Ar kredītkarti Jūsu ceļojumi ir apdrošināti
Viena no SEB bankas kredītkaršu sniegtajām priekšrocībām ir ceļojumu apdrošināšana bez papildu maksas un pieteikumu aizpildīšanas.
Apdrošināšanas segums ir atkarīgs no Jūsu kredītkartes veida.
Apdrošināšanas segumi
Darbības laiks
SEB bankas kredītkaršu sniegtā ceļojumu apdrošināšana ir spēkā, kamēr vien Jūsu kredītkarte ir aktīva. Apdrošināti ir visi Jūsu ceļojumi gada laikā, ar nosacījumu, ka viena ceļojuma ilgums nepārsniedz 60 dienas.
Apdrošināšana sāk darboties tiklīdz Jūs šķērsojat savas mītnes valsts robežu.
Ja kredītkarte tiek slēgta un netiek atjaunota vai aizvietota, apdrošināšanas segums vairs nav spēkā.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments (PDF)
Ceļojumu apdrošināšanas noteikumi Nr. CA-20202 (PDF)
Vispārējie apdrošināšanas noteikumi personu apdrošināšanā Nr. 002 (PDF)
Darbības teritorija
Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu.
Apdrošināšana ir spēkā arī tad, ja lidojuma biļešu iegāde vai viesnīcas rezervācija nav veikta ar kredītkarti.
Izvēlieties sev piemērotāko ceļojumu apdrošināšanu ar kredītkarti
Ritiniet tabulu horizontāli, lai redzētu vairāk informācijas par dažādiem jaunajiem klienta komplektiem.
| Pakalpojums | Standard | Premium | World Elite | Business |
|---|---|---|---|---|
| Apdrošinātie riski | Apdrošināšanas limits, EUR | |||
| Medicīniskie izdevumi | 100 000 | 1 000 000 | 1 000 000 | 200 000 |
| Izdevumi akūtu zobu sāpju ārstēšanai | 500 | 500 | 1500 | 500 |
| Invaliditāte | 10 000 | 10 000 | 20 000 | 10 000 |
| Nāve | 10 000 | 10 000 | 40 000 | 10 000 |
| Bagāžas apdrošināšana | ||||
| Bagāžas nozaudēšana pārvadātāja vainas dēļ | 500 | 1 500 | 2 000 | 1 000 |
| Bagāžas sabojāšana pārvadātāja vainas dēļ | 500 | 1 500 | 1 000 | 1 000 |
| Bagāžas aizkavēšanās | 250 | 750 | 1 000 | 500 |
| Personīgo mantu zādzība | 500 | 1 500 | 2 000 | 1 000 |
| Ceļojuma izmaiņas | 1 000* | 150 | ||
| Ceļojuma atcelšana | 1 000 | 5 000 | ||
| Ceļojuma pārtraukšana | 1 000 | 1 500 | ||
| Ceļojuma aizkavēšanās | 1 000 | 1 500 | ||
| Savienotā reisa nokavēšana | 1 000 | 2 000 | ||
| Lidojuma kavēšanās vismaz četras stundas | 1 000 | 1 000 | ||
| Alternatīvā transporta izdevumi, lai atgrieztos mītnes zemē dabas katastrofu dēļ | 1 000 | 2 000 | ||
| Juridiskā palīdzība | 10 000 | 10 000 | 10 000 | 10 000 |
| Jurista pakalpojumi pēc ceļu satiksmes negadījuma | 2 000 | |||
| Civiltiesiskā apdrošināšana | 10 000 | 10 000 | 75 000 | 10 000 |
| Drošības naudas iemaksa pēc ceļu satiksmes negadījuma | 5 000 | |||
| Personas dokumentu atjaunošana | 1 000 | |||
| Naudas zādzība | 500 | |||
| Ziemas sporta veidu segums | ||||
| Slēpošanas trases slēgšana vētras, lavīnas vai pārmērīga sniega daudzuma dēļ | 300 | |||
| Sporta inventāra zādzība vai bojājumi | 300 | |||
| Drošība, nomājot auto | ||||
| Nomas auto pašriska apdrošināšana | 2 000 | |||
| Paaugstināta riska aktivitātes | Paaugstināta riska aktivitātes atbilstoši Apdrošināšanas noteikumiem. | |||
| Apdrošinātās personas | Fiziska persona, kas nav vecāka par 85 gadiem, un lieto Apdrošināšanas ņēmēja izsniegto Standard kredītkarti. | Fiziska persona, kas nav vecāka par 85 gadiem un lieto Apdrošināšanas ņēmēja izsniegto Premium kredītkarti. Ceļojot kopā ar kartes lietotāju, apdrošināšanas segums ir spēkā arī kartes lietotāja dzīvesbiedram un bērniem līdz 18 un/vai 21 gadu vecumam, ja bērns turpina studijas un nav laulājies. | Fiziska persona, kas nav vecāka par 85 gadiem un lieto Apdrošināšanas ņēmēja izsniegto World Elite kredītkarti. Ceļojot kopā ar kartes lietotāju, apdrošināšanas segums ir spēkā arī kartes lietotāja dzīvesbiedram un bērniem līdz 18 un/vai 24 gadu vecumam, ja bērns turpina studijas un nav laulājies. | Fiziskas personas, kas nav vecākas par 85 gadiem, un lieto Business kredītkartei, kā arī ne vairāk kā divi ar šo personu kopā ceļojoši darba kolēģi. Visiem ceļotājiem jābūt vienādiem izbraukšanas un atgriešanās laikiem, galamērķim, kā arī izmantotajai viesnīcai un transportam. |
| Ceļojuma ilgums | 90 dienas | |||
| Teritoriālais segums | Visa pasaule, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu | |||
Apdrošināšanas segums nav spēkā, ja tiek veikts algots fiziski smags darbs.
*Kopējais limits ir 1000 EUR. Tāpēc, ja vienlaikus iestājas vairāki Ceļojuma izmaiņu apdrošinātie riski, kopējā atlīdzības izmaksa nevar pārsniegt 1000 EUR.
Kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?
- Ja noticis negadījumus, sazinieties ar apdrošinātāju pa diennakts tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1954 370 6404).
- Atlīdzības pieteikumu varat iesniegt 24 stundas diennaktī mājaslapā if.lv vai zvanot If Apdrošināšana pa tālruni +371 67338333.
- Ja Jums ir nepieciešama medicīniskā palīdzība pēkšņas saslimšanas, gūtas traumas vai akūtu zobu sāpju gadījumā, dodieties uz tuvāko ārstniecības iestādi vai sazinieties ar vietējo ātrās palīdzības dienestu, ja gadījums ir neatliekams.
- Ja gūtas traumas vai slimības rezultātā nepieciešama transportēšana, lai atgrieztos atpakaļ mītnes zemē, sazinieties ar If Apdrošināšana.
- Ja ceļojuma laikā iestājusies apdrošinātās personas nāve, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana.
- Ja ceļojuma laikā tiek nodarīti zaudējumi trešās personas dzīvībai, veselībai vai mantai, piemēram, saskrienaties ar citu slēpotāju, kuram pēc sadursmes nepieciešama medicīniska palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Noteikti parūpējieties par radīto zaudējumu faktu un apmēru apliecinošiem dokumentiem, tostarp cietušās personas vai tās pārstāvja rakstveida iesniegumu par nodarīto zaudējumu. Pēc tam iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Ja ceļojumā nepieciešama juridiskā palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Ja ceļojuma galamērķī konstatējat, ka ir sabojāta bagāža, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bojātas bagāžas izsniegšanu. Lai pieprasītu atlīdzību, bojāto bagāžu nepieciešams saglabāt, kā arī iesniegt tās fotogrāfijas. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Ja pārvadātāja vainas dēļ ceļojuma galamērķi bagāžas piegāde aizkavējusies ilgāk par 4 stundām, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bagāžas aizkavēšanos. Ja nepieciešams iegādāties pirmās nepieciešamības preces, piemēram, drēbes, apavus un higiēnas preces, noteikti saglabājiet maksājumu apliecinošus dokumentus par to iegādi. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Nepieciešamības gadījumā If Apdrošināšana sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām.



