Mainīt valodu:
Image
In front of the house, girl's preparing fishing boat for transportation by car

Ceļojumu apdrošināšana ar kredītkarti

Bezmaksas apdrošināšana neierobežotam skaitam ceļojumu.

Paragraphs

Ar kredītkarti Jūsu ceļojumi ir apdrošināti

Viena no SEB bankas kredītkaršu sniegtajām priekšrocībām ir ceļojumu apdrošināšana bez papildu maksas un pieteikumu aizpildīšanas.

Apdrošināšanas segums ir atkarīgs no Jūsu kredītkartes veida.

Darbojas visā pasaulē, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu
Apdrošināti visi ceļojumi, kas īsāki par 60 dienām
Ceļojuma izmaksas nav obligāti jāsedz ar kredītkarti

Apdrošināšanas segumi

Darbības laiks

SEB bankas kredītkaršu sniegtā ceļojumu apdrošināšana ir spēkā, kamēr vien Jūsu kredītkarte ir aktīva. Apdrošināti ir visi Jūsu ceļojumi gada laikā, ar nosacījumu, ka viena ceļojuma ilgums nepārsniedz 60 dienas.

Apdrošināšana sāk darboties tiklīdz Jūs šķērsojat savas mītnes valsts robežu.

Ja kredītkarte tiek slēgta un netiek atjaunota vai aizvietota, apdrošināšanas segums vairs nav spēkā.

Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments (PDF)
Ceļojumu apdrošināšanas noteikumi Nr. CA-20202 (PDF)
Vispārējie apdrošināšanas noteikumi personu apdrošināšanā Nr. 002 (PDF)

Darbības teritorija

Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu.

Apdrošināšana ir spēkā arī tad, ja lidojuma biļešu iegāde vai viesnīcas rezervācija nav veikta ar kredītkarti.

Mastercard Standard kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Mastercard Premium kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Mastercard World Elite kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Mastercard Business kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Izvēlieties sev piemērotāko ceļojumu apdrošināšanu ar kredītkarti

Ritiniet tabulu horizontāli, lai redzētu vairāk informācijas par dažādiem jaunajiem klienta komplektiem.

PakalpojumsStandardPremiumWorld EliteBusiness
Apdrošinātie riskiApdrošināšanas limits, EUR
Medicīniskie izdevumi100 0001 000 0001 000 000200 000
Izdevumi akūtu zobu sāpju ārstēšanai5005001500500
Invaliditāte10 00010 00020 00010 000
Nāve10 00010 00040 00010 000
Bagāžas apdrošināšana
Bagāžas nozaudēšana pārvadātāja vainas dēļ 5001 5002 0001 000
Bagāžas sabojāšana pārvadātāja vainas dēļ5001 5001 0001 000
Bagāžas aizkavēšanās2507501 000500
Personīgo mantu zādzība5001 5002 0001 000
Ceļojuma izmaiņas1 000*150
Ceļojuma atcelšana1 0005 000
Ceļojuma pārtraukšana1 0001 500
Ceļojuma aizkavēšanās1 0001 500
Savienotā reisa nokavēšana1 0002 000
Lidojuma kavēšanās vismaz četras stundas1 0001 000
Alternatīvā transporta izdevumi, lai atgrieztos mītnes zemē  dabas katastrofu dēļ1 0002 000
Juridiskā palīdzība10 00010 00010 00010 000
Jurista pakalpojumi pēc ceļu satiksmes negadījuma2 000
Civiltiesiskā apdrošināšana10 00010 00075 00010 000
Drošības naudas iemaksa pēc ceļu satiksmes negadījuma5 000
Personas dokumentu atjaunošana1 000
Naudas zādzība500
Ziemas sporta veidu segums
Slēpošanas trases slēgšana vētras, lavīnas vai pārmērīga sniega daudzuma dēļ300
Sporta inventāra zādzība vai bojājumi300
Drošība, nomājot auto
Nomas auto pašriska apdrošināšana2 000
Paaugstināta riska aktivitātesPaaugstināta riska aktivitātes atbilstoši Apdrošināšanas noteikumiem.
Apdrošinātās personasFiziska persona, kas nav vecāka par 85 gadiem, un lieto Apdrošināšanas ņēmēja izsniegto Standard kredītkarti.Fiziska persona, kas nav vecāka par 85 gadiem un lieto Apdrošināšanas ņēmēja izsniegto Premium kredītkarti. Ceļojot kopā ar kartes lietotāju, apdrošināšanas segums ir spēkā arī kartes lietotāja dzīvesbiedram un bērniem līdz 18 un/vai 21 gadu vecumam, ja bērns turpina studijas un nav laulājies.Fiziska persona, kas nav vecāka par 85 gadiem un lieto Apdrošināšanas ņēmēja izsniegto World Elite kredītkarti.  Ceļojot kopā ar kartes lietotāju, apdrošināšanas segums ir spēkā arī kartes lietotāja dzīvesbiedram un bērniem līdz 18 un/vai 24 gadu vecumam, ja bērns turpina studijas un nav laulājies.Fiziskas personas, kas nav vecākas par 85 gadiem, un lieto Business kredītkartei, kā arī ne vairāk kā divi ar šo personu kopā ceļojoši darba kolēģi. Visiem ceļotājiem jābūt vienādiem izbraukšanas un atgriešanās laikiem, galamērķim, kā arī izmantotajai viesnīcai un transportam.
Ceļojuma ilgums90 dienas
Teritoriālais segumsVisa pasaule, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu

Apdrošināšanas segums nav spēkā, ja tiek veikts algots fiziski smags darbs.

*Kopējais limits ir 1000 EUR. Tāpēc, ja vienlaikus iestājas vairāki Ceļojuma izmaiņu apdrošinātie riski, kopējā atlīdzības izmaksa nevar pārsniegt 1000 EUR.

Kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

  • Ja noticis negadījumus, sazinieties ar apdrošinātāju pa diennakts tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1954 370 6404).
  • Atlīdzības pieteikumu varat iesniegt 24 stundas diennaktī mājaslapā if.lv vai zvanot If Apdrošināšana pa tālruni +371 67338333.
  • Ja Jums ir nepieciešama medicīniskā palīdzība pēkšņas saslimšanas, gūtas traumas vai akūtu zobu sāpju gadījumā, dodieties uz tuvāko ārstniecības iestādi vai sazinieties ar vietējo ātrās palīdzības dienestu, ja gadījums ir neatliekams.
  • Ja gūtas traumas vai slimības rezultātā nepieciešama transportēšana, lai atgrieztos atpakaļ mītnes zemē, sazinieties ar If Apdrošināšana.
  • Ja ceļojuma laikā iestājusies apdrošinātās personas nāve, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana.
  • Ja ceļojuma laikā tiek nodarīti zaudējumi trešās personas dzīvībai, veselībai vai mantai, piemēram, saskrienaties ar citu slēpotāju, kuram pēc sadursmes nepieciešama medicīniska palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Noteikti parūpējieties par radīto zaudējumu faktu un apmēru apliecinošiem dokumentiem, tostarp cietušās personas vai tās pārstāvja rakstveida iesniegumu par nodarīto zaudējumu. Pēc tam iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Ja ceļojumā nepieciešama juridiskā palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Ja ceļojuma galamērķī konstatējat, ka ir sabojāta bagāža, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bojātas bagāžas izsniegšanu. Lai pieprasītu atlīdzību, bojāto bagāžu nepieciešams saglabāt, kā arī iesniegt tās fotogrāfijas. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Ja pārvadātāja vainas dēļ ceļojuma galamērķi bagāžas piegāde aizkavējusies ilgāk par 4 stundām, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bagāžas aizkavēšanos. Ja nepieciešams iegādāties pirmās nepieciešamības preces, piemēram, drēbes, apavus un higiēnas preces, noteikti saglabājiet maksājumu apliecinošus dokumentus par to iegādi. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Nepieciešamības gadījumā If Apdrošināšana sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām.