Mainīt valodu:
Image
Internetbankas autentifikācija ar SEB mobilo lietotni

Autentifikācija ar SEB mobilo lietotni

SEB bankas mobilo lietotni, līdzīgi kā eID karti, Smart-ID vai kodu kalkulatoru, iespējams izmantot savas identitātes apstiprināšanai. Mūsu lietotnes drošība ir pielīdzināma kodu kalkulatoram. 

Paragraphs

Autentifikācijas iespējas

  • To var izmantot, lai droši pieslēgtos mobilajā lietotnē,  piekļūtu trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, apstiprinātu karšu maksājumus internetā un apstiprinātu zvanītāja identitāti, sazinoties ar SEB klientu centru.

  • Lietotne nodrošina iespēju izveidot PIN1 un PIN2 kodus, lai apstiprinātu maksājumus. Iespējams izmantot arī biometriju (pirkstu nospiedumu vai sejas atpazīšanu) maksājumu veikšanai līdz 150 eiro vienā darījumā un 500 eiro vairākos secīgos darījumos. Ja maksājuma summa pārsniedz kādu no šiem limitiem, darījuma apstiprināšanai jāievada PIN2 kods.

Lietotnes izmantošana autentifikācijai

Reģistrēšanās SEB mobilajā lietotnē, ja neesat SEB bankas klients

  1. Lejupielādējiet un uzstādiet SEB Latvija lietotni.
  2. Pirmā ekrāna apakšā izvēlieties “Atvērt kontu”.
  3. Sekojiet reģistrācijas procesam, lai izveidotu PIN1, PIN2, lietotāja ID un, ja nepieciešams, aktivizētu biometrisko identifikāciju.

Pieslēgšanās SEB mobilajā lietotnē

  1. Ja Jūs jau izmantojat SEB mobilo lietotni, tad, atverot  lietotni, Jums katru reizi lūgsim ievadīt PIN1 kodu vai veikt biometrisko autentifikāciju.
  2. Ja autentifikācija būs veiksmīga, atvērsies lietotnes galvenā izvēlne.

Darījumu apstiprināšana lietotnē

  1. Aizpildiet maksājuma formu un nospiediet pogu "Apstiprināt".
  2. Ja tas tiek lūgts, apstipriniet maksājumus ar PIN2 kodu vai izmantojiet biometrisko autentifikāciju – sejas atpazīšanu vai pirksta nospieduma lasītāju.
    Apstiprinot darījumu ar biometrisko autentifikāciju, no SEB lietotnē redzamajām maksājuma summām izvēlieties pareizo summu.
  3. Ja PIN2 kods ievadīts pareizi vai biometriskā autentifikācija bija veiksmīga, lietotnē pēc dažām sekundēm automātiski parādīsies maksājuma apstiprinājums.

Tiešsaistes un karšu maksājumu apstiprināšana ārpus lietotnes

  1. Maksājuma veikšanas brīdī ievadiet Jūsu SEB bankas kartes datus vai izvēlieties SEB banku kā maksājuma veidu.
  2. E-komercijas ekrānā kā autentifikācijas veidu izvēlieties SEB mobilo lietotni.
  3. Ievadiet savu lietotāja kodu un personas kodu.
  4. Atveriet SEB mobilo lietotni (ja tā neatvērās automātiski).
  5. Izmantojiet biometrisko autentifikāciju vai ievadiet PIN1 un/ vai PIN2 kodu.
    Apstiprinot darījumu ar biometrisko autentifikāciju, mobilajā lietotnē izvēlēties to pašu kodu, kas redzams e-komercijas vietnes internetbankas logā. Apstiprinot darījumu ar PIN2 kodu, pārliecinieties, ka internetbankā redzamais kods sakrīt ar kodu SEB mobilajā lietotnē.

  6. Ja PIN2 kods ievadīts pareizi vai biometriskā autentifikācija bija veiksmīga, lietotnē pēc dažām sekundēm automātiski parādīsies maksājuma apstiprinājums.

Lietotnes autentifikācijas bloķēšana

Lai pasargātu Jūsu finanšu līdzekļus un datus no iespējamas krāpniecības, Jūs tiksiet izrakstīts no lietotnes un PIN kodi tiks atspējoti, ja kāds no PIN kodiem būs ievadīts nepareizi piecas reizes pēc kārtas. Lai atsāktu izmantot SEB mobilo lietotni, Jums būs jāizveido jauni PIN kodi.

Lietotājiem, kuri kļuva par SEB bankas klientiem mobilajā lietotnē:

  1. Lietotnes pirmajā ekrānā kā autentifikācijas veidu izvēlieties "Cits" un nospiediet pogu "Pieslēgties". Neizvēlieties pogu “Atvērt kontu”.
  2. Ievadiet Jūsu lietotāja kodu, personas kodu, nospiediet "Pieslēgties" un sekojiet autentifikācijas procesam.


Klientiem, kuriem ir pilna piekļuve internetbankai:

  1. Lietotnes pirmajā ekrānā izvēlieties jebkuru citu autentifikācijas rīku, piemēram, Smart-ID vai kodu kalkulatoru, un nospiediet pogu “Pieslēgties”. Neizvēlieties pogu “Atvērt kontu”. 
  2. Ievadiet Jūsu lietotāja kodu un pieslēdzieties. Sekojiet PIN kodu uzstādīšanas soļiem. Kad PIN kodi būs veiksmīgi izveidoti, Jūs atkal varēsiet izmantot SEB mobilo lietotni autentifikācijai. 

Biežāk uzdotie jautājumi

Ja aizmirsāt kādu no SEB mobilās lietotnes autentifikācijas PIN kodiem, pilnībā izrakstieties no SEB lietotnes. Tad izveidojiet jaunus kodus, veicot autentifikāciju atkārtoti.

Pēc modifikāciju (ENG) veikšanas ierīce kļūst nedroša, tāpēc mēs stingri iesakām novērst veiktās modifikācijas. Ja Jums tās tomēr ir nepieciešamas kādiem mērķiem, iesakām modificēto ierīci izmantot kā Jūsu otro tālruni. Vienmēr veiciet darbības, kurām nepieciešams garantēt augstu drošību (piemēram, bankas pakalpojumu vai e-pasta izmantošanu), uzticamās un nemodificētās ierīcēs.