Lai apstrīdētu karšu darījumu internetbankā, lūdzu, atveriet konta izrakstu un izvēlieties darījumu, kuru vēlaties apstrīdēt. Atverot darījumu, pieejama izvēle “Apstrīdēt darījumu”. Turpinot darbu, atveras pretenzijas pieteikums ar iespējamajiem apstrīdēšanas iemesliem:
Aizpildiet pieprasīto informāciju un izvēlieties "Sūtīt".
Ja Jums ir papildu dokumenti par apstrīdēto darījumu (piemēram, čeks, sarakste ar tirgotāju, līgums un tml.), lūdzam nosūtīt tos elektroniski uz adresi vai iesniegt personīgi kādā no SEB bankas filiālēm.
Ja neesat internetbankas lietotājs, darījumu iespējams apstrīdēt kādā no SEB bankas filiālēm.
Banka uzskata pretenziju par saņemtu:
Pretenzijas pieņemšanas laiks tiek saīsināts par vienu stundu pirmssvētku dienās.
Pirms pretenzijas aizpildīšanas jāņem vērā:
Iesniedzot pretenzijas iesniegumu, Jūs piekrītat:
Ja ir radušās pamatotas aizdomas par krāpniecību no konta vai kartes īpašnieka puses, bankai ir tiesības ziņot par šādām aizdomām tiesībsargājošām un/vai uzraugošajām iestādēm.
Saskaņā ar starptautisko maksājumu karšu organizāciju noteikumiem pretenziju izskatīšana, kas saistīta ar karšu darījumu izmeklēšanu, var ilgt līdz pat diviem mēnešiem, jo paredz saziņu ar bankām un tirgotājiem.
Banka ar Jums sazināsies un informēs par pretenzijas izskatīšanas gaitu.
Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.
Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.