Switch to mobile version. Augšup

Internetbanka privātpersonām

Internetbanka privātpersonām

Ērta un pārskatāma naudas līdzekļu pārvaldīšana

  • Pielāgojas dažādām ierīcēm
  • Personalizēta sākumlapa
  • Multivalūtu konta iespēja
  • Viedā maksājumu forma

Internetbanka ļauj ērti, droši un izdevīgi pārvaldīt naudas līdzekļus internetā. Internetbanka http://ibanka.seb.lv nodrošina 24 stundu pieeju kontam, iespēju veikt norēķinus un iegūt informāciju par savām finansēm jebkurā pasaules vietā, kur ir pieejams internets. Pielāgojoties klientu vajadzībām, internetbankas pakalpojumu klāsts tiek regulāri papildināts.

Internetbankas ceļvedi esam izveidojuši, lai vienkāršā un saprotamā veidā jums parādītu, kā lietot SEB bankas ikdienas pakalpojumus attālināti. Privātpersonu un uzņēmumu internetbankas funkcionalitāte ir līdzīga, tomēr aktuālo informāciju uzņēmumu internetbankas lietotājiem varat uzzināt speciāli tam paredzētā ceļveža sadaļā "Uzņēmumiem".

 
  • Darba uzsākšana

    Uzziniet, kam pievērst uzmanību, uzsākot darbu jaunajā internetbankā.

    Lasīt vairāk

  • Maksājumi un konti

    Noskaidrojiet, kā veikt maksājumus un sekot līdzi to izpildei.

    Lasīt vairāk

  • Kartes

    Izsmeļoša un vizuāli uzskatāma informācija par maksājumu kartēm.

    Lasīt vairāk

  • Jauna internetbanka uzņēmējiem

    Uzņēmumiem

    Svarīgākais, kam jāpievērš uzmanība, pārvaldot uzņēmuma finanses internetbankā.

    Lasīt vairāk

  • finansēšana jauanjā internetbankā

    Kredīti

    Personīgie un bankas piešķirtie līdzekļi internetbankā pārskatāmi nodalīti.

    Lasīt vairāk

  • SMS banka

    Plašas iespējas noteikt, kad un par ko saņemt SMS vai e-pasta ziņojumus.

    Lasīt vairāk

  • Pensija un dzīvības apdrošināšana

    Informācija par Jūsu pensiju un apdrošināšanas pakalpojumiem.

    Lasīt vairāk

  • Drošība

    Svarīgākais par drošu internetbankas lietošanu un Jūsu finanšu aizsardzību.

    Lasīt vairāk

Internetbankas video pamācības

Lai atvieglotu iepazīšanos ar jauno internetbanku, ir izveidotas video pamācības biežāko darbību veikšanai. Sīkāka informācija atrodama internetbankas ceļvedī. Papildu informāciju par Smart-ID aplikāciju uzziniet mājaslapas sadaļā "Smart-ID".


Jauna internetbanka

Kā lietot internetbanku?

Kā veikt maksājumus?

Multivalūtu konta iespējas

Norēķinu kartes

Overdrafts

Kredītkartes

Kredītlimita atmaksas veidi

E-rēķinu saņemšana un apmaksa

SMS bankas paziņojumi

 

Pieslēgšanās iespējas internetbankai

No šī gada 15. jūnija spēkā kodu karšu lietošanas ierobežojumi – viena darījuma un dienas limits starp SEB bankas kontiem samazināts līdz 500 eiro. Savukārt maksājumiem uz citām bankām viena darījuma limits ir 30 eiro, bet dienas limits – 150 eiro.

Lūdzam ievērot, ka šie dienas limiti maksājumiem nesummējas. Vienas dienas laikā ar kodu karti apstiprināto maksājumu (gan uz citiem kontiem SEB bankā, gan uz citām bankām) kopsumma nevar pārsniegt 500 eiro.

 

Internetbankā pieejami  gandrīz visi bankas pakalpojumi – Jūs varat veikt maksājumus, saņemt informāciju par darījumiem kontā, kontrolēt norēķinu kontu, termiņnoguldījumu un kredītu statusu, kā arī pieteikties citiem pakalpojumiem. Tas ir ērtākais un izdevīgākais sazināšanās veids ar banku, nodrošinot 24 stundu pieeju kontam jebkurā pasaules vietā, kur pieejams internets. Internetbankā ir viszemākās komisijas maksas par bankas pakalpojumiem.

Ko piedāvā internetbanka?

  • Veikt dažādu veidu maksājumus un pārbaudīt to izpildes gaitu.
  • Iegūt informāciju par saviem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, kā arī citiem pakalpojumiem. Pieslēdzot SMS banku, savā mobilajā tālrunī vai e-pastā saņemsiet īsziņas gan par ienākušajiem, gan izejošajiem maksājumiem.
  • Pieteikties un veikt izmaiņas dažādos bankas pakalpojumos, piemēram, pensiju 2. un 3. līmenim, regulārajiem un automātiskajiem maksājumiem, termiņnoguldījumiem un citiem pakalpojumiem. Tāpat Jūs varat atvērt vērtspapīru kontu un veikt darījumus ar Eiro rezerves fondu, kā arī SEB ieguldījumu fondiem. 
  • Izveidot bieži veicamo maksājumu paraugus, kā arī regulāro maksājumu uzdevumus, kurus banka izpildīs automātiski ar Jūsu noteikto regularitāti.

Personīgos internetbankas kodus var izmantot citu uzņēmumu e-pakalpojumu saņemšanai, kā arī iepērkoties internetveikalos (izņemot kodu kartes kodus).

Lasīt vairāk par norēķiniem internetā

Jūsu finanšu drošībai banka izmanto daudzpakāpju datu aizsardzības sistēmu

Lietojot SEB bankas internetbanku, Jūsu finanses ir drošībā, jo daudzpakāpju datu aizsardzības sistēma neļauj nepiederošām personām piekļūt Jūsu kontam:

  • Katram lietotājam ir savs, tikai viņam zināms lietotāja kods, parole, pieejas un autorizācijas kodi.
  • Ievērojiet atšķirību starp internetbankas pieejas kodiem un autorizācijas kodiem. Autorizācijas kodus var prasīt tikai, lai apstiprinātu Jūsu veiktu maksājumu vai Jūsu veiktu izmaiņu internetbankas uzstādījumos. Ja Jūs šādas darbības neesiet veicis, bet tiek prasīts autorizācijas kods, nevadiet to, jo tā ir pazīme, ka dators ir inficēts.
  • Internetbankā Jums ir iespēja noteikt atļautos darījumus un to limitus.
  • Ar kodu karti Jūs varat apstiprināt vienu maksājumu uz citu banku līdz 30 eiro apmērā, nepārsniedzot kopējo maksājumu summu 150 eiro dienā. Savukārt maksājumiem starp SEB bankas kontiem viena darījuma un dienas limits ir 500 eiro. Šie dienas limiti maksājumiem nesummējas. Vienas dienas laikā ar kodu karti apstiprināto maksājumu (gan uz citiem kontiem SEB bankā, gan uz citām bankām) kopsumma nevar pārsniegt 500 eiro .
    Ja vēlaties veikt maksājumus, kas pārsniedz minētās summas, paaugstinātai drošībai aicinām izmantot bezmaksas Smart-ID aplikāciju Jūsu viedtālrunī vai jebkurā filiālē iegādāties kodu kalkulatoru digipass.
  • Darba sesija internetbankā tiek automātiski pārtraukta, ja 10 minūšu laikā tajā neveicat nekādas darbības.
  • Kā izveidot drošu paroli?

  • Kā izvairīties no datorvīrusiem?

  • Kam pievērst uzmanību?

Kā pasargāt savas finanses, izmantojot internetbanku?

  • Izveidojiet drošu paroli un regulāri to mainiet. Lasiet: Drošības padomi izmantojot internetbanku
  • Pirms autorizācijas pārliecinieties, ka atrodaties oficiālajā internetbankas lapā.
  • Regulāri apskatiet kontu izrakstus.
  • Nevienam nestāstiet par saviem darījumiem un konta atlikumu.
  • Nomainiet paroli, ja rodas aizdomas, ka kāds to ir uzzinājis.
  • Nesūtiet identifikācijas datus e-pastā un neatbildiet uz e-pasta vēstulēm, kas it kā ir sūtītas bankas vārdā, lūdzot nosūtīt Jūsu identifikācijas datus (lietotāja kodu, paroles, pieejas kodus, PIN kodus, pases datus) vai citu personīgu informāciju. Ja Jums rodas šaubas par saņemtu e-pastu ar šāda rakstura informāciju, sazinieties ar mums pa diennakts tālruni +371 26668777 un pārliecinieties par saņemtās informācijas patiesumu.
  • Papildu drošībai Jūs varat abonēt SMS bankas pakalpojumu, lai nekavējoties uzzinātu par darījumiem Jūsu kontā. Piemēram, varat abonēt SMS par naudas pārskaitījumiem no Jūsu konta, lai saņemtu īsziņu katru reizi, kad no konta tiek noņemta vai pārskaitīta nauda.

Kā izveidot un pareizi izmantot paroli?

  • Vienīgā vieta, kur ievadīt Jūsu internetbankas paroli un drošības kodus ir SEB internetbankas lapa https://ibanka.seb.lv. Veicot pirkumus vai autorizējoties tādos interneta portālos kā latvija.lv, Jums jātiek pāradresētam uz https://ibanka.seb.lv , kur ievadīt autorizācijas datus (Kā pārliecināties, ka atrodoties SEB oficālajā internetbankas lapā. Nekad nenorādiet klienta numuru, paroli vai kodu kartes datus nevienā citā interneta vietnē, e-pastā vai  sociālajā tīklā. Vienīgā reize, kad Jums var lūgt nosaukt daļu no kodu kartes numura, ir zvanot uz SEB diennakts atbalsta tālruni +371 26668777, lai veiktu autorizāciju. Ja jums rodas aizdomas par elektroniskā servisa sniedzēju vai ierīci, no kuras strādājat, pārtrauciet veicamās darbības. Lūdzam ziņot par katru gadījumu, kad šo informāciju kāds vēlas noskaidrot.
  • Izveidojiet vismaz 8 simbolu paroles ar ciparu, lielo, mazo burtu un citu simbolu kombinācijām. Noteikti izvairieties no savu tuvāko radinieku vai mājdzīvnieku vārda vai dzimšanas datuma iekļaušanas parolē. Lasiet Kas ir droša parole un kā to izveidot
  • Iegaumējiet paroles, tās nepierakstot.
  • Pārliecinieties, ka nevienam nav iespēja noskatīties, kā ievadāt paroli.
  • Parūpējieties, lai kodu karte vai digipass ir pieejams tikai Jums.
  • Veiksmīgi autorizējoties vai veicot maksājuma apstiprinājumu, sistēma nedrīkst prasīt vienu un to pašu kodu kartes vai digipass kodu atkārtoti. Ja tā notiek, pārliecinieties, ka atrodaties sertificētās interneta lapas vidē.
  • Pievērsiet uzmanību, ka autorizācijas līdzekļiem ir divu veidu kodi:
    • Pieejas kodi, kurus nepieciešams ievadīt, lai pieslēgtos internetbankai.
    • Autorizācijas kodi, kurus izmanto maksājumu vai izmaiņu apstiprināšanai internetbankā.
  • Ja Jums prasa vienus un tos pašus drošības kodus veiksmīgas autorizācijas vai pakalpojuma apstiprināšanas gadījumā, iespējams, izmantojat inficētu datoru vai no Jūs mēģina apkrāpt. Šādos gadījumos nekavējoties:
    • Pārtrauciet internetbankas sesiju spiežot "Beigt darbu”.
    • Informējiet banku pa tālruni +371 26668777 un lūdziet bloķēt Jūsu internetbanku. (visātrāk internetbanku var bloķēt, 5 reizes ievadot nepareizu internetbankas paroli).

Kā pārliecināties par īstās, sertificētās internetbankas lapas izmantošanu?

  • Pirms ievadāt internetbankas piekļuves datus, aicinām pārliecināties, ka izmantojat oficiāli reģistrēto un sertificēto  internetbankas interneta lapu, t.i., pārliecināties par izveidotā sakaru kanāla drošību.
  • Lai to izdarītu, jums jāpārbauda lapas sertifikāts, noklikšķinot uz atslēgas piktogrammas , kas visbiežāk atrodas interneta pārlūkprogrammas adreses laukā.
  • Sertifikātā jābūt norādītai pareizai internetbankas adresei: ibanka.seb.lv, sertifikāta izdevēja organizācijai: VeriSign, Inc., kā arī derīguma termiņam.

Mozilla Firefox

Google Chrome

Internet Explorer

Kādēļ internetbankas un bankas karšu kodus nedrīkst izpaust pat tad, ja kontā nav naudas?

  • Ja arī Jūsu kontā nav līdzekļu, Jūsu, nenozīmē, ka nav ko zaudēt, ja nododot savu informāciju citiem. Jūsu internetbanka var tikt izmantota, lai pieteiktos mikro aizņēmumiem un piekļūtu Jūsu nodokļu un personīgajai informācijai www.latvija.lv portālā, vai pat nomainītu Jūsu deklarēto dzīvesvietu. Īpaši populārs pēdējā laikā paliek krāpšanas veids ar mikro aizņēmumiem, ja tiek uzzinātas internetbankas pieejas. Parasti tas izpaužas kā darba piedāvājums, kur darba devējam nepieciešamas "tukšas" internetbankas pieejas. Uzņēmējam nav neviena iemesla prasīt vai zināt pieejas pie Jūsu personīgajiem kontiem.
  • Tāpat Jūsu konts var tikt izmantots naudas atmazgāšanas shēmās vai citiem krāpnieciskiem darījumiem, kuru gadījumā pie atbildības var saukt Jūs.
  • Ja Jums ir aizdomas par pieejas datu pieejamību citām personām, lūdzu, nomainiet paroli un sazinieties ar banku zvanot +371 26668777.

Ko darīt, ja nozaudēta internetbankas kodu karte vai digipass?

  • Lai bloķētu internetbankas kodu karti vai digipass, Jums nekavējoties jāzvana pa SEB bankas diennakts tālruni  +371 26668777.
  • Lai pieteiktu internetbankas kodu kartes vai digipass bloķēšanu ārpus SEB bankas Klientu centra darba laika, lūdzu, zvaniet SIA "First Data Latvia" pa diennakts tālruni +371 67092555.

Ko darīt, ja nozaudēts viedtālrunis ar Smart-ID?

  • Ja telefons tiek nozaudēts, Smart-ID aizsargā PIN kodi, ko zina tikai to lietotājs, tādēļ telefona atradējs nevarēs lietot Smart-ID un nevarēs piekļūt telefona īpašnieka bankas kontam.

Kā droši izmantot internetu un elektroniskos pakalpojumus?

  • Pārbaudot e-pastu un sociālos medijus, uzmanieties no nepazīstamu personu sūtītām vēstulēm ar pielikumiem vai klikšķināmām saitēm. Nekad nespiediet uz aizdomīgām saitēm un neatveriet pielikumus, jo zem tiem var atrasties informāciju zogoši un ierīces bojājoši vīrusi.
  • Neapmeklējiet aizdomīgas mājaslapas. Vīrusi pārsvarā tiek izplatīti caur nedrošām mājaslapām, e-pastiem un failu apmaiņas programmām. Lasiet: 7 padomi drošiem pirkumiem internetā
  • Neizmantojiet elektroniskos pakalpojumus publiskās vietās, ar parolēm neaizsargātos Wifi tīklos vai vietās, kur esat atklāti redzams. Ja tomēr tā gadījies, nomainiet internetbankas paroli.
  • Neizmantojiet internetbanku un neveiciet maksājumus ar kartēm no nepazīstamiem vai aizdomīgiem datoriem, jo tie var saglabāt Jūsu ievadītos kodus un paroles.
  • Pirms ko iegādājaties no nezināmiem interneta veikaliem, pameklējiet par tiem citu klientu atsauksmes Google vai jebkurā citā interneta meklētājā.
  • Ja ikdienā neveicat lielus darījumus, nomainiet darījumu summu limitus internetbankā un palieliniet tikai nepieciešamības gadījumā.
  • Uzstādiet legālu un uzticamu antivīrusa programmu un regulāri atjaunojiet programmatūru.
  • Regulāri atjaunojiet interneta pārlūkprogrammu.
  • Atjaunojiet sava datora operētājsistēmu, jo hakeri regulāri atrod veidus, kā apiet iestrādātās drošības sistēmas. Neizmantojiet novecojušas versijas, kuras netiek apkalpotas: Windows XP vai Internet Explorer 6. Lasiet: Vai jūsu digitālie paradumi ir droši?
  • Ja tiek identificēts vīruss vai sāk parādīties piedāvājumi uzstādīt aizdomīgu programmatūru, pārtrauciet veicamo darbu un izlogojieties no internetbankas. Ar antivīrusa programmu veiciet vīrusu skenēšanu un vajadzības gadījumā sazinieties ar IT profesionāļiem.
  • Ja redzat, ka darbības internetbankā aizņem pārlieku ilgu laiku vai pēc paroles ievadīšanas parādās ziņa par tehniskām problēmām, tas nozīmē, ka dators, iespējams, ir inficēts. Ziņojiet par to bankai nekavējoties pa diennakts tālruni  +371 26668777
 

Infotelpa:

  • AliExpress: padomi drošākiem pirkumiem

    AliExpress: padomi drošākiem pirkumiem

    Pircēji Latvijā un visā pasaulē novērtē Ķīnas internetveikala AliExpress.com plašo piedāvājumu, kā arī zemās cenas, tomēr ir jāņem vērā vairākas lietas, lai iepirkšanās tomēr nenestu zaudējumus un sliktu pieredzi.

    Lasīt vairāk

  • Kur likt vecu, bojātu vai viltotu naudu?

    Kur likt vecu, bojātu vai viltotu naudu?

    Ko darīt ar saplēstiem eiro? Kuras naudaszīmes vilto visbiežāk? Vai latus joprojām var samainīt? Cik maksā sīknaudas maiņa? Vai pārdevējam obligāti jāņem jebkura nauda? Par šiem un citiem jautājumiem stāsta SEB bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda un Latvijas Bankas preses sekretārs Jānis Silakalns.

    Lasīt vairāk

  • Kas notiks ar manu kodu karti?

    Kas notiks ar manu kodu karti?

    Tiem, kas līdz šim pieslēgušies SEB internetbankai ar kodu kartēm, no 15. jūnija jārēķinās ar būtiskām izmaiņām – ar kodu kartēm vairs nebūs iespējams veikt maksājumus virs 30 eiro un iepirkties internetā. Taču karti noteikti nevajadzētu izmest, jo tā joprojām būs derīgs identifikācijas līdzeklis.

    Lasīt vairāk

 

 

 

 

 

Prasības programmnodrošinājumam un pārlūkam

Pilnai funkcionalitātei un drošībai mēs iesakām vienmēr izmantot jaunāko Jūsu izvēlētā programmnodrošinājuma versiju.
Minimālās prasības SEB bankas mājas lapas, internetbankas un mobilās aplikācijas izmantošanai:

  • Windows 7, macOS Sierra 10.12
  • Google Chrome 55, Mozilla Firefox 45, Internet Explorer 11, Safari 9
  • Android 5.0 ar mobilo pārlūkprogrammu Google Chrome, iOS 9.0 ar mobilo pārlūkprogrammu Google Chrome vai Safari

 

Pakalpojums Cena
Pieslēgšana sistēmai Bez maksas
Apkalpošana mēnesī Bez maksas
Kodu kartes izsniegšana Bez maksas
Kodu kartes aizvietošana 2.00 EUR
Digipass izsniegšana 20.00 EUR
Digipass aizvietošana 20.00 EUR
Attālināta Digipass atbloķēšana 2.00 EUR
Digipass atbloķēšana filiālē 5.00 EUR

 

Apstiprinot darījumus ar kodu karti, jāņem vērā SEB bankas noteiktie limiti. Vienas dienas darījumu maksimālais limits, ko iespējams apstiprināt ar kodu karti, noteikts 500 EUR apmērā vai tās ekvivalents citā valūtā. Šī limita ietvaros uz citām bankām dienas laikā būs iespējams apstiprināt maksājumus, kuru kopsumma nepārsniedz 150 EUR, savukārt viena pārskaitījuma maksimālais limits būs 30 EUR. Viena mēneša operāciju maksimālais limits ir noteikts 3 000 EUR apmērā vai tās ekvivalents citā valūtā.

Lai mainītu operāciju limitus, lūdzu, aizpildiet iesniegumu Internetbankas sadaļā Pieteikumi vai dodieties uz tuvāko SEB bankas filiāli.

Smart-ID – jauns autorizācijas veids

Smart-ID kā ērts un drošs autorizācijas risinājums internetbankai pakāpeniski aizstās kodu kartes.
Lasīt vairāk

Jauna internetbanka

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.