SEB banka maina bankomātu uzturēšanas biznesa modeli, mazliet mainīsies bankomātu ekrānu izskats
Šogad SEB banka visā Baltijā mainīs bankomātu uzturēšanas biznesa modeli, nododot bankomātu apkalpošanu un uzturēšanu uzņēmumam Brink’s – starptautiskajam līderim skaidras naudas pārvaldībā un loģistikā. Biznesa modeļa maiņa palīdzēs nodrošināt bankomātu darbību visaugstākajā līmenī, vienlaicīgi ļaujot bankai fokusēties uz klientu apkalpošanu un jaunu pakalpojumu attīstību.
Pēc SEB bankomātu tīkla nodošanas uzņēmumam Brink’s (Latvijā – AS “Brink’s Latvia”) tiks saglabāts gan SEB bankomātu ārējais izskats, gan to skaits un izvietojums, gan klientiem pieejamo pakalpojumu klāsts. Arī turpmāk bankomātos būs iespējams izņemt un iemaksāt skaidru naudu, pārbaudīt konta atlikumu, aktivizēt jaunas kartes un mainīt to PIN kodu. Tiks saglabāti gan esošie naudas iemaksas un izmaksas limiti, gan iespēja ar SEB bankas karti bez komisijas izņemt naudu Swedbank bankomātu tīklā un otrādi. Netiks mainīta arī komisijas maksa par naudas iemaksu vai izmaksu virs standarta limita.
Tomēr, līdz ar izmaiņām uzturēšanas modelī, nedaudz mainīsies bankomātu ekrānu izskats. Turklāt, ņemot vērā, ka bankomātu apkalpošanas nodošana uzņēmumam Brink’s notiks pakāpeniski, kādu laiku būs situācija, ka bankomātu ekrāni nedaudz atšķirsies. Kad Brink’s pārņems bankomātu apkalpošanu pilnībā, visu ierīču ekrāni būs vienādi.
Uz bankomātiem, ko apkalpošanu jau būs pārņēmis uzņēmums Brink's, būs informācija par to, ka šis bankomāts ir atjaunots.