Mainīt valodu:
Jaunumi

Pārdošana: Kas ir cilvēciskās pārdošanas pamatā?

Cilvēciskā pārdošana ir koncepts, kas fokusējas uz autentiskas un uzticamas mārketinga komunikācijas izveidi. Tomēr dažkārt tā mēdz būt kļūdaina un emocionāla, citiem vārdiem, cilvēciska.

Attīstībai #Pārdošana

- kā veidot mārketinga saturu, kas nav perfekts;

- kā aizvest auditoriju līdzi zīmola veidošanas ceļojumā;

- kā izmantot produkta defektus, lai iegūtu zīmola fanus;

- kā radīt zīmolu sadarbības, kas ir abpusēji izdevīgas.

Katram Jūsu biznesa solim

1
 

  Uzsākšanai  

Ekspertu atziņas un pieredze veiksmīgai biznesa uzsākšanai – , no ideju radīšanas līdz mārketinga padomiem. 

2
 

  Attīstībai  

Efektīva biznesa vadība un labākā prakse, sākot no esošu procesu optimizēšanas līdz jaunu ieviešanai. 

3
 

  Izaugsmei  

Tirgus līderu skatījums uz klientu bāzes attīstību, mūsdienu tehnoloģiju izmantošanu un biznesa modeļa pielietošanu. 

Pārliecība. Katra biznesa pamatkapitāls.

Sāciet savu uzņēmumu ar SEB banku.

Uzzināt vairāk