Atvērts SEB bankas klientu apkalpošanas centrs Elizabetes ielā 95
SEB banka uzsākusi pārcelšanos uz jaunajām telpām SATEKLES BIZNESA CENTRĀ, Elizabetes ielā 95. Vienlaikus bankas galvenajā birojā darbu tikko sācis klientu apkalpošanas centrs “Elizabete”, kas agrāk atradās Vaļņu ielā 11 (ar nosaukumu “Rīdzene”).
Arī šajā klientu apkalpošanas centrā SEB banka turpina apkalpot klientus klātienē, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku un vietu – tikšanās rezervāciju iespējams pieteikt SEB bankas mājaslapā. Atgādinām, ka 90 % bankas pakalpojumu var pieteikties un tos saņemt tiešsaistē. Par bankas klientu var kļūt trīs veidos: mobilajā lietotnē, video konsultācijas laikā vai tiekoties klātienē.
Vairāk stāsta SEB bankas privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas vadītājs Uģis Cielēns: “Jaunais klientu apkalpošanas centrs “Elizabete” atrodas pašā Rīgas centrā, blakus galvaspilsētas un reģionālajiem satiksmes mezgliem, lai nodrošinātu vieglāku piekļūstamību klientiem, kuri dažādu iemeslu dēļ vēlas savu jautājumu atrisināt klātienes tikšanās laikā. Patiess prieks par gaišajām un modernajām telpām, kas veidotas, domājot par mūsu klientu vajadzībām un darbinieku ērtībām. Mūsu mērķis paliek nemainīgs - nodrošināt finanšu konsultācijas, radot papildu vērtību klientiem un sniedzot noderīgus padomus. Arī šajā centrā strādāsim trīs klientu apkalpošanas kanālos, nodrošinot gan klātienes apkalpošanu, gan zvanus, gan arī video konsultācijas privātpersonām un uzņēmējiem.”
Klientu apkalpošanas centra “Elizabete” darba laiks ir no plkst. 9.00 līdz 17.00.
Rīgā SEB banka turpina nodrošināt pakalpojumus klātienē septiņos klientu apkalpošanas centros:
- Brīvības gatvē 372, T/C Alfa;
- Dzirnavu ielā 67, T/C Galleria Riga;
- Jaunmoku ielā 13, T/C Spice Home;
- Kr. Valdemāra ielā 112, T/C Rimi Valdemārs;
- Kurzemes prospektā 1a, T/C Damme;
- Nometņu ielā 61;
- Elizabetes ielā 95.