Lai izmantotu mobilo lietotni, Jums ir nepieciešams tikai aktīvs internetbankas līgums.
Bezmaksas lietotne ir pieejama Android un iOS viedtālruņu lietotājiem.
Ērti veiciet un saņemiet maksājumus no cilvēkiem Jūsu kontaktu sarakstā, savienojot Jūsu SEB bankas konta numuru ar tālruņa numuru.
Kamēr Jūsu konta un tālruņa numuri nav savienoti, lietotnē neparādīsies maksājumiem pieejamie kontakti. Kā arī citām personām, kuras saglabājušas Jūs kontaktu sarakstā, neuzrādīsies, ka varat saņemt maksājumus uz tālruņa numuru.
Tagad mobilajā lietotnē pārskatiet arī Jūsu investīcijas jaunajā sadaļā “Ieguldījumi”.
Jūsu krājkonti no lietotnes sākuma ekrāna ir pārvietoti uz sadaļu “Uzkrājumi”, lai Jums būtu ērtāk tos vienuviet pārskatīt kopā ar Jūsu krāšanas mērķiem.
Izveidojiet 5 krāšanas mērķus, kurus sasniegt Jūsu izvēlētā veidā – ar regulāro maksājumu, Digitālo krājkasi vai brīvām iemaksām. Ar uzkrājumu kalkulatoru aprēķiniet, kā sasniegt mērķi Jums vēlamajā laikā, un sekojiet līdzi uzkrājuma pieaugumam. Uzkrājums veidojas atsevišķā krājkontā, tāpēc sakrāto summu nevar nejauši iztērēt.
Ar SEB mobilo lietotni Jūs varat:
|
Mobilā lietotne |
Internetbankas pilna mobilā versija |
---|---|---|
Kas var lietot? | Privātpersonas un uzņēmumi | Privātpersonas un uzņēmumi |
Operētājsistēmas | Android, iOS | Visas |
Kā pieslēgties? | Lejupielādējot lietotni no „Google Play“ vai „App Store“ veikala | Ievadot pārlūkprogrammā ibanka.seb.lv, izvēloties „Internetbanka“ aplikācijas izvēlnē vai izveidojot attiecīgu ikonu uz viedtālruņa darbvirsmas |
Viedtālruņa ekrāns | Lielāks par 4 collām | Bez ierobežojumiem |
Izmantojamais konts | Visi konti eiro valūtā | Visi konti |
Naudas pārskaitījums cilvēkiem lietotnes kontaktu sarakstā |
![]() |
|
Naudas pārskaitījums cilvēkiem, kas nav lietotnes vai maksājumu uz tālruņa numuru lietotāji |
![]() |
![]() |
Maksājuma pieprasījums |
![]() |
|
Paziņojums par naudas pieprasījumu |
![]() |
|
Autorizācijas līdzekļi | Smart-ID, kodu kalkulators |
SEB lietotne pieejama privātpersonām, kuras izmanto internetbanku un kurām ir vismaz viens norēķinu konts SEB bankā.
Ja vēlaties izmantot visas SEB internetbankas iespējas, lietotnes izvēlnē nospiediet ikonu “Internetbanka”. Tā atvērsies tālruņa pārlūkprogrammas logā un pieslēgties tai Jūs varēsiet ar saviem ierastajiem internetbankas piekļuves līdzekļiem.
Maksājumu pieprasījumi, kas tiek sūtīti citiem lietotnes lietotājiem, ir bez maksas.
SEB mobilo lietotni var sameklēt pēc nosaukuma SEB Latvia un instalēt savā tālrunī no:
Google Play
Apple store
Klientiem (privātpersonām), kuri jau šobrīd lieto SEB lietotni, jaunā lietotne būs pieejama automātiski, kad viņi atjaunos to savā telefonā.
Ja jaunās funkcijas neparādās, izdzēsiet esošo SEB mobilo lietotni un lejupielādējiet to no jauna. Jaunajā lietotnē varat atārtoti uzstādīt līdzšinējo PIN kodu.
SEB lietotne pieejama privātpersonām, kuras izmanto internetbanku un kurām ir vismaz viens EUR norēķinu kontu SEB bankā.
Jā, uzņēmumu lietotājiem lietotne ir pieejama, pārslēdzoties uz uzņēmuma profilu lietotnes augšējā labajā stūrī.
Lietotnes izmantošana ir bez maksas. Komisijas maksa par pārskaitījumiem ir tāda pati kā internetbankā.
Ar lietotni iespējams veikt maksājumus citiem lietotnes vai maksājumu uz tālruņa numuru lietotājiem no Jūsu viedtālruņa kontaktu saraksta vai SEPA pārskaitījumus (uz jebkuru EEZ valsti) EUR valūtā, kuriem var izmantot arī maksājumu paraugus. Tāpat Jūs varat veikt pārskaitījumus starp saviem EUR kontiem.
Katra persona, reģistrējoties lietotnē, piesaista vienu savu EUR norēķinu kontu ar tālruņa numuru. Izvēloties SEB lietotnes lietotāju no sava kontaktu saraksta, maksājums tiek veikts uz tālruņa numuram piesaistīto konta numuru.
Kontaktu sarakstā tiek rādīti ne tikai “SEB Latvia”, bet arī “SEB Estonia” un “SEB Lithuania” lietotnes lietotāji un citu banku klienti, kuri ir reģistrējušies saņemt maksājumus uz tālruņa numuru. Līdz ar to SEB bankas ietvaros ir pieejami tūlītēji EUR pārskaitījumi visās Baltijas valstīs.
Klienti var izvēlēties pieteikties vai ne. Ja klients nepieteiksies izmantot maksājumus uz tālruņa numuru, tad ar laiku maksājumi un maksājumu pieprasījumi kontaktiem vairs nebūs pieejami (kad līdzšinējais risinājums – maksājumi kontaktiem SEB bankas ietvaros tiks slēgts).
Atšķirībā no internetbankas pilnās mobilās versijas lietotnē nav atsevišķas paraugu sadaļas. Taču, ja saņēmējs jau ir Jūsu vai bankas maksājumu paraugos vai arī, ja jau pārskaitījāt viņam naudu iepriekš, pēc pirmo vārda (nosaukuma) burtu ievades lietotne pati piedāvās izvēlēties saņēmēju, automātiski ievadot arī konta numuru.
Jā, veicot jebkādu maksājumu, lietotnē iespējams norādīt, no kura konta pārskaitījums tiks veikts. Ieskaitījumi, izmantojot viedtālruņa kontaktu sarakstu, tiks saņemti lietotnē norādītajā pamatkontā. To iespējams nomainīt sadaļā “Uzstādījumi”.
Saņemtie maksājumu pieprasījumi ir redzami, izvēloties pogu “Maksāt”. Lai veiktu maksājumu no saņemtā pieprasījuma, jāizvēlas konkrētais pieprasījums. Atteikt saņemto maksājuma pieprasījumu var, bīdot pieprasījuma rindiņu uz sāniem un izvēloties “Atteikt”.
Jūsu nosūtītie pieprasījumi citām personām redzami, izvēloties pogu “Pieprasīt”. Dzēst nosūtītos pieprasījumus var, bīdot pieprasījuma rindiņu uz sāniem un izvēloties “Dzēst”.
Apmaksātie pieprasījumi parādīsies konta pārskatā.
Pārskaitījumu limiti ir tādi paši kā internetbankā.
Bez papildu autorizācijas var veikt pārskaitījumus līdz 30 EUR vienā darījumā un līdz 100 EUR vairāku maksājumu kopsummā. Virs šīm summām maksājumi būs jāapstiprina ar Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru.
PIN koda ekrānā izvēlieties iespēju “Iziet”. Jūs nonāksiet lietotnes sākumlapā, kur būs jāievada internetbankas piekļuves dati un jāizveido jauns PIN kods.
Lietotnes sākumlapā Jūs nonāksiet arī tad, ja nepareizi ievadīsiet PIN kodu piecas reizes pēc kārtas.
Ja lietotājs iziet no lietotnes pilnībā (PIN koda ekrānā izvēlas iespēju “Iziet”), tad, ievērojot drošības prasības, arī iepriekš izveidotais PIN kods tiek dzēsts.
Jā. Šajā gadījumā reģistrēts lietotājs, pirmo reizi pieslēdzoties lietotnei citā viedtālrunī, neapstiprinās līguma noteikumus otrreiz un vairs nesasaistīs kontu ar tālruņa numuru – tas jau ir izdarīts. Pēc internetbankas datu ievades būs jāizveido tikai PIN kods, ko lietos konkrētajā tālrunī.
Nē, viens cilvēks var izmantot tikai vienu tālruņa numuru. Ja kāds cits klients reģistrējas lietotnē ar tālruņa numuru, ko jau ir izmantojis kāds cits, tad iepriekšējais līgums, kas noslēgts ar konkrēto tālruņa numuru, tiek pārtraukts.
Konta numuru, tāpat kā tālruņa numuru, var nomainīt lietotnes sadaļā Uzstādījumi – Maksājumi uz tālruņa numuru.
Iespējams, tas saistīts ar mēģinājumu lejupielādēt lietotni valstī, kur tā nav pieejama.
Svarīgi arī pārbaudīt, kādu valsti lietotājs ir norādījis, reģistrējoties attiecīgi Google Play vai App store. Ja reģistrējoties, Jūs norādījāt Latviju kā savu valsti, tad fiziskā atrašanās vieta Jums var būt arī cita, bet lietotnei ir jābūt pieejamai (ja Jums ir Latvijas mobilo sakaru operatoru izsniegts tālruņa numurs).
Alternatīva ir sava viedtālruņa pārlūkā izmantot mobilo internetbankas versiju ibanka.seb.lv, kur pieejamas visas SEB internetbankas iespējas.
Lietotne ir pieejama Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Somijā, Lielbritānijā, Īrijā, Vācijā un Spānijā.
No sākuma jāpārbauda, vai interneta pieslēgums ir aktīvs, jo dati lietotnē atjaunojas tikai tad, ja ierīce ir pieslēgta internetam. Tāpat ir iespējams atjaunot datus, pavelkot uz leju lietotnes ekrānu.
Izejiet no lietotnes un pieslēdzieties tai atkārtoti. Izvēlieties “Iziet” uzstādījumu ekrānā un pēc tam - PIN koda ekrānā. Jūs nonāksiet lietotnes sākumlapā, kur jāizvēlas poga Smart ID un atkārtoti jāielogojas lietotnē.
Maksājumiem uz tālruņa numuru reģistrēto tālruņa numuru ir nepieciešams nomainīt. To var izdarīt lietotnes sadaļā Uzstādījumi – Maksājumi uz tālruņa numuru.
Šobrīd varat saņemt paziņojumu par:
Paziņojumi parādās jaunumu ekrānā tāpat kā jebkuras citas lietotnes paziņojumi. Pilns paziņojuma teksts lasāms lietotnes kontu pārskata ekrāna augšā.
Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.
Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.