Mainīt valodu:
Image
Women working on laptop

E-komercijas maksājumu pieņemšanas pakalpojums Jūsu biznesam

Paragraphs

Pieņemiet Jūsu klientu maksājumus internetā.

Izvēlieties maksājumu veidu, kas atbilst Jūsu biznesa vajadzībām.

Maksājumi ar Mastercard un Visa kartēm. Jauna funkcionalitāte - Mastercard Click to Pay
Galvenās Baltijas valstu internetbankas (SEB banka, Swedbank, Revolut, Citadele, Luminor u.c.)
Maksājumi ar PayPal
Maksājumi ar Google Pay un Apple Pay

Jauna funkcionalitāte: Mastercard Click to Pay

Iepazīstinām Jūs ar jauno karšu maksājumu funkcionalitāti – Mastercard Click to Pay, kas papildina mūsu esošo e-komercijas risinājumu un ļauj pircējiem ātri un droši veikt maksājumus no jebkādas ierīces, neievadot kartes datus manuāli katrā pirkuma reizē. 

Ko tas nozīmē Jums?

  • labāku tiešsaistes maksājumu pieredzi Jūsu klientiem  
  • samazinātu nepabeigto darījumu skaitu
  • augstāku drošību un mazāku krāpšanas risku

Pieņemiet maksājumus e-veikalā ar pārliecību.

Mūsu vienotais risinājums biznesa klientiem.

  • Digitālie maki (Google Pay, Apple Pay)
  • Maksājumu kartes  (Jauna funkcionalitāte - Mastercard Click to Pay)
  • PayPal
  • Lielākās bankas Baltijā

Kā ieviest maksājumu risinājumu? 

Izvēlieties Jūsu e-veikalam piemērotāko

E-veikals e-komercijas platformā

Ja e-veikals ir izveidots, izmantojot e-komercijas platformu (piemēram, WooCommerce, OpenCart, Magento2 (Adobe Commerce), PrestaShop, Voog, ShopRoller vai Verskis.lt), vienkāršai integrācijai pieejami spraudņi. 

Nepieciešamie dokumenti

Individuāli veidots e-veikals

Standartizēta lietojumprogrammu saskarne (API) integrācijai būs piemērota personalizētām mājaslapām.

Nepieciešamie dokumenti

Norēķini mobilajā lietotnē

Ja Jums ir nepieciešami norēķini mobilajā lietotnē, integrācija tiek veikta ar SDK lietojumprogrammām.

 

Papildu priekšrocības

 
 
 

Tirgotāju portāls

E-komercijas maksājumu risinājums ietver piekļuvi ērtam portālam, kas ļauj pārvaldīt savus darījumus vienuviet: uzraudzīt maksājumu statusu reāllaikā, sekot līdzi maksājumu vēsturei, kā arī veikt karšu darījumu atmaksu.

 

LinkPay

Izveidojiet unikālu maksājuma saiti un nosūtiet to savam klientam. Noklikšķinot uz tās, atliek vien izvēlēties vēlamo maksāšanas veidu.

 

Tehniskā palīdzība

Pa tālruni un/vai e-pastu latviešu un angļu valodā.

 

Krāpšanas novēršana

E-komercijas risinājumā tiek izmantoti moderni un uzlaboti krāpšanas novēršanas principi, lai samazinātu krāpniecisku maksājumu risku.

Kā sākt pieņemt maksājumus e-veikalā?

Sazinieties ar mums un saņemiet individuālu piedāvājumu 1 darbadienas laikā. Ja vēlaties, mēs nodrošināsim Jums piekļuvi testa videi.

Līgumu varam parakstīt tiešsaistē 1 darbadienas laikā. Tehniskā integrācija Jūsu mājaslapā var aizņemt no 2 līdz 20 dienām.

Pieteikties

  1. Iesniedziet pieteikumu
  2. Parakstiet līgumu ar SEB banku
  3. Integrējiet maksājumu risinājumu savā mājaslapā
  4. Sāciet pieņemt klientu maksājumus tiešsaistē

Joprojām ir šaubas par pakalpojumu?

  • Izstāstiet savas vajadzības un mēs piedāvāsim Jums piemērotāko risinājumu
  • Mūsu speciālisti palīdzēs atrast Jūsu vajadzībām atbilstošāko risinājumu, kā arī sniegs atbalstu tā ieviešanā

Pamatinformācija tirgotājiem

Lai varētu izmantot pakalpojumu, tirgotāja mājaslapai jāatbilst tālāk norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem:

Mājaslapai, kurā tiek piedāvātas preces vai pakalpojumi, jāpieder uzņēmumam, kurš ir noslēdzis līgumu ar banku.

Mājaslapā jābūt norādītam:

  • uzņēmuma pilnam nosaukumam;
  • reģistrācijas numuram;
  • pasta adresei un valstij, kurā tas atrodas;
  • e-pasta adresei;
  • kontakttālrunim
  • Visu preču/pakalpojumu pilnīgs uzskaitījums – preces/pakalpojuma sīks apraksts; cenrādis (karšu darījuma valūta);
  • Pasūtījuma kopējās izmaksas – tiks pievienoti pasta izdevumi un maksa par šo izdevumu aprēķināšanu; norāde par iespējamām papildu izmaksām, tostarp pasūtītāja pienākums apmaksāt iespējamās muitas nodevas un pievienotās vērtības nodokli.
  • Iepirkšanās procesa apraksts un nosacījumi – tiem jābūt skaidri noformulētiem un viegli atrodamiem mājaslapā;
  • Apmaksas veidi – jānorāda visi iespējamie apmaksas veidi;
  • Mājaslapā uzskatāmi jānorāda, kāda veida kartes (Mastercard/Visa) tiek pieņemtas un kādi drošības risinājumi (SecureCode, VbV) tiek izmantoti, izvietojot tajā attiecīgos logotipus un tirdzniecības zīmes. Pareizus logotipus var lejupielādēt EveryPay tīmekļa vietnē;
  • Preču izsniegšanas/nosūtīšanas kārtība;
  • Kārtība, kādā klientam tiek nosūtīti dati par pasūtījumu;
  • Preču garantijas noteikumi; apmaiņas un atgriešanas kārtība;
  • Klientu atbalsta dienesta tālrunis un e-pasta adrese, kā arī atsauksmju iesniegšanas iespējas. Pie tālruņa numura jānorāda darbalaiks pēc vietējā laika, kā arī laika josla (GMT +2); pie e-pasta adreses jānorāda, cik ilgā laikā tiks sniegta atbilde.
  • Tirgotājs apņemas pirms darījuma apstiprināšanas dokumentāri pierādāmā veidā pārliecināties, ka kartes īpašnieks ir piekritis pakalpojuma sniegšanas un/vai preču pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem.

NB! Visam darījuma procesam jānotiek mājaslapā, kas norādīta ar banku noslēgtajā līgumā. Veikt pāradresāciju no šīs mājaslapas uz citām mājaslapām ir aizliegts.  Pāradresācija no citu tirdzniecības platformu mājaslapām uz līgumā norādīto mājaslapu arī ir aizliegta.

Aicinām Jūs iepazīties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra sagatavotajām Vadlīnijām e-komercijas uzņēmumiem, kuros ietverti norādījumi, kas jāievēro tirgotājiem saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un tirdzniecības praksi.

Mūsu e-komercijas maksājumu pakalpojums tiek sniegts sadarbībā ar bankas partnera maksājumu kanāla platformu EveryPay. Šis risinājums ir atzīts par labāko mākoņa maksājumu Paytech Awards 2020.

Sazinieties ar mūsu tehnisko pakalpojumu sniedzēju pa tālruni +37125893803 un/vai e-pastu support@every-pay.com (I–V, 9.00–17:00). 

Biežāk uzdotie jautājumi
 

everypay logo

Cita noderīga informācija

Piedāvājums uzņēmumiem ar e-veikala mēneša apgrozījumu līdz 10 000 EUR:

Pakalpojuma aprakstsCena par darījumu*
Pakalpojuma pieslēgšanas maksa0,00 EUR
Pakalpojuma mēneša maksa0,00 EUR
Maksājumi internetbankā (maksājumu ierosināšanas pakalpojums)0,20 EUR
Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) izdoto maksājumu karšu darījumi (tajā skaitā Apple Pay, Google Pay)1,50%
Minimums 0,13 EUR
Ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) izdoto maksājumu karšu darījumi (tajā skaitā Apple Pay, Google Pay)2,50%
Minimums 0,13 EUR
PayPal sistēmas maksājumi0,10 EUR
Maksa par reklamāciju30,00 EUR
Maksa par līguma grozījumiem0,00 EUR

* Cena ir indikatīva un var mainīties atkarībā no uzņēmuma darbības nozares. Komisijas maksām netiks piemērots PVN.

Ja uzņēmuma e-veikala mēneša apgrozījums pārsniedz 10 000 EUR, aicinām pieteikties individuālam cenu piedāvājumam:

Saņemt piedāvājumu

Maksājumu iniciēšanas pakalpojums dos iespēju veikt maksājumu tieši no konta, kas atrodas pie Jūsu konta apkalpojošā maksājumu pakalpojumu sniedzēja, ja Jūsu konts ir pieejams tiešsaistē.

Izmantojot maksājumu iniciēšanas pakalpojumu, Jums vajadzēs veikt autentifikāciju, sniedzot personīgus drošības datus, saskaņā ar Jūsu konta apkalpojošā maksājumu pakalpojumu sniedzēja nosacījumiem. Jums būs jāpiekrīt, ka konta dati (numurs, vārds un valūta) tiks nodoti SEB bankai, lai iniciētu maksājumu.

Maksājuma autorizācija, izmantojot stingrās autentifikācijas metodi (strong customer authentication (SCA)), ko nodrošina Jūsu kredītiestāde, tiks uzskatīta par Jūsu piekrišanu maksājuma izpildīšanai. Jūs uzņematies atbildību par to, ka devāt piekrišanu pārskaitīt naudu. Pastāv iespēja, ka Jūs neatceraties, ka devāt piekrišanu citai maksājuma iestādei.

SEB banka neizmanto, nepiekļūst vai neuzglabā datus citos nolūkos, kā tikai tādos, lai izveidotu drošu savienojumu ar Jūsu izvēlēto konta apkalpojošo maksājumu pakalpojumu sniedzēju un lai nodrošinātu maksājumu iniciēšanas pakalpojumu.

SEB banka arī neuzglabā vai neapstrādā Jūsu personalizētos drošības datus.

SEB banka neietur papildu maksu par maksājumu iniciēšanas pakalpojumu. Kontu apkalpojošā maksājumu pakalpojuma sniedzēja komisijas maksa ir saskaņā ar Jūsu līgumu ar konkrēto pakalpojumu sniedzēju.

Vairāk par personas datu apstrādi Jūs varat uzzināt SEB Privātuma Politikā.

Maksājumu pakalpojumu nodrošina AS “SEB banka” (SEB banka)

Vienotais reģistrācijas numurs: 40003151743
Adrese: Meistaru iela 1, Valdlauči, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-1076, Latvija
E-pasts: info@seb.lv
Mājaslapa: www.seb.lv


SEB banka darbojas Finanšu un kapitāla tirgus komisijas uzraudzībā

Adrese: Kungu iela 1, Rīga, LV-1050
Tel.: 67774800
E-pasts: fktk@fktk.lv
Mājaslapa: www.fktk.lv

Biežāk uzdotie jautājumi par Mastercard Click to Pay risinājumu

Mastercard Click to Pay ir jauns norēķinu veids ar maksājumu kartēm, ar kuru pirkuma apmaksa klientiem ir ērtāka, jo kartes dati ikreiz nav jāievada manuāli. Risinājums izmanto lietotāja viedo atpazīšanu, tokenizāciju un globālos standartus, lai nodrošinātu ātrāku un drošāku norēķinu pieredzi, palielinot pirkumu konversiju apmēru. Mastercard Click to Pay darbība balstās uz EMVCo Secure Remote Commerce standartiem, un to atbalsta lielākās karšu organizācijas. Tas darbojas visās ierīcēs, pārlūkprogrammās un kanālos.

Mastercard Click to Pay izmanto modernas norēķinu tehnoloģijas, tostarp tokenizāciju un autentifikācijas standartus, lai palielinātu drošību un samazinātu krāpšanas riskus tiešsaistes darījumos. Turklāt tiek pielietota uzvedības analīze un biometrija, lai reāllaikā droši identificētu likumīgos lietotājus un mazinātu riskus. Papildus personas datu atjaunošanai vienmēr tiek pieprasīta vienreizēja verifikācija, un lietotājiem var būt jāievada vienreizējs kods, lai piekļūtu savam Mastercard Click to Pay profilam.

Klientiem ir jāreģistrējas tikai vienreiz, lai pēc tam varētu piekļūt savam profilam pie visiem tirgotājiem, kuri izmanto Click to Pay. Kontu ir iespējams izveidot vairākos veidos:

  1. izmantojot klienta bankas risinājumu – karšu īpašnieki var izveidot Click to Pay profilu un pievienot savu karti, izmantojot kartes izdevējbankas risinājumu.
  2. norēķinu brīdī – ja klienta karte vēl nav reģistrēta Click to Pay profilā, to būs iespējams izdarīt un pievienot karti turpat norēķinu procesā turpmākiem maksājumiem.

Šis drošais un ērtai lietošanai paredzētais tiešsaistes norēķinu risinājums darbojas visās ierīcēs un pārlūkprogrammās. Klienti var izmantot Click to Pay, meklējot Mastercard Click to Pay ikonu vietās, kur tiek pieņemtas Mastercard kartes. Lietotāji tiek atpazīti, pielietojot viedās tehnoloģijas, izmantojot sīkfailus vai mobilā tālruņa/e-pasta adreses identifikāciju, un viņiem tiek piedāvātas iepriekš saglabātās kartes – viss norit vienkārši, norēķinoties arī kā “viesim”.

Mūsu risinājums der gan klientu Mastercard, gan VISA kartēm.

Mastercard Click to Pay nodrošina ātru un vienkāršu norēķinu procesu visās ierīcēs un pārlūkprogrammās. Klikšķu skaits līdz pirkuma pabeigšanai ir mazāks, un visas Klienta kartes ir iespējams glabāt vienā drošā profilā, kam nav nepieciešama kartes datu un paroļu ievadīšana.

Mastercard Click to Pay ieviešana var palielināt pirkumu konversiju skaitu, samazināt krāpšanas riskus, mazināt atstāto preču grozu skaitu, piedāvājot ērtu un drošu maksājuma risinājumu, kuru integrē tieši jūsu piedāvātajā norēķinu sistēmā.

  1. Norēķinu brīdī sistēma identificē, vai klientam jau ir Click to Pay konts, balstoties uz ierīces vai e-pasta adreses atpazīšanu.
  2. Ja klientam jau ir Click to Pay konts, viņš var norēķināties ar saglabātās kartes datiem:
  • klients saņem vienreizēju paroli savā e-pastā vai telefonā, lai autentificētos (šis solis tiek izlaists, ja ierīce jau ir atpazīta);
  • tiek parādītas klienta Click to Pay saglabātās kartes, un viņam ir jāizvēlas vēlamā karte un jāapstiprina pirkums;
  1. Ja klientam vēl nav Click to Pay profilā reģistrētas kartes, viņam būs iespēja to izveidot un pievienot karti norēķinu veikšanas brīdī;
  2. Vienmēr būs pieejama arī iespēja maksāt, manuāli ievadot kartes datus (esošā norēķinu sistēma).

Atšķirībā no līdzīgām maksājumu metodēm Mastercard Click to Pay balstās uz globāliem maksājumu standartiem un darbojas visos kanālos un ierīcēs. Uzskatiet to par bezkontakta maksājumu e-komercijā!

Jā. Mastercard Click to Pay darbība balstās uz EMVCo Secure Remote Commerce standartiem un nodrošina drošu un ērtu norēķinu pieredzi neatkarīgi no pārlūkprogrammas vai ierīces. Tas atbalsta visus maksājumu apstrādei izmantotos tīkla žetonus. Turklāt komersanti var pieprasīt 3DS autentifikāciju (un izmantot ar to saistītos atbildības nodošanas ieguvumus) visos Click to Pay darījumos.

Tas nozīmē, ka Jūs atbilstat PSD2 Stingrās klientu autentifikācijas (SCA) prasībām un ka Jums nav jāuztraucas par to, ka Mastercard Click to Pay ieviešana varētu ietekmēt jau veikto atbilstības darbu.

Interesē maksājumu pieņemšana veikalā?

Pieņemiet savu klientu maksājumus ar kartēm un bezkontakta maksājumus Jūsu biznesa modelim atbilstošā veidā.

Pārvaldiet visus pārdošanas darījumus vienuviet

Izmēģiniet jauno sadaļu “Tirgotāju pakalpojumi” atjaunotajā internetbankā.

  • Pilnībā attālināta piekļuve Jūsu līguma informācijai
  • Ērts visu pakalpojumu pārskats no datora vai mobilā tālruņa
  • Viegla pārskatu pārvaldība un atjaunināšana