Switch to mobile version. Augšup

e-Link

e-Link

Droši norēķini un klientu identifikācija internetā

  • e-Maksājumi – drošai un ātrai klientu norēķinu veikšanai Jūsu uzņēmuma mājas lapā, izmantojot Ibanku
  • e-Identifikācija – drošai klientu identifikācijai Jūsu uzņēmuma mājas lapā

Pakalpojums e-Link nodrošina SEB internetbankas tiešsaisti ar uzņēmumu un ir paredzēts visiem Latvijas internetveikaliem un uzņēmumiem, kas savā mājaslapā piedāvā klientiem drošu norēķinu iespēju un Jums – klientu identifikāciju, izmantojot SEB internetbankas autorizācijas līdzekļus.

e-Maksājumi ir ērtākais un modernākais veids, kā veikt norēķinus internetā tieši no Jūsu uzņēmuma mājas lapas. Norēķini notiek, izmantojot SEB internetbanku, kas garantē to drošību un ātrumu.

Ar e-Maksājuma palīdzību

  • Jūs viegli un ērti identificēsiet savus norēķinu partnerus.
  • Jūs nekavējoties saņemsiet bankas informāciju par maksājuma uzdevuma izpildi/neizpildi.
  • Nauda par veikto darījumu Jūsu uzņēmumam tiks pārskaitīta dažu minūšu laikā.
  • Jūs automātiski iegūsiet bankas garantiju par veiktajiem darījumiem, jo veiktie maksājumi internetbankā tiek uzreiz pārbaudīti.
  • Jūsu uzņēmuma potenciālo klientu skaits pieaugs, jo maksājumi internetbankā ir ērti, ātri un droši.Jūsu uzņēmuma mājas lapā varēs norēķināties jebkurš internetbankas lietotājs.

Kā notiek e-Maksājums?

  1. Klients izvēlas attiecīgo preci vai pakalpojumu, kā norēķinu veidu norādot SEB internetbanku.
  2. Informāciju par pirkumu uzņēmums automātiski nosūta uz SEB banku, kur tiek pārbaudīts elektroniskais paraksts un tiek sagatavots rēķins.
  3. Klienta datora ekrānā atveras internetbanka un, tai pieslēdzoties, klients saņem jau aizpildītu maksājuma uzdevumu.
  4. Klients apstiprina maksājuma uzdevumu ar autorizācijas kodu, un rēķina apmaksa ir veikta.
  5. Banka nosūta uzņēmumam informāciju par veiksmīgi veikto maksājumu un ieskaita naudu uzņēmuma kontā.
  6. Uzņēmums informē klientu par veiksmīgi notikušu pirkumu.

e-Identifikācija sniedz iespēju Jūsu uzņēmumam savā mājas lapā identificēt klientu. Šis identifikācijas veids ir drošs, jo uzņēmuma klienti, veicot identifikāciju, ievada personīgo internetbankas lietotāja kodu, paroli un pieejas kodu.

e-Identifikācijas priekšrocības

  • Jūsu uzņēmumam nav nepieciešama atsevišķa klientu identificēšanas sistēma.
  • Lielāks Jūsu uzņēmuma potenciālo klientu skaits: jebkurš internetbankas lietotājs var ērti autorizēties Jūsu mājas lapā, un informācija par Jūsu uzņēmumu ir pieejama internetbankā - klients no internetbankas var nonākt Jūsu uzņēmuma mājas lapā bez papildu autorizācijas.
  • Droša klienta informācijas nosūtīšana
  • Banka uzņēmumam paziņo klienta datus saskaņā ar datu aizsardzības likumu, tāpēc nav jāuztraucas par informācijas atklāšanu trešajām personām.

Kā notiek e-Identifikācija

Klienta identifikācija Jūsu uzņēmuma mājas lapā notiek ar SEB internetbankas palīdzību.

1.    Klients (SEB internetbankas lietotājs), apmeklējot Jūsu uzņēmuma mājas lapu, izvēlas piekļuvi mājas lapas publiski nepieejamai informācijas sadaļai ar SEB internetbankas palīdzību (proti, ievada savu internetbankas lietotāja kodu, paroli un pieejas kodu no internetbankas kodu kartes vai digipass kodu kalkulatora).
2.1. Uzņēmums automātiski nosūta SEB bankai pieprasījumu e-Identifikācijas veikšanai.
2.2. Vienlaikus klients tiek automātiski identificēts kā SEB internetbankas lietotājs.
3.    Pēc veiksmīgas klienta identifikācijas SEB banka nosūta uzņēmumam internetbankas lietotāja vārdu, uzvārdu un personas kodu.
4.    Uzņēmums saņemto informāciju salīdzina ar savā sistēmā reģistrētajiem datiem. Ja informācija sakrīt, klientam tiek nodrošināta piekļuve uzņēmuma interneta mājas lapas nepubliskās informācijas sadaļai.

Jūs varat pieteikties e-Link pakalpojumam, aizpildot pieteikumu internetbankā. Lai saņemtu vairāk informācijas par e-Link pakalpojumu, rakstiet uz ecommerce@seb.lv.

Lai pieslēgtu e-Link pakalpojumu, nepieciešams:

  • jūsu uzņēmuma norēķinu konts SEB bankā;
  • līgums ar SEB banku par e-Link pakalpojumu;
  • e-Link pakalpojuma specifikācijai atbilstoša funkcionalitāte uzņēmuma IT sistēmā.
Pakalpojums Cena
E-maksājumi:
   •  E-link izmantošana 2% no transakcijas summas,
min. 0.14 EUR par katru transakciju
   •  E-link reģistrēšana 50.00 EUR
   •  Izmaiņu veikšanu E-link Līgumā 20.00 EUR
E-identifikācija:
   •  E-link izmantošana 50.00 EUR/mēnesī
   •  E-link reģistrēšana 50.00 EUR
   •  Izmaiņu veikšanu E-link Līgumā 20.00 EUR

 

Uzņēmēja komplekti

Izdevīgs risinājums Jūsu ikdienas finanšu darījumiem

Kontakti

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.