Switch to mobile version. Augšup

Personīgās finanses - 15.01.2021
brexit | bankas pakalpojumi

Kā Brexit ietekmē bankas pakalpojumu izmantošanu

Kā Brexit ietekmē bankas pakalpojumu izmantošanu Foto: Nick Fewings, Unsplash

Noslēdzoties Brexit, arī bankām nācies mainīt kārtību, kā apkalpot Apvienotajā Karalistē (AK) dzīvojošos klientus. Piedāvājam pārskatu par to, kā turpmāk apkalposim mūsu klientus šajā valstī.

Vai es palikšu SEB bankas klients?

SEB banka arī turpmāk apkalpos AK rezidentus, kuri ir jau esoši mūsu klienti. Taču mainīsies dažādu pakalpojumu pieejamība un izmantošanas kārtība.

Savukārt, lai kļūtu par jaunu mūsu klientu, tiks piemērotas nerezidentu apkalpošanas prasības un cenrādis.

Vai es varēšu pārskaitīt naudu uz Latviju?

Jā. Ja jums ir konts un internetbanka, arī turpmāk varat pārskaitīt naudu uz Latviju, iesniegt rīkojumus, kā arī izmantot citus maksājumu pakalpojumus.

Maksājumi uz un no Apvienotās Karalistes joprojām tiks izpildīti kā SEPA maksājumi. Ja netiek izmantots kāds no SEB bankas klienta komplektiem, komisijas maksa par maksājumu uz cita klienta kontu SEB bankā ir 0.14 eiro, bet uz kontu citā bankā – 0.36 eiro. Plašāk par pakalpojumu izmaksām varat uzzināt cenrādī.

Komplektā izdevīgāk

Kalkulatorā aprēķiniet Jums izdevīgāko komplektu un ietaupiet ar katru pārskaitījumu, karti un kontu.

Vai es varēšu saņemt konsultācijas?

Diemžēl turpmāk mēs nevaram sniegt ieguldījumu konsultācijas, ja klients atrodas Apvienotajā Karalistē. Konsultāciju pakalpojumus AK rezidenti var izmantot tikai klātienē Latvijā. Savukārt šobrīd spēkā esošos portfeļa pārvaldīšanas pakalpojumus AK rezidentiem sniegsim arī turpmāk.

Vai es varēšu pieteikties kredītam?

Pieteikties patēriņa kredītam AK rezidenti var tikai klātienē Latvijā.

Savukārt mājokļa kredīta gadījumā būtiska ir nekustamā īpašuma atrašanās vieta. Proti, ja ieķīlājamais īpašums neatrodas AK, tad pieteikties hipotekārajam kredītam ir iespējams.

Jums nekur nav jādodas – pārvaldiet finanses internetā

 

  • Personīgās finanses - 10.11.2020

    Maksājuma veikšanai vairs nav vajadzīgs konta numurs

    Maksājuma veikšanai vairs nav vajadzīgs konta numurs

    Jau kādu laiku SEB bankas klienti mobilajā lietotnē var pārskaitīt naudu uz tālruņa numuru ne tikai citiem SEB bankas klientiem, bet arī citu banku klientiem. Maksājuma veikšanai vajadzīgs vien saņēmēja tālruņa numurs no jūsu kontaktu saraksta.

    Lasīt vairāk

  • Personīgās finanses - 10.09.2020

    Lai parakstītu dokumentus, vairs nav jādodas uz banku

    Lai parakstītu dokumentus, vairs nav jādodas uz banku

    Lai izmantotu bankas pakalpojumus, aizvien retāk jāapmeklē filiāle, jo lielāko daļu dokumentu, to skaitā hipotekārā un patēriņa kredīta līgumus, ir  iespējams parakstīt elektroniski. Kvalificētais Smart-ID konts aizstāj pašrocīgu parakstu visā Eiropas Savienības teritorijā.

    Lasīt vairāk


Citi raksti par šo tēmu

Vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00


 

Personīgā konsultācija var palīdzēt Jums

Personīgā konsultācija var palīdzēt Jums

  • Saprast – kā sasniegt nākotnes mērķus
  • Izvēlēties – uzkrāt vai aizņemties
 
S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.