Mainīt valodu:

SEB biznesa klientu aptauja par rēķinu apstrādi

Paragraphs

Aicinām Jūs veltīt 5-7 minūtes, lai palīdzētu mums – kā Jūsu finanšu partnerim – labāk izprast, kā mazie un vidējie uzņēmumi pārvalda rēķinu apstrādes procesus.

Ar šo anketu vēlamies noskaidrot, ar kādiem izaicinājumiem, grūtībām vai problēmām uzņēmumi saskaras šobrīd. Jūsu atbildes ļaus mums strādāt pie risinājuma, kas uzlabos Jūsu pieredzi.

Ja saņēmāt anketu, bet tēma nav tieši saistīta ar Jūsu pienākumiem, lūdzu, pārsūtiet to atbilstošajai personai Jūsu organizācijā, piemēram, valdes priekšsēdētājam, finanšu direktoram, grāmatvedim vai citai personai, kura atbild par rēķinu pārvaldību.

Būsim pateicīgi, ja anketu aizpildīsiet līdz 15. decembrim.

Šī aptauja ir anonīma: atbildes tiks sasaistītas tikai ar uzņēmuma pārstāvēto nozari, nevis ar konkrētu uzņēmumu.


*Obligāts lauks

1. Cik rēķinu Jūsu uzņēmums parasti apstrādā 1 mēneša laikā?
2. Cik laikietilpīga Jums ir rēķinu apstrāde? (Novērtējiet no 1 līdz 5, kur 1 nozīmē „ļoti ātri“, 5 – „ļoti laikietilpīgs, manuāls darbs“)
3. Kā Jūsu uzņēmums izraksta rēķinus? (iespējamas vairākas atbildes)
4. Kā Jūsu uzņēmums parasti nosūta rēķinus klientiem?
5. Kas galvenokārt nosūta rēķinus?
6. Kādi ir galvenie sarežģījumi, izrakstot rēķinus (iespējamas vairākas atbildes)?
7. Kas apstrādā saņemtos piegādātāju rēķinus?
8. Kādi ir galvenie sarežģījumi, apstrādājot saņemtos rēķinus?
11.1. Kādi ir Jūsu izmantotā rēķinu automatizācijas risinājuma galvenie ieguvumi? (iespējamas vairākas atbildes)
11.1. What are the main reasons of not using invoice automating solutions yet? (several options available)
12. Vai esat dzirdējuši kaut ko par gaidāmo ES regulu par uzņēmumu rēķinu digitalizāciju laikposmā no 2026. līdz 2030. gadam?
13. Ja digitālie rēķini nākamgad kļūtu obligāti uzņēmumu savstarpējiem darījumiem, no kā Jūs sagaidītu šī risinājuma nodrošināšanu?*
14. Kāds ir Jūsu amats uzņēmumā?
15. Cik vecs ir Jūsu uzņēmums?
16. Kāds ir Jūsu uzņēmuma gada apgrozījums?
17. Kādā nozarē darbojas jūsu uzņēmums?