Switch to mobile version. Augšup

E-rēķinu saņemšana un automātiskā apmaksa

E-rēķinu saņemšana un automātiskā apmaksa

Ērts risinājums regulāru, bet mainīgas summas rēķinu apmaksai

  • E-rēķinu apmaksa vienmēr notiek precīzi un laikā
  • Visi saņemtie e-rēķini ir pieejami vienuviet – internetbankā
  • Iespējama daļēja e-rēķinu apmaksa, ja kontā nepietiek naudas

Internetbankā Jūs varat saņemt un apmaksāt katru e-rēķinu atsevišķi, vai izmantot automātiskās apmaksas iespēju, pilnvarojot SEB banku apmaksāt rēķinus no Jūsu konta atbilstoši  pakalpojumu sniedzēju iesūtītajiem e-rēķiniem.

Svarīgi: pieteikt automātisko apmaksu iespējams tikai tiem e-rēķiniem, kas iepriekš pieteikti saņemšanai internetbankā.

  • Jūs varat izvēlēties daļēju e-rēķina apmaksu – tā noderēs gadījumos, ja kontā nepietiek naudas pilnai e-rēķina apmaksai.
  • Internetbankā Jūs varat apskatīt visus saņemtos e-rēķinus, atvērt tos PDF formātā, atcelt kāda rēķina turpmāku apmaksu vai aplūkot rēķinu statusu.
  • Internetbankas sadaļā «Mani automātiskās apmaksas līgumi» Jūs varat apskatīt esošos līgumus, dzēst tos vai mainīt to nosacījumus.
  • Vienmēr, kad internetbankā saņemsiet jaunu e-rēķinu, Jūs redzēsiet atzīmi par to internetbankas augšējā sadaļā Ziņojumi/E-rēķini.
  • Izmantojot SMS bankas pakalpojumu, par saņemtajiem e-rēķiniem varat pieteikt SMS vai e-pasta paziņojumu.

Kurā datumā es saņemšu e-rēķinu internetbankā?

E-rēķinu internetbankā ir iespējams apskatīt, tiklīdz tas ir saņemts no pakalpojuma sniedzēja. Ja internetbankā neesat saņēmis e-rēķinu līdz datumam, kad esat ieraduši to saņemt, lūdzu, sazinieties ar savu pakalpojumu sniedzēju.

Kad tiks veikta E-rēķina automātiskā apmaksa?

Piesakoties e-rēķina automātiskās apmaksas pakalpojumam, Jums ir iespēja izvēlēties trīs e-rēķina apmaksas termiņus*:

  • Otrajā dienā pēc e-rēķina saņemšanas bankā;
  • E-rēķinā norādītajā gala apmaksas datumā;
  • Konkrētā datumā katru turpmāko mēnesi, ja šādu iespēju ir noteicis pakalpojuma sniedzējs.

*20.30 ir vēlākais iespējamais e-rēķina apmaksas izpildes laiks Jūsu izvēlētajā datumā. Lūdzam laicīgi nodrošināt nepieciešamo naudas summu Jūsu norādītajā kontā.

Kāpēc nenotika E-rēķina automātiskā apmaksa?

Tam var būt vairāki iemesli:

  • Pārbaudiet, vai E-rēķina automātiskās apmaksas pieteikumā norādītie klienta identifikatoru dati (piemēram, klienta numurs vai līguma numurs) atbilst Jūsu pakalpojuma sniedzēja līgumā vai e-rēķinā norādītajiem datiem;
  • Pārbaudiet E-rēķina automātiskās apmaksas pieteikumā, kādu apmaksas termiņu esat norādījuši, un vai attiecīgajam e-rēķinam tas ir pienācis;
  • Pārbaudiet vai saņemtā e-rēķina apmaksas summa nepārsniedz Jūsu norādīto dienas/mēneša limitu.

Vai ir iespēja atcelt tekošā e-rēķina apmaksu?

Ja e-rēķina automātiskā apmaksa vēl nav izpildīta, Jūs varat to atcelt, nepārtraucot E-rēķina automātiskās apmaksas līgumu.

Ja e-rēķina apmaksa jau ir notikusi, Jūs varat uzsākt standarta maksājuma atsaukuma procedūru saskaņā ar bankas pakalpojumu cenrādi

Kas ir dienas un mēneša limits?

Dienas limits ir maksimālā summa, par kuru banka ir tiesīga apmaksāt Jūsu uzņēmumam iesūtīto e-rēķinu. Savukārt mēneša limits ir maksimālā summa, ko banka ir tiesīga izmantot viena kalendārā mēneša periodā, lai apmaksātu katra konkrētā pakalpojuma sniedzēja e-rēķinus.

Kas ir e-rēķina daļēja apmaksa?

Ja e-rēķina gala apmaksas datumā Jūsu kontā nebūs pietiekami naudas līdzekļi pilnas e-rēķinu summas apmaksai, varat izvēlēties daļēju rēķina apmaksu. E-rēķins tiks apmaksāts,

 

Ja vēlaties norēķināties par pakalpojumiem, izmantojot E-rēķina automātisko apmaksu, piesakieties e-rēķina saņemšanai un tā automātiskai apmaksai internetbankā vai jebkurā SEB bankas filiālē. Ja vēlaties izmantot E-rēķina automātisko apmaksu, pārliecinieties, ka:

  • Jums ir norēķinu konts SEB bankā
  • Uzņēmums, kura pakalpojumus vēlaties apmaksāt ar E-rēķina automātisko apmaksu, piedāvā klientiem šādu pakalpojumu. Pārbaudīt to Jūs varat sadaļā “Pakalpojumu sniedzēji”.
  • AGA
  • Baltcom TV
  • BITE Latvija
  • Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle
  • Dienas Mediji
  • G4S Latvia
  • Gjensidige Baltic
  • GYM LV
  • Izdevniecība Rīgas Viļņi
  • Ķirši ALP
  • Kuldīgas komunālie pakalpojumi
  • Lattelecom
  • Latvenergo
  • Latvijas valsts meži
  • Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācija
  • Latvijas Mobilais Telefons
  • Mandatum Life Insurance Baltic SE Latvijas filiāle
  • Mogo
  • My Fitness
  • Nekustamā īpašuma pārvalde
  • Neste Latvija
  • Reģionu Mediji
  • Saldus namu pārvalde
  • SEB Dzīvības apdrošināšana
  • SEB līzings
  • Securitas Latvia
  • Seesam Insurance Latvijas filiāle
  • Swedbank Līzings
  • Talsu ūdens
  • Tele2
  • Valmieras Namsaimnieks
  • Viasat Latvia filiāle ĀKF
  • Zetcom

 

Pakalpojums Cena

E-rēķinu automātiskā apmaksa

Pakalpojuma pieslēgšana, izmaiņas un slēgšana Bez maksas 
Pārskaitījumi no konta Saskaņā ar attiecīgā maksājuma
Internetbankā maksu

Noderīgi

Uzziniet par SEB bankas piedāvātajām vietējo un starptautisko rēķinu un pakalpojumu apmaksas iespējām vienā pārskatāmā lapā.

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.