Atveriet uzņēmuma kontu SEB bankā
Izvēlieties Jums visērtāko veidu konta atvēršanai
Internetbanka
- Kontu varat atvērt patstāvīgi
- Jebkurā Jums ērtā brīdī un vietā
- Aizņems ap 20 minūtēm
Ātrākais un ērtākais veids, kā atvērt uzņēmuma kontu. Piemērots, ja vēlaties pilnīgu kontroli pār to, kad un kur kļūstat par SEB klientu.
Video konsultācija
- Attālināta tikšanās ar bankas speciālistu
- Papildus saņemiet individuālas pakalpojumu rekomendācijas
- Aizņems apmēram vienu stundu
Piemērots risinājums, ja vēlaties individuālu pieeju un konsultācijas par bankas pakalpojumiem. Pievienoties konsultācijai varat no jebkuras Jums ērtas vietas.
Klātienē
- Klātienes tikšanās bankā
- Papildus saņemiet individuālas pakalpojumu rekomendācijas
- Aizņems apmēram vienu stundu un gaidīšanas laiku
Piemērots risinājums, Ja dodat priekšroku personīgai sarunai klātienē un vēlaties visaptverošu konsultāciju.
Nepieciešamie dokumenti un prasības konta atvēršanai
Galvenais un viens no svarīgākajiem nosacījumiem, lai atvērtu norēķinu kontu mūsu bankā, ir tas, ka Jūsu uzņēmumam ir saistība ar Latviju.
Ja esat jauna uzņēmuma dibināšanas procesā, nepieciešams pagaidu norēķinu konts.
Iespējams, lūgsim papildu dokumentus, informāciju vai paskaidrojumus, ja tas ir nepieciešams (piemēram, konta izrakstu, dokumentus, kas pierāda līdzekļu izcelsmi, informāciju par grupas uzbūvi, patiesajiem labuma guvējiem utt.) saskaņā ar nacionālajiem un starptautiskajiem likumiem un noteikumiem, kā arī, ievērojot “Pazīsti savu klientu” principu pirms darījuma attiecību uzsākšanas vai turpināšanas.
Sadarbības stūrakmens – uzticēšanās un ilgtspēja. Mūsu rīcības principi ir radīt vērtību, rīkoties ilgtermiņā un veidot pozitīvas attiecības. Savā darbībā ievērojam SEB bankas nozares politikas, kā arī SEB grupas politikas. Izvērtējot sadarbības uzsākšanu, īpašu uzmanību pievēršam tam, lai arī mūsu potenciālie klienti savā darbībā ievēro ilgtspējas principus un citas uzņēmējdarbības labās prakses.
Šādu principu ievērošana uzliek mums arī atsevišķus ierobežojošos faktorus sadarbības uzsākšanai. Piemēram, detalizētāk vērtējam sadarbības iespējas ar uzņēmumiem, kuru darbība ir saistīta ar tabaku, azartspēlēm, fosilo degvielu, metālizstrādājumiem, kriptovalūtām un maksājumu pakalpojumiem. Padziļināti vērtējam arī politiski nozīmīgas personas, kā arī uzņēmumus ar sarežģītu īpašnieku struktūru vai saistību ar čaulas kompānijām.
- Pārstāvja personu apliecinoši dokumenti – pase vai eID karte
- Statūti, ja to jaunākā versija nav pieejama Lursoft datu bāzē
- Uzņēmuma reģistrācijas numurs
- Dibināšanas apliecība, reģistrācijas apliecība utt., ne vecāka par 3 mēnešiem
- Notariāli apstiprināti uzņēmuma statūti, memorands vai līdzvērtīgs dokuments, ne vecāks par 3 mēnešiem
- Personas ar paraksta tiesībām (pilnvarota pārstāvja) personu apliecinošs dokuments – dokuments, kas ir derīgs ieceļošanai Latvijas Republikā (pase vai personas apliecība)
- Pilnvara, ne vecāka par 3 mēnešiem, kurā notārs apstiprina parakstus un pārstāvēšanas tiesības, ja tas nav norādīts dokumentos, kas ir pieejami valsts reģistros vai attiecīgās pārvaldes iestādēs, vai ģenerālpilnvara (legalizēta vai apliecināta ar Apostille, ja vien normatīvie akti vai līgums starp Latvijas Republiku un attiecīgo valsti nenosaka citādi)
- Jāiesniedz Finanšu iestādes licences apliecināta kopija, ja Jūs esat finanšu aģents vai finanšu iestāde
Jāiesniedz ir oriģinālie dokumenti vai notariāli apliecinātas kopijas. Visiem dokumentiem ir nepieciešams tulkojums latviešu, angļu vai krievu valodā ar notariālu apliecinājumu.
Uzsākāt uzņēmējdarbību pēdējo 12 mēnešu laikā?
Saņemiet īpašu piedāvājumu bankas pakalpojumiem*:
- Ikdienas komplektu ar ikdienas bankas pakalpojumiem un divus maksājuma termināļus – 1 gadu bez mēneša komisijas maksas.
- E–komercijas maksājumu risinājumu Jūsu interneta veikalam – bez līguma maksas.
- Iespēju saņemt procentus par uzņēmuma naudas glabāšanu krājkontā bez minimālās noguldījuma summas.
- Partneru īpašos piedāvājumus: Circle K, Tele2, TET.
*Piedāvājums spēkā līdz 2025. gada 31. decembrim, atverot pirmo norēķinu kontu SEB bankā 12 mēnešu laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas Uzņēmumu reģistrā.
Ietaupiet ar mūsu uzņēmēja komplektiem
Ikdienas
€8/m
€8/m
- 15 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta
Ikdienas+
€20/m
€20/m
- 60 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta
Ekspertu
€40/m
€40/m
- 180 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta
Ekspertu+
€100/m
€100/m
- 500 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta
Biežāk uzdotie jautājumi
Ja esat SEB bankas klients kā privātpersona, Jūs varat atvērt uzņēmuma kontu attālināti savā privātpersonas internetbankā.
Ja vēl neesat SEB bankas, Jūs varat pieteikties video konsultācijai vai rezervēt tikšanos klātienē kādā no mūsu klientu apkalpošanas vietām, lai atvērtu uzņēmuma kontu.
Vairumā gadījuma konta atvēršana ilgst aptuveni 20 minūtes. Ja mums nepieciešams izskatīt papildu dokumentus, process var ilgt līdz 10 darba dienām. Mēs varam lūgt iesniegt papildu informāciju, lai izpildītu likumdošanas prasības un ievērotu “pazīsti savu klientu” (KYC) principu.
Galvenie nosacījumi ir:
- Skaidra uzņēmuma saistība ar Latviju.
- Caurskatāma īpašnieku struktūra.
- Skaidrs un saprotams biznesa modelis.
Tā var būt:
- Jūsu uzņēmuma darbība ir cieši saistīta ar Latviju. Piemēram, ražošana notiek Latvijā, pakalpojumu sniegšana Latvijas tirgum, galvenais birojs, darbības birojs, noliktava vai cits nekustamais īpašums atrodas Latvijā u.tml.
- Vairums Jūsu klientu, ilgtermiņa sadarbības partneru vai piegādātāju ir bāzēti Latvijā.
- Jūs uzglabājat vai transportējat preces caur Latviju, izmantojot vietējo loģistikas uzņēmumu pakalpojumus.
Lai izpildītu nacionālo un starptautisko normatīvo aktu prasības, mēs varam lūgt iesniegt:
- Bankas kontu izrakstus.
- Kapitāla izcelsmi apliecinošus dokumentus.
- Uzņēmuma īpašnieku struktūras shēmu, kā arī saistītos dokumentus.
- Citus saistošos dokumentus.
Jā – ja esat SEB bankas klients kā privātpersona un Jums ir tiesības pārstāvēt uzņēmumu, Jūs varat atvērt uzņēmuma kontu internetbankā bez SEB bankas darbinieku iesaistes.
Pieslēdzieties savai internetbankai un atveriet sadaļu Konti – Uzņēmuma konta atvēršana. Process ilgs aptuveni 20 minūtes.
Ja vēl neesat SEB bankas klients, Jūs varat par tādu kļūt SEB mobilajā lietotnē, piesakoties video konsultācijai vai rezervējot tikšanos klātienē kādā no mūsu klientu apkalpošanas vietām.
Uzņēmuma konta atvēršana internetbankā ilgst aptuveni 20 minūtes.
Lai atvērtu uzņēmuma kontu internetbankā, Jums jābūt tiesībām pārstāvēt uzņēmumu un jāizpilda šie kritēriji:
- Jūs esat SEB bankas klients kā privātpersona ar atvērtu norēķinu kontu un pieeju internetbankai.
- Jūs esat Latvijas Republikas pilsonis vai rezidents.
- Jums ir vienpersoniskas pārstāvības tiesības uzņēmumā.
- Jums ir kvalificēts elektroniskais paraksts.
- Jūsu uzņēmums un tā akcionāri ir reģistrēti vienā valstī.
- Patiesie labuma guvēji ir šīs valsts pilsoņi.
Ja izpildāt visus augstāk minētos kritērijus, dokumentus iesniegt nevajag.
Sākt izmantot uzņēmuma kontu un SEB bankas pakalpojumus varēsiet uzreiz pēc konta atvēršanas.
Visas pakalpojumu cenas un komisijas maksas ir pieejamas cenrādī.
Ja Jūsu uzņēmums ir dibināts ārvalstīs, aicinām skatīt mājaslapas sadaļu par konta atvēršanu ārzemēs dibinātam uzņēmumam.
Pagaidu norēķinu konts
Ja esat jauna uzņēmuma dibināšanas procesā, pagaidu norēķinu konts būs nepieciešams pamatkapitāla iemaksas veikšanai. Pēc uzņēmuma nodibināšanas Jūs varēsiet to izmantot kā galveno kontu. Pagaidu kontu varat atvērt gan attālināti, izmantojot eParakstu video konsultācijā, gan klātienē kādā no mūsu apkalpošanas vietām.
