Lai mēs varētu Jums piedāvāt vēl ērtākus un mūsdienīgākus līzinga pakalpojumus, 2025. gada 20. oktobrī veiksim SIA “SEB līzings” un AS “SEB banka” apvienošanu.
Apvienošanas laikā, no 19. līdz 22. oktobrim, plānots pārtraukums līzinga pakalpojumu pieejamībā. Lūdzam šajā laikā neveikt izmaiņas esošajā līzinga līgumā vai pieteikties jauniem līzinga pakalpojumiem.
Šajā vietnē atradīsiet svarīgāko informāciju par to, kā uzņēmumu apvienošana ietekmēs Jūsu vai Jūsu uzņēmuma līzingu.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņa CSDD
Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD) reģistrētajiem transportlīdzekļiem pēc uzņēmumu apvienošanas nepieciešams veikt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņu, lai tajā tiktu norādīts aktuālais īpašnieks – SEB banka. Tādēļ lūdzam Jūs pēc 20. oktobra ieplānot laiku reģistrācijas apliecības maiņai.
Ņemiet vērā, ka transportlīdzekļa tehnisko apskati varēsiet veikt tikai pēc reģistrācijas apliecības nomaiņas. Reģistrācijas apliecības maiņas izmaksas segsim mēs.
VTUA reģistrētā tehnika
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā (VTUA) reģistrētajai tehnikai mēs par saviem līdzekļiem nodrošināsim reģistrācijas apliecības maiņu un piegādi klientiem, tāpēc Jums nekādas papildu darbības nav jāveic.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tehnikai, kurai pēdējo piecu gadu laikā nav veiktas reģistrācijas darbības vai izieta tehniskā apskate, nepieciešams veikt tehnisko datu salīdzināšanu, piesakot pakalpojumu VTUA.
Ja reģistrācijas apliecība Jums nepieciešama steidzami, lūdzu, rakstiet mums uz lizings.info@seb.lv vai zvaniet mums darba dienās no plkst. 8.30 līdz 18.00 pa tālruni +371 26668777.
Līzinga maksājumu rekvizītu maiņa
Pēc 20. oktobra līzinga maksājumi Jums jāveic SEB bankai:
- Saņēmēja nosaukums: AS “SEB banka”
- Reģistrācijas numurs: 40003151743
- Konta numurs: LV88UNLA0001102074227
Jūsu ērtībām līzinga atmaksas konta numuru saglabājam nemainīgu. Ja jau šobrīd SEB internetbankā Jums ir izveidots automātiskais maksājums, Jums nekādas papildu darbības nav jāveic – līdz ar nākamā regulārā maksājuma izpildi saņēmēja nosaukums un reģistrācijas numurs automātiski tiks aizstāts ar aktuālo informāciju.
Ja automātisko maksājumu izveidojāt citā bankā, lūdzu, koriģējiet maksājuma informāciju ar aktuālajiem rekvizītiem.
Līzinga līgums, OCTA un KASKO paliek spēkā
Uzņēmumu apvienošana neietekmēs Jūsu līzinga līgumu, kā arī OCTA un KASKO apdrošināšanu. Visi šie dokumenti paliks spēkā arī turpmāk un nekādas papildu darbības no Jums nav nepieciešamas.
Vai Jums ir jautājumi?
Esam apkopojuši atbildes uz klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem saistībā ar uzņēmumu apvienošanu.
Ja rodas papildu jautājumi, lūdzu, rakstiet mums uz lizings.info@seb.lv vai zvaniet mums darba dienās no plkst. 8.30 līdz 18.00 pa tālruni +371 26668777. Savukārt ar CSDD varat sazināties darba dienās no plkst. 8.30 līdz 17.00 pa tālruni +371 67025777.
Jautājumi par uzņēmumu apvienošanu
Uzņēmumu apvienošanu veicam, lai varētu pilnveidot un izstrādāt vēl ērtākus līzinga pakalpojumus.
Uzņēmumu apvienošana plānota 2025. gada 20. oktobrī. Apvienošanas laikā, no 19. līdz 22. oktobrim, plānots pārtraukums līzinga pakalpojumu pieejamībā. Lūdzam šajā laikā neveikt izmaiņas esošajā līzinga līgumā vai pieteikties jauniem līzinga pakalpojumiem.
Jā. Apvienošanas laikā, no 19. līdz 22. oktobrim, plānots pārtraukums līzinga pakalpojumu pieejamībā. Lūdzam šajā laikā neveikt izmaiņas esošajā līzinga līgumā vai pieteikties jauniem līzinga pakalpojumiem.
Jautājumi par transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņu CSDD
Jā, jo līdz ar uzņēmumu apvienošanu 2025. gada 20. oktobrī mainās transportlīdzekļa īpašnieks. Lai reģistrācijas apliecībā būtu norādīts pareizais īpašnieks – AS “SEB banka” – Jums pēc šī datuma būs jāveic apliecības maiņa.
Transportlīdzekļa tehnisko apskati būs iespējams veikt tikai pēc īpašnieka maiņas reģistrācijas. Tādēļ aicinām ieplānot laiku apliecības maiņai līdz nākamajai tehniskajai apskatei, bet ne vēlāk kā divu gadu laikā kopš uzņēmumu apvienošanas datuma. Apliecības maiņa jāveic arī tad, ja plānojat ar transportlīdzekli izbraukt uz ārzemēm.
Apliecības maiņu varat ērti veikt attālināti e-CSDD vietnē vai klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros.
Apliecības maiņas izmaksas segsim mēs, taču lūdzam ņemt vērā, ka līdz ar apliecības maiņu Jums par saviem līdzekļiem jāveic aktuālā nodokļu nomaksa, kā arī turētājam piemēroto sodu samaksa, ja iestājies obligātais apmaksas termiņš.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņas pamācība
Reģistrācijas apliecības maiņu var veikt transportlīdzekļa turētājs vai tā pilnvarota persona.
Pilnvarojumam jābūt noformētam:
- Ar pilnvarojuma atzīmi CSDD reģistrā (sīkāku informāciju par pilnvarojuma noformēšanas kārtību varat skatīt CSDD mājaslapas sadaļā “Pilnvaras noformēšana e-CSDD vai klātienē”.
- Ar notariālā akta kārtībā izdotu pilnvaru.
Atbilstoši Ceļu satiksmes likumam apliecības maiņa jāveic līdz nākamajai tehniskajai apskatei, bet ne vēlāk kā divu gadu laikā kopš uzņēmumu apvienošanas datuma 2025. gada 20. oktobrī. Apliecības maiņa jāveic arī tad, ja plānojat ar transportlīdzekli izbraukt uz ārzemēm.
Apliecības maiņu varat ērti veikt attālināti e-CSDD vietnē vai klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros.
Apliecības maiņas izmaksas segsim mēs, taču lūdzam ņemt vērā, ka līdz ar apliecības maiņu Jums par saviem līdzekļiem jāveic aktuālā nodokļu nomaksa, kā arī turētājam piemēroto sodu samaksa, ja iestājies obligātais apmaksas termiņš.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņas pamācība
Jā, taču ņemiet vērā, ka Jums jāieplāno laiks apliecības maiņai. Transportlīdzekļa tehnisko apskati būs iespējams veikt tikai pēc īpašnieka maiņas reģistrācijas un jaunas apliecības saņemšanas.
CSDD klientu apkalpošanas centru darbalaiks var atšķirties no tehniskās apskates staciju darbalaika. Piemēram, ja tehnisko apskati plānojat veikt agri no rīta vai vēlu vakarā, CSDD klientu apkalpošanas centrs varētu būt slēgts, un tehnisko apskati veikt nebūs iespējams. Tādēļ aicinām rūpīgi iepazīties ar CSDD darbalaikiem.
Pievērsiet uzmanību, ka ne visās CSDD tehniskās apskates stacijās ir pieejams klientu apkalpošanas centrs, kur veikt apliecības maiņu. Tādēļ, ja tehnisko apskati plānojat veikt Siguldā, Līvānos, Ludzā vai Smiltenē, kur šis pakalpojums nav pieejams, Jums jāsamaina apliecība pirms dodaties uz tehnisko apskati.
Papildu ērtībām iesakām pieteikt apmeklējumu e-CSDD vietnē vai pieteikties CSDD mobilajā lietotnē. Ņemiet vērā, ka Alūksnes, Valkas, Krāslavas, Preiļu, Balvu, Aizkraukles, Madonas un Limbažu klientu apkalpošanas centros reģistrācijas pakalpojumi tiek sniegti tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Sīkāka informācija pieejama CSDD mājaslapā.
Esam sagatavojuši pamācību, kā veikt apliecības maiņu Jums ērtākajā veidā – attālināti e-CSDD vietnē vai klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņas pamācība
Papildu ērtībām iesakām pieteikt apmeklējumu e-CSDD vietnē vai pieteikties CSDD mobilajā lietotnē. Ņemiet vērā, ka Alūksnes, Valkas, Krāslavas, Preiļu, Balvu, Aizkraukles, Madonas un Limbažu klientu apkalpošanas centros reģistrācijas pakalpojumi tiek sniegti tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Sīkāka informācija pieejama CSDD mājaslapā.
Esam sagatavojuši pamācību, kā veikt apliecības maiņu Jums ērtākajā veidā – attālināti e-CSDD vietnē vai klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņas pamācība
Apliecības maiņas izmaksas segsim mēs, taču lūdzam ņemt vērā, ka līdz ar apliecības maiņu Jums par saviem līdzekļiem jāveic aktuālā nodokļu nomaksa, kā arī turētājam piemēroto sodu samaksa, ja iestājies obligātais apmaksas termiņš.
Apmeklējot CSDD klientu apkalpošanas centru, Jums līdzi jāņem:
- Transportlīdzekļa (līzinga objekta) reģistrācijas apliecība.
- Jūsu personu apliecinošs dokuments – eID karte vai pase.
Ja apliecības maiņu veiks transportlīdzekļa turētāja pilnvarota persona, pilnvarojumam jābūt noformētam:
- Ar pilnvarojuma atzīmi CSDD reģistrā (sīkāku informāciju par pilnvarojuma noformēšanas kārtību varat skatīt CSDD mājaslapas sadaļā “Pilnvaras noformēšana e-CSDD vai klātienē”.
- Ar notariālā akta kārtībā izdotu pilnvaru.
Esam sagatavojuši pamācību, kā veikt apliecības maiņu Jums ērtākajā veidā – attālināti e-CSDD vietnē vai klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņas pamācība
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība būs nederīga un ar transportlīdzekli nedrīkstēs piedalīties ceļu satiksmē.
Tāpat nevarēsiet veikt transportlīdzekļa tehnisko apskati, kamēr nebūs veikta apliecības maiņa.
Nē, reģistrācijas apliecības maiņa Jums neradīs izdevumus, jo izmaksas segsim mēs – SEB banka. Mēs segsim arī pasta izdevumus, ja izvēlēsieties jauno apliecību saņemt pa pastu.
Esam sagatavojuši pamācību, kā veikt apliecības maiņu Jums ērtākajā veidā – attālināti e-CSDD vietnē vai klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros. Pamācībā norādīts, kurš apmaksas veids jāizvēlas, lai rēķinu par apliecības maiņu saņemtu SEB banka.
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības maiņas pamācība
Lūdzam ņemt vērā, ka, lai reģistrētu īpašnieka maiņu, Jums par saviem līdzekļiem jāveic aktuālo nodokļu samaksa (transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis vai uzņēmuma vieglo transportlīdzekļu nodoklis) un turētājam piemēroto sodu samaksa, ja tādi ir piemēroti un iestājies obligātais samaksas termiņš.
Ja turētājam piemērojams transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atbrīvojums vai atvieglojums, tas jādeklarē e-CSDD pirms īpašnieka maiņas reģistrācijas. Sīkāku informāciju varat skatīt CSDD mājaslapas sadaļā “Atbrīvojumi no nodokļa” un “Atvieglojumi nodokļa maksāšanā”. Informāciju par uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa atbrīvojumu deklarēšanu varat skatīt sadaļā “Nodokļa atbrīvojumu deklarēšana”.
Jā. Ja turētājam piemērojams transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atbrīvojums vai atvieglojums, tas jādeklarē e-CSDD pirms īpašnieka maiņas reģistrācijas.
Sīkāku informāciju varat skatīt CSDD mājaslapas sadaļā “Atbrīvojumi no nodokļa” un “Atvieglojumi nodokļa maksāšanā”. Informāciju par uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa atbrīvojumu deklarēšanu varat skatīt sadaļā “Nodokļa atbrīvojumu deklarēšana”.
Saņemot jauno apliecību klātienē CSDD vai pa pastu, iepriekšējā apliecība kļūst nederīga. Jūs varat to nodot CSDD klientu apkalpošanas centros vai arī iznīcināt.
Jā, apliecību klātienē CSDD klientu apkalpošanas centros var saņemt jebkura persona, uzrādot QR kodu, ko Jums pēc pieteikuma noformēšanas nosūtīs CSDD.
Jautājumi par VTUA reģistrēto tehniku
Jūsu ērtībām mēs par saviem līdzekļiem nodrošināsim tehnikas reģistrācijas apliecības maiņu un piegādi Jums, tāpēc Jums nekādas papildu darbības nav jāveic.
Ja reģistrācijas apliecība Jums nepieciešama steidzami, lūdzu, rakstiet mums uz lizings.info@seb.lv vai zvaniet mums darba dienās no plkst. 8.30 līdz 18.00 pa tālruni +371 26668777.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tehnikai, kurai pēdējo piecu gadu laikā nav veiktas reģistrācijas darbības vai izieta tehniskā apskate, nepieciešams veikt tehnisko datu salīdzināšanu, piesakot pakalpojumu VTUA.
Tehnikai, kurai pēdējo piecu gadu laikā nav veiktas reģistrācijas darbības vai izieta tehniskā apskate, nepieciešams veikt tehnisko datu salīdzināšanu, piesakot pakalpojumu VTUA.
Tehnisko datu salīdzināšanu varat pieteikt klātienē jebkurā VTUA birojā vai attālināti kā e-pakalpojumu.
Nē. Jūsu ērtībām mēs par saviem līdzekļiem nodrošināsim tehnikas reģistrācijas apliecības maiņu un piegādi Jums.
Izņēmums ir gadījumi, kad jāveic datu salīdzināšana un VTUA izbraukumi.
Ja reģistrācijas apliecība Jums nepieciešama steidzami, lūdzu, rakstiet mums uz lizings.info@seb.lv vai zvaniet mums darba dienās no plkst. 8.30 līdz 18.00 pa tālruni +371 26668777.
Jautājumi par maksājumu veikšanu un līzinga atmaksu
Jā, finanšu līzingam turpināsim nodrošināt šādu iespēju. Lai veiktu atmaksu lielākā apmērā nekā norādīts atmaksas grafikā, Jums jāraksta brīvas formas iesniegums internetbankā vai tas jānosūta uz e-pastu seblizings@seb.lv.
Visi maksājumi, kas tika veikti SEB līzingam, turpmāk būs jāmaksā SEB bankai. Konta numurs paliek nemainīgs, bet mainās tikai saņēmēja nosaukums un reģistrācijas numurs.
Ja regulāro maksājumu izveidojāt SEB internetbankā, Jums nekādas papildu darbības nav jāveic – līdz ar nākamā regulārā maksājuma izpildi saņēmēja nosaukums un reģistrācijas numurs automātiski tiks aizstāts ar aktuālo informāciju.
Ja esat citas bankas klients, Jums manuāli jāveic izmaiņas regulārajā maksājumā, norādot tajā aktuālo informāciju:
- Saņēmēja nosaukums: AS “SEB banka”
- Reģistrācijas numurs: 40003151743
- Konta numurs: LV88UNLA0001102074227
Automātiskā maksājumu ieturēšana ir ērts veids, kā segt līzinga maksājumus. Noteiktajā atmaksas datumā mēs automātiski ieturēsim maksājuma summu no Jūsu konta, tāpēc Jums nevajadzēs raizēties par savlaicīgu rēķinu apmaksu.
Pieslēgt automātisko maksājumu ieturēšanu varat Jūsu internetbankā. Tas izdarāms sadaļā Mani līzingi – Pieteikums grozījumiem – Cits. Ja neizmatojat internetbanku, šim pakalpojumam varat pieteikties, rakstot brīvas formas pieteikumu uz seblizings@seb.lv.
Jautājumi par līzinga līgumu, apdrošināšanu un citiem dokumentiem
Jā, pēc SEB līzinga pievienošanas SEB bankai e-CSDD vietnē būs izvietots paziņojums, ka mainījies transportlīdzekļa īpašnieks. Tur būs pieejama arī informācija par veicamajām darbībām, proti, reģistrācijas apliecības maiņu.
Jauna pilnvara ir jāpiesaka, ja pēc 20. oktobra ir veikta transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības nomaiņa un Jums ir vēl spēkā esoša pilnvara izbraukšanai ārpus Eiropas ekonomiskās zonas dalībvalstu robežām. Izsniegtās pilnvaras nomaiņa šajā gadījumā būs bez maksas.
Nē, esošais līgums paliks spēkā un Jums nav jāveic nekādas papildu darbības.
Savukārt, ja veiksiet izmaiņas esošajā līzinga līgumā, tad līgums būs jāpārslēdz ar SEB banku.
Uzņēmumu apvienošana neietekmēs Jūsu līzinga līgumu, kā arī OCTA un KASKO apdrošināšanu. Visi šie dokumenti paliks spēkā arī turpmāk un nekādas papildu darbības no Jums nav nepieciešamas.
Nē, KASKO polise Jums nebūs jāatjauno. Visas SEB līzinga tiesības un saistības pārņems SEB banka, tāpēc Jums nebūs jāveic nekādas papildu darbības saistībā ar transportlīdzekļa apdrošināšanu.
Nē, norēķina konta atvēršana SEB bankā nav obligāta, taču tā sniedz ievērojamas ērtības līzinga pakalpojumu izmantošanā. Piemēram, būtiski vienkāršojot norēķinu veikšanu ar automātisko maksājumu ieturēšanu no konta.
Pieslēgt automātisko maksājumu ieturēšanu varat Jūsu internetbankā. Tas izdarāms sadaļā Mani līzingi – Pieteikums grozījumiem – Cits. Ja neizmatojat internetbanku, šim pakalpojumam varat pieteikties, rakstot brīvas formas pieteikumu uz seblizings@seb.lv.
Ja vēl neesat SEB bankas klients, varat atvērt kontu pilnībā attālināti Jums ērtākajā laikā un veidā.