz šiem jautājumiem atbildes meklē diskusijas “Ilgtspējīgas sabiedrības nākotne: kā strādāsim 2025. gadā?” dalībnieki.

    Lasīt vairāk

  • No runas terapijas līdz vilnas darbnīcai – spožākās sociālo uzņēmēju idejas

    No runas terapijas līdz vilnas darbnīcai – spožākās sociālo uzņēmēju idejas

    No logopēdiskas datorspēles, kas palīdz bērniem apgūt izrunu, līdz pat vilnas darbnīcai, kurā pensijas vecuma cilvēki rada visdažādākos tekstilizstrādājumus – tik dažādas un unikālas ir sociālas uzņēmējdarbības konkursam “Tam labam būs augt” idejas. Apskatām visus 10 konkursa finālistu projektus.

    Lasīt vairāk

  • Kā strādāsim 2025. gadā: darba laiku un biroju izvēlēsimies paši

    Kā strādāsim 2025. gadā: darba laiku un biroju izvēlēsimies paši

    Ikviens zina, kas ir 40 stundu darba nedēļa. Taču arvien populārāks kļūst elastīgā darba laika un darba vietas modelis, kad ikkatrs var veikt savus dienesta pienākumus sev ērtākajā laikā un vietā. Vai pēc pieciem gadiem šādi strādāsim mēs visi, un ar kādiem izaicinājumiem saskarsimies, izmantojot šādu darba modeli?

    Lasīt vairāk

  • Kā strādāsim 2025. gadā: digitālie nomadi pusdienlaikā dodas sērfot

    Kā strādāsim 2025. gadā: digitālie nomadi pusdienlaikā dodas sērfot

    Digitālie nomadi var attīstīt biznesu no jebkura Zemeslodes nostūra, bet darbadienu var organizēt, kā pašiem tīk. Tāpēc nomadiem ir pavisam ikdienišķi, piemēram, pusdienlaikā doties pasērfot uz tuvējo pludmali vai baudīt masāžu, lai pēc tam ar jaunu enerģiju atkal ķertos pie darbiem.

    Lasīt vairāk

  • Kā strādāsim 2025. gadā: mīti un patiesība par darbu birojā un attālināti

    Kā strādāsim 2025. gadā: mīti un patiesība par darbu birojā un attālināti

    Kur darbs veicas raitāk – birojā vai mājās? Līdz ar Covid-19 nestajām ikdienas darba režīma izmaiņām katram noteikti ir radusies sava atbilde uz šo jautājumu. Diskusijā “Ilgtspējīgas sabiedrības nākotne: kā strādāsim 2025. gadā?” darba vides stratēģis Oļegs Ņikitins meklēja atbildes uz dažādiem pieņēmumiem par darbu birojā un attālināti.

    Lasīt vairāk

  • Video: Kā ar finanšu modeli novērst izaugsmes nestos riskus

    Video: Kā ar finanšu modeli novērst izaugsmes nestos riskus

    Strauja izaugsme šķiet vilinoša jebkuram uzņēmumam. Tomēr gana rūpīgi nepieejot iespējamo attīstības scenāriju un sagaidāmo risku izvērtēšanai, pārlieku strauja izaugsme uzņēmumam var izrādīties bīstama. Finanšu modelēšanas eksperts Andrejs Grigoļunovičs sniedz padomus, kā efektīvi modelēt uzņēmuma nākotni.

    Lasīt vairāk

  • Izaugsmes programma – solis pretī straujam biznesa izrāvienam

    Izaugsmes programma – solis pretī straujam biznesa izrāvienam

    Līdz 2020. gada 25. septembrim Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi tiek aicināti pieteikties dalībai jau piektajā SEB bankas īstenotajā Izaugsmes programmā. Tā uzņēmumiem piedāvās ne tikai vērtīgas lekcijas un darbnīcas, bet arī mentoringu un padomus no pieredzējušiem starptautiskiem un vietējiem biznesa ekspertiem, lai palīdzētu izstrādāt jaunu produktu vai pakalpojumu un tādējādi sasniegtu strauju izaugsmi.

    Lasīt vairāk

  • Kā izmantot tehnoloģiju attīstību sava uzņēmuma labā

    Kā izmantot tehnoloģiju attīstību sava uzņēmuma labā

    Klimata pārmaiņas, nabadzība un atjaunojamā enerģija – ar šiem izaicinājumiem saistītie uzdevumi var šķist neatrisināmi. Taču izaugsmes un eksponenciālās domāšanas treneris Maikls Dokinss prognozē, ka, izmantojot tehnoloģiju attīstības sniegtās iespējas, cilvēce var pievarēt šīs problēmas.

    Lasīt vairāk

  • E-komercijas attīstība un pircēju paradumu maiņa – kā iepirksimies un norēķināsimies nākotnē?

    E-komercijas attīstība un pircēju paradumu maiņa – kā iepirksimies un norēķināsimies nākotnē?

    Elektronisko pakalpojumu izmantošana, tostarp iepirkšanās tiešsaistē, ar katru gadu kļūst arvien populārāka. Tas liecina, ka iedzīvotāji uzticas digitālajiem risinājumiem un novērtē mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas iegādāties preces un pakalpojumus attāli, neizejot no mājām, un saņemt tās sev ērtā laikā un vietā.

    Lasīt vairāk

  • Video seminārs: E-komersantu pieredzes stāsti un piemēru analīze

    Video seminārs: E-komersantu pieredzes stāsti un piemēru analīze

    Atsaucoties SEB bankas aicinājumam, uzņēmumi “Divendi”, “Will Sensors” un “Dakteris Klauns” iesaistījās e-komercijas darbnīcās, vairākas nedēļas ar digitālā mārketinga konsultanta Edgara Koroņevska palīdzību meklējot veidus, kā uzlabot savas mājaslapas un interneta veikalus. Piedāvājam iepazīties ar uzņēmēju gūtajām atziņām, kas var lieti noderēt arī jūsu e-komercijas pilnveidošanai.

    Lasīt vairāk

  • No domēna līdz maksājumu sistēmai – e-veikala izveides tehniskā puse

    No domēna līdz maksājumu sistēmai – e-veikala izveides tehniskā puse

    Veiksmīga e-komercija nav iedomājama bez atbilstoša tehniskā risinājuma. Kādu platformu un maksājumu sistēmu izvēlēties? Kā risināt domēna jautājumus?  Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem eAkadēmijas seminārā sniedz digitālā mārketinga konsultants Edgars Koroņevskis.

    Lasīt vairāk

  • Vai interneta veikalam vajadzīgs PayPal risinājums

    Vai interneta veikalam vajadzīgs PayPal risinājums

    Ikvienam interneta veikalam ir būtiski nodrošināt klientiem dažādas norēķinu iespējas. PayPal ir viens no populārākajiem tiešsaistes maksājumu veidiem, kas lieti noderēs, ja vēlaties piesaistīt ārvalstu pircējus, piedāvājot tiem drošu un uzticamu maksājumu iespēju.

    Lasīt vairāk

  • Video seminārs: Satura mārketinga stratēģija veiksmīgai e-komercijai

    Video seminārs: Satura mārketinga stratēģija veiksmīgai e-komercijai

    E-komercijas veiksmē un ilgtspējā būtiska loma ir satura mārketingam. Kā izveidot satura mārketinga stratēģiju, atrast piemērotākos kanālus un parūpēties, lai jūsu saturs būtu viegli atrodams? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem eAkadēmijas seminārā sniedz digitālā mārketinga konsultants Edgars Koroņevskis.

    Lasīt vairāk

  • Video seminārs: Kā atrast e-komercijas biznesa iespējas

    Video seminārs: Kā atrast e-komercijas biznesa iespējas

    Patīkams dizains vēl negarantē e-veikala panākumus. Veiksmīgas e-komercijas pamatā ir izpēte, savu biznesa mērķu, savas auditorijas un tās vajadzību izpratne. Digitālā mārketinga konsultants Edgars Koroņevskis eAkadēmijas seminārā stāsta, kā izvirzīt biznesa mērķus un kur meklēt auditoriju, kā arī izklāsta veiksmīgas e-komercijas priekšnoteikumus.

    Lasīt vairāk

  • Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža: Covid-19 skubina ieviest sen iecerētas izmaiņas

    Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža: Covid-19 skubina ieviest sen iecerētas izmaiņas

    Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža jau ilgāku laiku centās mācībās ieviest arvien vairāk attālināto risinājumu, taču Covid-19 šo procesu krietni paātrināja. Koledžas dibinātāja un valdes priekšsēdētāja Marika Ģederte eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā mācībspēks un studenti pieņēma attālināto mācīšanos, kā arī sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Svaigi.lv: Neredzēts pieprasījums un pārvākšanās vienā dienā

    Svaigi.lv: Neredzēts pieprasījums un pārvākšanās vienā dienā

    Pārtikas e-komercijas jomā Covid-19 var uzskatīt teju par dāvanu, jo cilvēki arvien aktīvāk iepērkas internetā. Taču strauji augošais pieprasījums sagādā virkni izaicinājumu. Virtuālā tirgus Svaigi.lv saimniece Elīna Novada eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā uzņēmums ticis galā ar vēl nepieredzētu pieprasījuma lēcienu, un sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Shield48: Divās dienās īstenota ideja iekaro eksporta tirgus

    Shield48: Divās dienās īstenota ideja iekaro eksporta tirgus

    Covid-19 pandēmijas laikā uzņēmumiem jāpierāda spēja pieņemt jaunos spēles noteikumus un pielāgoties tiem. Viens no pašmāju veiksmīgākajiem piemēriem ir uzņēmums Shield48, kurš divās dienās īstenoja ideju par sejas vairogu ražošanu, izmantojot 3D drukāšanu. Uzņēmuma pārstāvis Didzis Dejus eAkadēmijas diskusijā pastāstīja par savu pieredzi, kā arī sniedza vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • DCH studija: Nakts laikā top platforma kopīgiem treniņiem tiešsaistē

    DCH studija: Nakts laikā top platforma kopīgiem treniņiem tiešsaistē

    Kad sporta zālēm marta vidū nācās slēgt durvis, DCH studija nolēma organizēt treniņus tiešsaistē. Lai saglabātu kopības sajūtu, videokameru ieslēdza ne tikai treneris, bet arī visi vingrotāji. Studijas vadītājs un treneris Kaspars Ozoliņš eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā vienas nakts laikā īstenota ideja par tiešsaistes treniņiem, un sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Internetveikala izveide: darīt pašiem vai pievienoties platformām

    Internetveikala izveide: darīt pašiem vai pievienoties platformām

    Uzņēmumi, kas darbojas sabiedriskās ēdināšanas jomā, vieni no pirmajiem izjuta ārkārtējās situācijas sekas un bija spiesti ļoti ātri domāt par jauniem veidiem, kā gūt ienākumus. Ēdienu piegādes jomas uzņēmumiem būtībā ir divas izvēles — darīt visu pašiem vai pievienoties kādai jau esošai platformai.

    Lasīt vairāk

  • Interneta veikals trīs dienās – Covid-19 skarta uzņēmuma pieredze

    Interneta veikals trīs dienās – Covid-19 skarta uzņēmuma pieredze

    Daudzi uzņēmumi šobrīd ir spiesti mainīt gan savus biznesa modeļus, gan pārdošanas kanālus. Interneta veikals vismaz daļēji var nodrošināt ieņēmumu neapsīkšanu tiem uzņēmumiem, kuriem zudušas vai sarukušas iespējas sasniegt savus klientus klātienē.

    Lasīt vairāk

  • Kā izveidot interneta veikalu

    Kā izveidot interneta veikalu

    Tirdzniecība interneta veikalos ik gadu uzņem apgriezienus visā pasaulē, un Latvija nav izņēmums – mūsu valsts iedzīvotāji arvien biežāk iepērkas tiešsaistē. Covid-19 izplatības laikā šī tendence ir kļuvusi īpaši izteikta, jo iegādāties preces internetā ir ne tikai vienkāršāk, bet arī drošāk.

    Lasīt vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 20.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.