Paziņojums par klientu apkalpošanas centra “Skanste” t/c Rimi Valdemārs
Sākot ar 2025. gada 28. novembri klientiem vairs nebūs pieejams SEB bankas klientu apkalpošanas centrs “Skanste”, kas atrodas t/c Rimi Valdemārs (Kr. Valdemāra ielā 112). Aicinām klientus, kuriem nepieciešama klātienes apkalpošana, vērsties klientu apkalpošanas centros “Alfa”, “Centrs” vai “Elizabete”. Bankomāts, kas šobrīd atrodas t/c Rimi Valdemārs, paliks uz vietas.
Šobrīd visi bankas pakalpojumi ir pieejami attālināti, ja klientam ir atbilstošs autentifikācijas līdzeklis. Līdz ar to pēdējos gados klātienes apmeklējumu skaits ir samazinājies par 80%. Savukārt, piemēram, video konsultāciju skaits pieauga no dažiem simtiem 2018. gadā līdz vairāk nekā 15 tūkstošiem pērn. Mūsu mērķis ir nodrošināt bankas pakalpojumu pieejamību neatkarīgi no tā, vai konkrētajā vietā ir pieejama klātienes apkalpošana.
Ja tomēr nepieciešama klātienes konsultācija, aicinām pieteikties vizītei kādā citā klientu apkalpošanas vietā, piemēram:
- t/c Alfa (Brīvības gatve 372, P–Pk 10.00–20.00, S 10.00–16.00),
- t/c Galleria Riga (Dzirnavu iela 67, P–Pk 10.00–18.00),
- klientu apkalpošanas centrs “Elizabete” (Elizabetes iela 95, P–Pk 09.00–17.00).
Citas klientu apkalpošanas vietas var atrast šeit.
Atgādinām, ka klātienes vizīte ir jārezervē – seb.lv/rezervacija.
Līdz ar izmaiņām SEB bankai paliek 17 klātienes apkalpošanas vietas, no kurām vairāk nekā puse atrodas ārpus Rīgas. Turklāt, sākot ar nākamo gadu SEB banka nodrošinās trīs jaunas pastāvīgas klientu apkalpošanas vietas – Bauskā, Kuldīgā un Madonā. Šajās vietās klienti varēs saņemt pakalpojumus pēc iepriekšēja pieraksta divas reizes nedēļā.
Papildus tam sešos novadu centros – Balvos, Preiļos, Krāslavā, Valkā, Limbažos un Saldū – tiks nodrošināta izbraukuma apkalpošana pēc klientu iepriekšēja pieraksta. Šo jauno pieeju SEB banka plāno īstenot ciešā sadarbībā ar vietējām pašvaldībām.
Informācija par iespējām pieteikties vizītei jaunajos klientu apkalpošanas centros sekos.