Switch to mobile version. Augšup

Infotelpa

No idejas līdz savam biznesam

  • Pārvietojams hokeja laukums un brīvdienu maršruti – perspektīvākie Pierīgas uzņēmēju projekti

    Pārvietojams hokeja laukums un brīvdienu maršruti – perspektīvākie Pierīgas uzņēmēju projekti

    No ērti pārvietojama hokeja laukuma, kurā pilnveidot spēles iemaņas, līdz pat mājaslapai ar iecienītākajiem brīvdienu ceļojuma maršrutiem – šīs ir dažas no perspektīvākajām jauno uzņēmēju idejām, kuru īstenošanai finansiālu atbalstu sniegs SEB banka kopā ar Pierīgas pilsētām un pašvaldībām.

    Lasīt vairāk

  •  Kā nodibināt uzņēmumu attālināti

    Kā nodibināt uzņēmumu attālināti

    Šobrīd viss uzņēmuma dibināšanas process, tajā skaitā dokumentu parakstīšana un iesniegšana, var notikt pilnībā attālināti. Arī drošai elektroniskai dokumentu parakstīšanai nepieciešamo eParakstu var iegūt, nedodoties ārā no mājām, ar kurjera starpniecību.

    Lasīt vairāk

  • Kā sociālos medijus izmantot uzņēmuma labā

    Kā sociālos medijus izmantot uzņēmuma labā

    Lai uzņēmums gūtu panākumus sociālajos medijos, jāizprot zīmola balss, jāizvēlas piemērotākais medijs un radoši jāpieiet satura radīšanai. Par to, kā uzņēmumiem neapmaldīties sociālo tīmekļa vietņu džungļos, piesaistīt auditoriju un noturēt tās uzmanību, stāsta SEB bankas Digitālā mārketinga vadītājs Andrejs Saldavs.

    Lasīt vairāk

  • Smalkais muslis: sociālo tīklu loma zīmola atpazīstamībā

    Smalkais muslis: sociālo tīklu loma zīmola atpazīstamībā

    Pat pasaulē labāko produktu būs ārkārtīgi grūti pārdot, ja to proaktīvi nereklamēs ar sociālo tīklu platformu starpniecību. Uzņēmuma “Smalkais muslis” radītājas Ieva Biķe un Ilze Kalāce-Bērziņa atklāj sava zīmola veiksmes stāstu sociālajos tīklos – no pārdesmit sekotājiem līdz iztukšotiem veikalu plauktiem.

    Lasīt vairāk

  • Influenceru mārketings – kā efektīvi un pareizi izmantot blogerus

    Influenceru mārketings – kā efektīvi un pareizi izmantot blogerus

    Vai un kad uzņēmumam nepieciešams influenceru mārketings, kā atrast piemērotāko blogeri, izveidot veiksmīgu sadarbību un izvērtēt tās sniegumu – uz šiem jautājumiem atbildes palīdz atrast blogere Anete Ozoliņa.

    Lasīt vairāk

  • 10 padomi, kā uzrakstīt labu biznesa plānu

    10 padomi, kā uzrakstīt labu biznesa plānu

    Mēģināt īstenot savu ideju bez biznesa plāna, ir apmēram tāpat, kā doties tālā ceļojumā bez GPS vai kartes. Paļaujoties tikai uz pieredzi, intuīciju un ceļā sastapto ieteikumiem, apmaldīšanās gandrīz garantēta!

    Lasīt vairāk

  • Piecas lietas, kas jāņem vērā biznesa uzsācējam

    Piecas lietas, kas jāņem vērā biznesa uzsācējam

    Veidot savu uzņēmumu bieži nozīmē mesties nezināmajā, jo tikai retajam ir pieredze un zināšanas, kā tas darāms. Var gadīties tā, ka pārāk daudz uzmanības tiek novirzīts sīkumiem un aizmirsts par pašu būtiskāko – kāpēc biznesa projekts vispār ir uzsākts.

    Lasīt vairāk

  • Kad biznesa mērķis ir nevis peļņa, bet labāka pasaule

    Kad biznesa mērķis ir nevis peļņa, bet labāka pasaule

    Sociālu uzņēmumu no citiem galvenokārt atšķir mērķis – ar tā pamatdarbību risināt kādu sociālu problēmu. Izpratnes par to, kas ir sociālā uzņēmējdarbība, atšķiras. Kādam varbūt šķiet – pietiek ar to, ka uzņēmums pastiprināti rūpējas par darbinieku vajadzībām. Vēl kāds uzskata, ka tas nozīmē iesaistīšanos labdarības projektos. Kā tad ir patiesībā?

    Lasīt vairāk

  • Pieredze: kā izveidot sociālo uzņēmējdarbību

    Pieredze: kā izveidot sociālo uzņēmējdarbību

    Lai atrastu ideju sociālās uzņēmējdarbības uzsākšanai, vērts sākt ar sevi – kādā veidā vēlies mainīt pasauli, kam un kādu atbalstu gribi sniegt. Paša pieredze un intereses ir labākais pamats, uz kā balstīt savu uzņēmējdarbību.

    Lasīt vairāk

  • Kā Baltijas valstīm piesaistīt fintech uzņēmumus

    Kā Baltijas valstīm piesaistīt fintech uzņēmumus

    Finanšu tehnoloģiju – fintech – uzņēmumi visā Eiropā arvien vairāk interesējas par banku nozari. Pateicoties banku tirgus regulējumu mīkstinošām likuma izmaiņām fintech uzņēmumiem tagad ir lielākas iespējas izstrādāt banku klientiem vairāk personalizētus un inovatīvus piedāvājumus, lai atvieglotu viņiem maksājumu veikšanas kārtību.

    Lasīt vairāk

  • Vai Latvijas jaunie uzņēmumi varētu attīstīties straujāk?

    Vai Latvijas jaunie uzņēmumi varētu attīstīties straujāk?

    Latviešus un lietuviešus veidot savus uzņēmumus galvenokārt motivē iespēja vairāk nopelnīt, savukārt igauņiem būtiskākais iemesls ir iespēja būt pašiem sev saimniekiem.

    Lasīt vairāk

  • Vai mammas loma ir savienojama ar biznesu?

    Vai mammas loma ir savienojama ar biznesu?

    Bērna auklēšanas laiks var kalpot kā labs atspēriena punkts, lai laistu pasaulē arī savu izloloto biznesa ideju. Pauze līdzšinējā karjerā, ko sniedz bērniņa ienākšana ģimenē, daudzām māmiņām liek izvērtēt savus mērķus un ambīcijas.

    Lasīt vairāk

  • 5 soļi līdz jauna produkta ieviešanai

    5 soļi līdz jauna produkta ieviešanai

    Jauna produkta ieviešana tirgū jebkuram uzņēmumam ir liels izaicinājums, īpaši maziem un vidējiem, kuri pie tā nonākuši pirmo reizi. 

    Lasīt vairāk

  • Kur rodas idejas biznesam?

    Kur rodas idejas biznesam?

    Droši vien katrs no mums ir skatījies filmas un lasījis intervijas ar slaveniem miljonāriem un domājis – nez, kā viņi nonāca pie savas biznesa idejas, tik labas un reizē peļņu nesošas? Patiesībā ir pat vairāki veidi, kā bizness var sākties.

    Lasīt vairāk

  • 7 iemesli uzsākt savu biznesu

    7 iemesli uzsākt savu biznesu

    Par savu biznesu sapņo daudzi, bet savus uzņēmumus nodibina vien daži. Taču iemeslu nodarboties ar biznesu ir daudz: sākot ar izmaiņām ekonomikas vidē un beidzot ar personīgiem motīviem. Dažreiz tā tiešā vārda nozīmē ir vienīgā iespēja nodemonstrēt savu profesionalitāti praksē.

    Lasīt vairāk

  • 7 iemesli, kas traucē kļūt par uzņēmēju

    7 iemesli, kas traucē kļūt par uzņēmēju

    Uzņēmēji Latvijā veido mazāk par sesto daļu no visiem strādājošajiem, taču izrādās, ka nerealizētas biznesa idejas ir vairāk nekā pusei Latvijas iedzīvotāju. Kas viņus attur no kļūšanas par uzņēmējiem?

    Lasīt vairāk

  • 3 iemesli, kāpēc latvieši uzsāk biznesu

    3 iemesli, kāpēc latvieši uzsāk biznesu

    Lai gan pieņemts uzskatīt, ka uzņēmēja gars nav Latvijas iedzīvotāju raksturīgākā īpašība, ik gadu vairāki tūkstošu cilvēku izlemj pierādīt pretējo, dibinot uzņēmumus un īstenojot savas ieceres.

    Lasīt vairāk

  • Savs uzņēmums paralēli studijām – biznesa inkubators

    Savs uzņēmums paralēli studijām – biznesa inkubators

    Daudziem jauniešiem jau studiju gados ir pietiekamas zināšanas, enerģija un vēlme, lai uzsāktu uzņēmējdarbību, taču pietrūkst līdzekļu. Labs risinājums šādā gadījumā ir biznesa inkubatori, kuru uzdevums ir radīt uzņēmējdarbības vidi jauno uzņēmēju izaugsmei, palīdzēt īstenot viņu idejas un attīstīt savu uzņēmumu.

    Lasīt vairāk

  • Start-up uzņēmumi kā veiksmes atslēga Latvijas ekonomikai

    Start-up uzņēmumi kā veiksmes atslēga Latvijas ekonomikai

    Pēdējos gados Latvijā arvien aktīvāk tiek dibināti jauni start-up uzņēmumi. Tie tiek asociēti ar uzņēmēju daļu, kas spēj ģenerēt veiksmīgas biznesa idejas un radīt risinājumus visdažādākajām problēmām.

    Lasīt vairāk

  • Kad nepareizi var būt pareizi

    Kad nepareizi var būt pareizi

    Lai gan mums šķiet, ka jaunībā izvēli vienmēr izdarām paši, patiesībā diezgan bieži mēdzam pakļauties sabiedrībā eksistējošiem pieņēmumiem, draugu viedoklim vai tuvinieku spiedienam, jo – “tā taču ir pieņemts”! Tomēr daudzi piemēri liecina, ka būt “nepareizam” nenozīmē nebūt veiksmīgam.

    Lasīt vairāk

  • Eksperti: Latvijas uzņēmējiem šis ir īstais laiks izaugsmei

    Eksperti: Latvijas uzņēmējiem šis ir īstais laiks izaugsmei

    Mūsdienu tehnoloģijas izmainījušas pasauli, sniedzot neierobežotas iespējas biznesa attīstībai. SEB bankas inovāciju forumā Innovation Lab 2016 eksperti atzina, ka uzņēmējiem šis ir īstais laiks izaugsmei.

    Lasīt vairāk

  • Latvijas uzņēmējiem jākļūst ambiciozākiem

    Latvijas uzņēmējiem jākļūst ambiciozākiem

    No trim Baltijas valstīm Latvijas iedzīvotāji vispesimistiskāk raugās uz iespēju sākt uzņēmējdarbību savā valstī. Iespējams, šādu skatījumu ir veicinājuši stingri iesakņojušies mīti.

    Lasīt vairāk

  • Kā pārliecināties par biznesa idejas dzīvotspēju?

    Kā pārliecināties par biznesa idejas dzīvotspēju?

    Nav mazums cilvēku, kam prātā iešāvusies kāda it kā ģeniāla biznesa ideja, bet jau pēc pāris ašiem aprēķiniem un sākotnējās izpētes nācies no tās atteikties.

    Lasīt vairāk

  • Produktu dizainā – mazāk dizaina

    Produktu dizainā – mazāk dizaina

    “Labs dizains ir labs bizness” – ar tādu tēzi pagājušā gadsimta 70. gadu sākumā Tomass Vatsons Juniors (Thomas Watson Jr.), toreizējais vēl jaunizceptā šodienas giganta IBM izpilddirektors, uzsāka savu lekciju kādā ASV universitātē. 

    Lasīt vairāk

Īpašs piedāvājums

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 20.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.