Mainīt valodu:
Image
A woman is writing at the table

Kartes, kas atbalsta Jūsu uzņēmuma ikdienas darbu

Paragraphs

Mūsu kartes sniedz visu ikdienā vajadzīgo

Droši bezkontakta maksājumi
Maksājumi ar Android viedtālruni
Pārvaldiet kartes mobilajā lietotnē vai internetbankā
Piesakiet karti attālināti un saņemiet pa pastu dažu dienu laikā

Izvēlieties karti, kas atbilst Jūsu vajadzībām

Image
business debit card image

Debetkarte Mastercard Business

  • Mēneša maksa 2 eiro vai bezmaksas ar jebkuru uzņēmuma pakalpojumu plānu
  • Maksājumi līdz pat 150 eiro bez PIN koda ievadīšanas
  • Starptautiski atzīta maksājumu karte
  • Droši pirkumi tiešsaistē

 

Image
credit-business card image

Kredītkarte Mastercard Business

  • Mēneša maksa 5 eiro
  • Palīgs komandējumos — maksājiet par viesnīcām un aviobiļetēm, rezervējiet nomas auto
  • Ikdienas maksājumi par degvielu, taksometra pakalpojumiem, biroja piederumiem un biznesa vakariņām
  • Pērciet vinjetes un maksājiet ceļa nodokli

 

Pagaidu karte (kartes nozaudēšanas gadījumā)

Nozaudēto uzņēmuma maksājumu karti, lūdzu, nekavējoties bloķējiet to mobilajā lietotnē, internetbankā vai zvaniet SEB bankai pa diennakts tālruni + 371 26668777.
Mēs izsniegsim pagaidu karti pāris minūšu laikā — Jums tikai jādodas uz mūsu filiāli.
Ar pagaidu karti varēsiet izņemt un iemaksāt skaidru naudu SEB bankas bankomātos.

Uzzināt vairāk

Bezkontakta maksājumi ir droši

  • Mobilajā lietotnē varat jebkurā laikā ieslēgt vai izslēgt bezkontakta maksājumus
  • Izveidojiet savas Mastercard uzņēmuma vai privātpersonas kartes digitālo versiju un maksājiet ar tālruni
  • Varat samaksāt līdz 150 eiro, neievadot PIN kodu, un šo limitu nevar palielināt. Internetbankā varat mainīt limitu 5-150 eiro ietvaros
  • Ja, veicot pirkumu, ievadāt nepareizu PIN kodu trīs reizes pēc kārtas, drošības iemeslu dēļ karte tiks automātiski bloķēta. Lai atbloķētu karti, jums vajadzētu sazināties ar mums pa tālruni, pēc tam varat atbloķēt savu PIN SEB bankas bankomātos, ievadot pareizu PIN kodu.

Maksājumi ar viedtālruni

  • Maksājumi ar viedtālruni ir pieejami Android viedtālruņiem (sākot no Android 6.0 versijas)
  • Norēķinieties veikalos, nopīkstinot telefonu pie maksājumu termināļa
  • Maksājumi līdz 150 eiro Latvijā un ārzemēs 

Ja esat nozaudējis savu karti

  • Bloķējiet savu karti mobilajā lietotnē vai internetbankā, vai arī sazinieties ar mums pa tālruni +371 26668777
  • Ja vēl joprojām nevarat atrast savu karti, varat pasūtīt jaunu karti internetbankā uzņēmumiem
  • Ja Jums ir nepieciešams steidzami izņemt vai iemaksāt skaidru naudu, apsveriet iespēju saņemt pagaidu karti

Vairāk par debetkarti un kredītkarti

  • Iegaumējiet PIN kodu un nereģistrējiet to nevienā datu nesējā.
  • Neglabājiet PIN kodu uzrakstītu uz papīra lapiņas kopā ar karti vai mobilajā telefonā.
  • Nevienam neatklājiet savas kartes PIN kodu. Apstiprinot savus darījumus ar PIN kodu, pārliecinieties, ka neviens cits to neredz.
  • Turiet karti drošā vietā.
  • Karti drīkst lietot tikai tā persona, kuras vārds, uzvārds un paraksts ir uz kartes. Nevienam, pat tuvam cilvēkam, neļaujiet izmantot savu karti.
  • Vienmēr pārbaudiet summu, kuru maksājiet ar karti.
  • Saplēsiet vai iznīciniet čekus, uz kuriem redzams Jūsu kartes numurs.
  • Interneta pirkumiem izmantojiet tikai drošu internetveikalu un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumus.
  • Ja, veicot pirkumu, 3 reizes pēc kārtas nepareizi ievadīsiet kartes PIN kodu, tā drošības nolūkos tiks automātiski nobloķēta. Atbloķēt karti Jūs varat jebkurā SEB bankomātā, ievadot pareizo PIN kodu.

PIN maiņa

SEB bankomātos SEB bankas izsniegtajām kartēm PIN kodu Jūs varat nomainīt bez maksas.

Ja Jūsu karte ir nozaudēta, informējiet mūs nekavējoties

Lai bloķētu maksājumu karti, Jums nekavējoties jāsazinās ar mums pa diennakts tālruni +371 26668777. Pēc kartes bloķēšanas varat pasūtīt jaunu karti internetbankā vai kādā no SEB bankas filiālēm.

Norēķinu kartes internetbankā

Internetbankā Jūs varat:

  • Pieteikties jaunai kartei
  • Nobloķēt esošo karti
  • Noteikt karšu darījumus un to limitus
  • Saņemt informāciju par karšu darījumiem

Kredītkartes internetbankā

Internetbankā Jūs varat:

  • Uzzināt pieejamo naudas summu
  • Noteikt kredītkartes darījumu veidus un limitus
  • Mainīt kredīta limitu, atmaksas datumu un kontu
  • Nepieciešamības gadījumā pārskaitīt līdzekļus no kartes kredītlimita uz norēķinu kontu

Lai apstrīdētu karšu darījumu internetbankā, lūdzu, atveriet konta izrakstu un izvēlieties darījumu, kuru vēlaties apstrīdēt. Atverot darījumu, pieejama izvēle “Apstrīdēt darījumu”. 
Ja Jums ir papildu dokumenti par apstrīdēto darījumu (piemēram, čeks, sarakste ar tirgotāju, līgums un tml.), lūdzam nosūtīt tos elektroniski uz adresi pretenzijas@seb.lv vai iesniegt personīgi kādā no SEB bankas filiālēm.
Ja neesat internetbankas lietotājs, darījumu iespējams apstrīdēt kādā no SEB bankas filiālēm.

Banka uzskata pretenziju par saņemtu:

  • attiecīgajā darba dienā, ja pretenzija nosūtīta un saņemta bankā līdz 16:00;
  • nākamajā darba dienā, ja pretenzija saņemta bankā pēc 16:00.

Pretenzijas pieņemšanas laiks tiek saīsināts par vienu stundu pirmssvētku dienās.
Pirms pretenzijas aizpildīšanas jāņem vērā:

  • Ja Jums ir problēmas ar tirgotāju par pasūtīto preci/pakalpojumu (saņemtā prece/pakalpojums ir bojāts/neatbilst pasūtītajam), tad vispirms situācija jārisina ar pašu tirgotāju, saglabājot visu saraksti;
  • Ja Jūsu kartes dati ir reģistrēti pie kāda interneta tirgotāja, kas nodrošina regulārus darījumus (piemēram, spēļu vides, pretvīrusu programmas utt.), ko turpmāk vairs nevēlaties izmantot, tad vispirms Jums jāatsakās no šī pakalpojuma turpmākas abonēšanas, jo Jūs nevarat apstrīdēt karšu darījumus, pirms pakalpojums nav atsaukts;
  • Viesnīcu vai automašīnu nomas darījumos var tikt iekļautas papildu izmaksas, kas netiek uzrādītas, veicot apmaksu. Pirms apstrīdēt darījumu, lūdzu, mēģiniet situāciju atrisināt ar pakalpojuma sniedzēju.

Iesniedzot pretenzijas iesniegumu, Jūs piekrītat:

  • sadarboties ar banku izmeklēšanas gaitā un iesniegt bankai visus nepieciešamos dokumentus, pat ja apstrīdētā darījuma summa jau ir atmaksāta Jūsu kontā;
  • ja izmeklēšanas laikā banka atmaksā Jūsu kontā naudas summu apstrīdētā darījuma apmērā, bet izmeklēšanas rezultātā tiek noskaidrots, ka pretenzija nav pamatota, bankai ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ieturēt no jebkura Jūsu konta apstrīdētā darījuma summu un komisijas maksu par nepamatotas pretenzijas izskatīšanu saskaņā ar bankas pakalpojumu cenrādi.

Ja ir radušās pamatotas aizdomas par krāpniecību no konta vai kartes īpašnieka puses, bankai ir tiesības ziņot par šādām aizdomām tiesībsargājošām un/vai uzraugošajām iestādēm.

Saskaņā ar starptautisko maksājumu karšu organizāciju noteikumiem pretenziju izskatīšana, kas saistīta ar karšu darījumu izmeklēšanu, var ilgt līdz pat diviem mēnešiem, jo paredz saziņu ar bankām un tirgotājiem.

Banka ar Jums sazināsies un informēs par pretenzijas izskatīšanas gaitu.
 

Vai ir jautājums par kartēm?

  • Izmantojiet mūsu čatu un saņemiet atbildes un biežāk uzdotajiem jautājumiem
  • Mēs palīdzēsim Jums atrast piemērotu risinājumu
  • Mums ir īpaša profesionāļu komanda, kurai varat uzticēties
  • Atbilde tiek sniegta uz 90% klientu pieprasījumu mazāk nekā 2 stundu laikā

Banka Jūsu viedtālrunī

  • Ātri uzziniet kontu atlikumu
  • Ērti veiciet un pieprasiet maksājumus
  • Pārvaldiet krāšanas mērķus un bankas kartes 

 
Media
Image
lv-mobile-app