Switch to mobile version. Augšup

Infotelpa

Jaunākie raksti

  • Ikdienas paradumi, kas palīdz uzturēt labu veselību

    Ikdienas paradumi, kas palīdz uzturēt labu veselību

    Lai gan ik dienā nelabprāt domājam par dažādām slimībām vai negadījumiem, statistika par sabiedrības veselibu ļauj mums izprast kopējo situāciju Latvijā. Kā liecina Slimību profilakses un kontroles centra dati, katrs otrais nāves gadījums Latvijā saistīts ar sirds un asinsvadu saslimšanām, bet 2018. gadā tikai 5% no visiem aizgājējiem dzīvību zaudējuši ārēju cēloņu dēļ*.

    Lasīt vairāk

  • DCH studija: Nakts laikā top platforma kopīgiem treniņiem tiešsaistē

    DCH studija: Nakts laikā top platforma kopīgiem treniņiem tiešsaistē

    Kad sporta zālēm marta vidū nācās slēgt durvis, DCH studija nolēma organizēt treniņus tiešsaistē. Lai saglabātu kopības sajūtu, videokameru ieslēdza ne tikai treneris, bet arī visi vingrotāji. Studijas vadītājs un treneris Kaspars Ozoliņš eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā vienas nakts laikā īstenota ideja par tiešsaistes treniņiem, un sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Video blogs: svarīgākais ekonomikā šonedēļ

    Video blogs: svarīgākais ekonomikā šonedēļ

    SEB bankas ekonomists Dainis Gašpuitis savā video blogā apkopo svarīgāko par notikumiem Latvijas un pasaules ekonomikā. Šī sadaļa ar aktuālākajiem apskatiem tiek papildināta katru nedēļu.

    Lasīt vairāk

  • Internetveikala izveide: darīt pašiem vai pievienoties platformām

    Internetveikala izveide: darīt pašiem vai pievienoties platformām

    Uzņēmumi, kas darbojas sabiedriskās ēdināšanas jomā, vieni no pirmajiem izjuta ārkārtējās situācijas sekas un bija spiesti ļoti ātri domāt par jauniem veidiem, kā gūt ienākumus. Ēdienu piegādes jomas uzņēmumiem būtībā ir divas izvēles — darīt visu pašiem vai pievienoties kādai jau esošai platformai.

    Lasīt vairāk

  • Kā sociālos medijus izmantot uzņēmuma labā

    Kā sociālos medijus izmantot uzņēmuma labā

    Lai uzņēmums gūtu panākumus sociālajos medijos, jāizprot zīmola balss, jāizvēlas piemērotākais medijs un radoši jāpieiet satura radīšanai. Par to, kā uzņēmumiem neapmaldīties sociālo tīmekļa vietņu džungļos, piesaistīt auditoriju un noturēt tās uzmanību, stāsta SEB bankas Digitālā mārketinga vadītājs Andrejs Saldavs.

    Lasīt vairāk

  • Dzīvības apdrošināšana – rūpju apliecinājums tuviniekiem

    Dzīvības apdrošināšana – rūpju apliecinājums tuviniekiem

    Dzīvības apdrošināšana ir labs veids, kā saviem ģimenes locekļiem apliecināt, ka vēlaties par viņiem parūpēties jebkurā situācijā. Nereti jau tikai apziņa vien, ka jums ir dzīvības apdrošināšana, rada miera sajūtu.

    Lasīt vairāk

  • Smalkais muslis: sociālo tīklu loma zīmola atpazīstamībā

    Smalkais muslis: sociālo tīklu loma zīmola atpazīstamībā

    Pat pasaulē labāko produktu būs ārkārtīgi grūti pārdot, ja to proaktīvi nereklamēs ar sociālo tīklu platformu starpniecību. Uzņēmuma “Smalkais muslis” radītājas Ieva Biķe un Ilze Kalāce-Bērziņa atklāj sava zīmola veiksmes stāstu sociālajos tīklos – no pārdesmit sekotājiem līdz iztukšotiem veikalu plauktiem.

    Lasīt vairāk

  • Latviju sasniegusi deflācija un tās nestie riski

    Latviju sasniegusi deflācija un tās nestie riski

    Aprīļa rādītāji liecina, ka Latvija pietuvojusies deflācijas posmam. Tirgotājiem nāksies pielikt pūles, lai atvilinātu pircējus un liktu viņiem vērt vaļā maciņus, tomēr vienlaikus parādās vairāki riski nekontrolējamai inflācijai ilgtermiņā.

    Lasīt vairāk

  • Kā lietderīgi pavadīt laiku mājās

    Kā lietderīgi pavadīt laiku mājās

    Laikā, kad jāpaliek mājās, ir grūti rast produktivitāti. Ir jāmaina savi ikdienas paradumi, kā arī jāmācās mājās pavadīto laiku izmantot lietderīgi. Ir vērts padomāt par lietām, kuras vienmēr esam gribējuši izdarīt, taču aktīva dzīvesveida un darba dēļ neesam paspējuši.

    Lasīt vairāk

  • Globālā ekonomika: vārga gaisma Covid-19 tuneļa galā

    Globālā ekonomika: vārga gaisma Covid-19 tuneļa galā

    Covid-19 pandēmija ir nostādījusi pasaules ekonomiku nepieredzēti sarežģītā situācijā. Apjomīgo valdības un centrālās bankas stimulēšanas pasākumu ietekme būs jūtama tikai pēc laika. Šoruden bezdarbs pakāpsies līdz līmenim, kas nav pieredzēts kopš pagājušā gadsimta 30. gadiem.

    Lasīt vairāk

  • Jaunieši vērtē savu atalgojumu: vairākumam pietrūkst 200 eiro

    Jaunieši vērtē savu atalgojumu: vairākumam pietrūkst 200 eiro

    Saskaņā ar SEB bankas veikto aptauju lielākā daļa 18–25 gadus veco jauniešu strādā un vismaz daļēji sevi finansiāli nodrošina paši. Cik jaunieši nopelna un cik vēlētos saņemt atkarībā no savām zināšanām un iespējām?

    Lasīt vairāk

  • Pasargājiet savus līdzekļus – kā uzlabot karšu drošību

    Pasargājiet savus līdzekļus – kā uzlabot karšu drošību

    Lai gan mūsu ieviestie drošības risinājumi ikdienā nodrošina būtisku jūsu finanšu aizsardzību, SEB bankas klientiem ir plašas iespējas pielāgot karšu drošību savām nepieciešamībām, tādējādi novēršot pat niecīgākos krāpniecības riskus. Turklāt drošības uzstādījumu mainīšana aizņem vien dažas minūtes un ir pilnīgi bez maksas.

    Lasīt vairāk

  • Bērna spēlītes var nejauši apēst jūsu naudu – kā to nepieļaut

    Bērna spēlītes var nejauši apēst jūsu naudu – kā to nepieļaut

    Šobrīd bērni pavada mājās īpaši daudz laika, un nav brīnums, ka garlaicības brīžos roka automātiski pastiepjas pēc telefona, kurā ielādētas videospēlītes. Reizēm vecākiem pēc tam ir jābrīnās, kāpēc no viņu kontiem pēkšņi pazudusi nauda, lai gan bērns neko tādu nav darījis – tikai nospiedis OK, kad spēles laikā izlecis kāds kārdinošs piedāvājums. Kā nodrošināties pret šādiem neplānotiem tēriņiem?

    Lasīt vairāk

  • Covid-19 pret ekonomiku: smagsvari krīt, Latvijai cīņa vēl priekšā

    Covid-19 pret ekonomiku: smagsvari krīt, Latvijai cīņa vēl priekšā

    Koronavīrusa ietekmē Latvijas IKP pirmajā ceturksnī ir krities par 1,4%, kas ir krietni labāks rādītājs nekā vairākiem eirozonas smagsvariem. Lai gan grūtākā cīņa vēl ir priekšā, iepriekšējā krīzē gūtā pieredze un savlaicīga reakcija uz Covid-19 ļauj saglabāt optimistiskāku skatu salīdzinājumā ar to, kas bija jāpiedzīvo pirms desmit gadiem.

    Lasīt vairāk

  • Influenceru mārketings – kā efektīvi un pareizi izmantot blogerus

    Influenceru mārketings – kā efektīvi un pareizi izmantot blogerus

    Vai un kad uzņēmumam nepieciešams influenceru mārketings, kā atrast piemērotāko blogeri, izveidot veiksmīgu sadarbību un izvērtēt tās sniegumu – uz šiem jautājumiem atbildes palīdz atrast blogere Anete Ozoliņa.

    Lasīt vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 21.00
    Brīvdienās 10.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.