Switch to mobile version. Augšup

Mobilā lietotne

Mobilā lietotne

Banka Jūsu viedtālrunī

  • ātrais atlikums
  • maksājumu veikšana un pieprasījumu nosūtīšana
  • kontrole pār bankas kartēm

Lai izmantotu mobilo lietotni, Jums ir nepieciešams tikai aktīvs internetbankas līgums.

Bezmaksas lietotne ir pieejama Android un iOS viedtālruņu lietotājiem.

Google Play App Store

Ar SEB mobilo lietotni Jūs varat:

  • Ātri iegūt pārskatu par savu EUR konta atlikumu
  • Veikt maksājumus citiem lietotnes lietotājiem no Jūsu kontaktu saraksta vai arī uz jebkuru kontu, izmantojot Jūsu maksājumu paraugus
  • Bez papildu autentifikācijas veikt maksājumus līdz 30 EUR vienā darījumā un līdz 150 EUR vienā dienā
  • Nosūtīt maksājumu pieprasījumus un saņemt paziņojumus par Jums nosūtītu pieprasījumu
  • Kontrolēt un bloķēt Jūsu aktīvās  bankas kartes
  • Ērti piekļūt lietotnei, izmantojot vien paša izveidotu PIN kodu
  • Bez papildu autentifikācijas pieslēgties pilnai internetbankas versijai

 

  • Pieslēdzieties lietotnei ar četru ciparu PIN kodu

  • Ātri uzziniet konta atlikumu

  • Pārskaitiet naudu citiem lietotnes lietotājiem

  • Veiciet pārskaitījumus, izmantojot paraugus vai iepriekšējos maksājumus

  • Pieprasiet naudu no lietotnes lietotājiem

  • Uzziniet, kur ir tuvākās filiāles un bankomāti

  • Pieslēdzieties lietotnei ar četru ciparu PIN kodu

  • Ātri uzziniet konta atlikumu

  • Pārskaitiet naudu citiem lietotnes lietotājiem

  • Veiciet pārskaitījumus, izmantojot paraugus vai iepriekšējos maksājumus

  • Pieprasiet naudu no lietotnes lietotājiem

  • Uzziniet, kur ir tuvākās filiāles un bankomāti

SEB mobilās lietotnes un internetbankas mobilās versijas salīdzinājums

 

Mobilā lietotne

Internetbankas pilna mobilā versija

Kas var lietot? Privātpersonas Privātpersonas un uzņēmumi
Operētājsistēmas Android, iOS Visas
Kā pieslēgties? Lejupielādējot lietotni no „Google Play“ vai „App Store“ veikala Ievadot pārlūkprogrammā ibanka.seb.lv, izvēloties „Internetbanka“ aplikācijas izvēlnē vai izveidojot attiecīgu ikonu uz viedtālruņa darbvirsmas
Viedtālruņa ekrāns Lielāks par 4 collām Bez ierobežojumiem
Izmantojamais konts Visi konti eiro valūtā Visi konti
Naudas pārskaitījums, izmantojot lietotni, tās lietotājiem no kontaktu saraksta X  
Naudas pārskaitījums cilvēkiem, kas nav lietotnes lietotāji X X
Maksājuma pieprasījums X  
Paziņojums par naudas pieprasījumu X  
Autorizācijas līdzekļi Smart-ID, kodu kalkulators, kodu karte

 

SEB lietotne pieejama privātpersonām, kuras izmanto internetbanku un kurām ir vismaz viens norēķinu konts SEB bankā.

Tehniskās prasības

  • Android: sākot no versijas 4.1
  • iOS: sākot no versijas 9.0
  • Ekrāna izmērs: sākot no 4”

Lietošanas uzsākšana

  • Lejupielādējiet savā viedtālrunī “SEB Latvia” mobilo lietotni, kas pieejama „App Store“ vai „Google Play“ veikalos
  • Pieslēdzieties ar saviem internetbankas piekļuves datiem
  • Izvēlieties vienu EUR kontu, kas lietotnē tiks izmantots kā pamatkonts
  • Ievadiet mobilā tālruņa numuru, kas tiks piesaistīts izvēlētajam kontam
  • Ievadiet apstiprinājuma kodu, ko saņemsiet uz norādīto tālruņa numuru
  • Izveidojiet PIN kodu turpmākai lietotnes lietošanai

Ja vēlaties izmantot visas SEB internetbankas iespējas, lietotnes izvēlnē nospiediet ikonu “Internetbanka”. Tā atvērsies tālruņa pārlūkprogrammas logā un pieslēgties tai Jūs varēsiet ar saviem ierastajiem internetbankas piekļuves līdzekļiem.

Kā veikt maksājumus

Lietotnes lietotājiem
  1. Nospiediet “Veikt maksājumu”
  2. Izvēlieties lietotneS lietotāju no kontaktu saraksta
  3. Ievadiet summu, kuru vēlaties pārskaitīt
  4. Ja vēlaties, varat mainīt maksājuma aprakstu
  5. Nospiediet “Turpināt”, pārbaudiet maksājuma datus un nospiediet “Apstiprināt”
  6. Ja vēlaties pārskaitīt vairāk par 30 eiro, maksājums būs jāapstiprina ar ierasto autorizācijas līdzekli – Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru
Citiem saņēmējiem (izmantojot paraugus vai iepriekšējos maksājumus)
  1. Nospiediet “Veikt maksājumu”
  2. Atvērsies jauns logs, kura augšējā labajā stūrī nospiediet “Jauns”
  3. Ievadiet saņēmēja vārdu (nosaukumu) un konta numuru. Ja saņēmējs jau ir Jūsu vai bankas maksājumu paraugos vai arī, ja jau pārskaitījāt viņam naudu iepriekš, pēc pirmo vārda (nosaukuma) burtu ievades lietotne pati piedāvās izvēlēties saņēmēju, automātiski ievadot arī konta numuru. Nospiediet “Turpināt”
  4. Ievadiet summu, kuru vēlaties pārskaitīt
  5. Ja vēlaties, varat mainīt maksājuma aprakstu
  6. Nospiediet “Turpināt”, pārbaudiet maksājuma datus un nospiediet “Apstiprināt”
  7. Ja vēlaties pārskaitīt vairāk par 30 eiro, maksājums būs jāapstiprina ar ierasto internetbankas autorizācijas līdzekli – Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru
Starp saviem kontiem
  1. Nospiediet “Veikt maksājumu”
  2. Nospiediet uz ekrāna augšējā daļā esošo kontu laukā un no Jūsu kontu saraksta izvēlieties to, no kura veikt maksājumu
  3. Loga augšējā kreisajā stūrī nospiediet “Sev” un izvēlieties kontu, uz kuru pārskaitīt naudu
  4. Ievadiet summu, kuru vēlaties pārskaitīt
  5. Ja vēlaties, varat mainīt maksājuma aprakstu
  6. Nospiediet “Turpināt”, pārbaudiet maksājuma datus un nospiediet “Apstiprināt”

Kā pieprasīt maksājumus?

  1. Nospiediet “Pieprasīt maksājumu”
  2. Izvēlieties lietotnes lietotāju no kontaktu saraksta
  3. Ievadiet summu, kuru vēlaties pieprasīt, un nospiediet “Turpināt”
  4. Pārbaudiet pieprasījuma datus un nospiediet “Apstiprināt”
  5. Ja vēlaties pārskaitīt vairāk par 30 eiro, maksājums būs jāapstiprina ar ierasto autorizācijas līdzekli – Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru
  6. Lietotnes sākumlapā redzēsiet pieprasījumu līdz brīdim, kad tas tiks apstiprināts vai atsaukts no saņēmēja vai pieprasītāja puses
  7. Atsaukt nosūtīto vai noraidīt saņemto pieprasījumu Jūs varat, pieskaroties tam un attiecīgi bīdot uz labo vai kreiso pusi

Maksājumu pieprasījumi, kas tiek sūtīti citiem lietotnes lietotājiem, ir bez maksas.

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par SEB bankas mobilo lietotni

Kur es varu saņemt SEB lietotni?

SEB mobilo lietotni var sameklēt pēc nosaukuma SEB Latvia un instalēt savā tālrunī no:
Google Play
Apple store

Klientiem (privātpersonām), kuri jau šobrīd lieto SEB lietotni, jaunā lietotne būs pieejama automātiski, kad viņi atjaunos to savā telefonā.

Ko darīt, ja pēc lietotnes atjaunināšanas neparādās jaunās funkcijas?

Ja jaunās funkcijas neparādās, izdzēsiet esošo SEB mobilo lietotni un lejupielādējiet to no jauna. Jaunajā lietotnē varat atārtoti uzstādīt līdzšinējo PIN kodu.

Kurš var izmantot SEB lietotni?

SEB lietotne pieejama privātpersonām, kuras izmanto internetbanku un kurām ir vismaz viens EUR norēķinu kontu SEB bankā.

Vai lietotne ir pieejama arī uzņēmumiem?

Uzņēmumu lietotājiem lietotne šobrīd nav pieejama, taču viņi tāpat kā iepriekš var izmantot internetbankas pilnu mobilo versiju: ibanka.seb.lv

Vai par lietotnes izmantošanu ir jāmaksā?

Lietotnes izmantošana ir bez maksas. Komisijas maksa par pārskaitījumiem ir tāda pati kā internetbankā.

Kādus pārskaitījumus iespējams veikt, izmantojot lietotni?

Ar lietotni iespējams veikt maksājumus citiem lietotnes lietotājiem no Jūsu viedtālruņa kontaktu saraksta vai SEPA pārskaitījumus (uz jebkuru EEZ valsti) EUR valūtā, kuriem var izmantot arī maksājumu paraugus. Tāpat Jūs varat veikt pārskaitījumus starp saviem EUR kontiem.

Kā notiek maksājums, izmantojot telefonā saglabāto kontaktu sarakstu?

Katra persona, reģistrējoties lietotnē, piesaista vienu savu EUR norēķinu kontu ar tālruņa numuru. Izvēloties SEB lietotnes lietotāju no sava kontaktu saraksta, maksājums tiek veikts uz tālruņa numuram piesaistīto konta numuru.

Kontaktu sarakstā tiek rādīti ne tikai “SEB Latvia”, bet arī “SEB Estonia” un “SEB Lithuania” lietotnes lietotāji. Līdz ar to SEB bankas ietvaros ir pieejami tūlītēji EUR pārskaitījumi visās Baltijas valstīs.

Kā notiek maksājums, izmantojot manus vai bankas paraugus?

Atšķirībā no internetbankas pilnās mobilās versijas lietotnē nav atsevišķas paraugu sadaļas. Taču, ja saņēmējs jau ir Jūsu vai bankas maksājumu paraugos vai arī, ja jau pārskaitījāt viņam naudu iepriekš, pēc pirmo vārda (nosaukuma) burtu ievades lietotne pati piedāvās izvēlēties saņēmēju, automātiski ievadot arī konta numuru.

Vai ir iespējams izvēlēties kontu, no kura veikt maksājumu?

Jā, veicot jebkādu maksājumu, lietotnē iespējams norādīt, no kura konta pārskaitījums tiks veikts. Ieskaitījumi, izmantojot viedtālruņa kontaktu sarakstu, tiks saņemti lietotnē norādītajā pamatkontā. To iespējams nomainīt sadaļā “Uzstādījumi”.

Kur es varu redzēt nosūtītos un saņemtos maksājumu pieprasījumus?

Saņemtie maksājumu pieprasījumi ir redzami, izvēloties pogu “Maksāt”. Lai veiktu maksājumu no saņemtā pieprasījuma, jāizvēlas konkrētais pieprasījums. Atteikt saņemto maksājuma pieprasījumu var, bīdot pieprasījuma rindiņu uz sāniem un izvēloties “Atteikt”.

Jūsu nosūtītie pieprasījumi citām personām redzami, izvēloties pogu “Pieprasīt”. Dzēst nosūtītos pieprasījumus var, bīdot pieprasījuma rindiņu uz sāniem un izvēloties “Dzēst”.

Kā uzzināt pieprasījumu statusu?

Apmaksātie pieprasījumi parādīsies konta pārskatā.

Kādi ir pārskaitījumu limiti mobilajā lietotnē?

Pārskaitījumu limiti ir tādi paši kā internetbankā.

Kādi ir pārskaitījumu limiti bez papildu autorizācijas?

Līdz 30 EUR vienam darījumam un 150 EUR vienā dienā pārskaitījumus mobilajā lietotnē iespējams veikt bez papildu autorizācijas. Virs šīm summām maksājumi būs jāapstiprina ar Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru.

Ko darīt, ja aizmirsu lietotnes PIN kodu?

PIN koda ekrānā izvēlieties iespēju “Iziet”. Jūs nonāksiet lietotnes sākumlapā, kur būs jāievada internetbankas piekļuves dati un jāizveido jauns PIN kods.

Lietotnes sākumlapā Jūs nonāksiet arī tad, ja nepareizi ievadīsiet PIN kodu piecas reizes pēc kārtas.

Kāpēc jāveido jauns PIN kods?

Ja lietotājs iziet no lietotnes pilnībā (PIN koda ekrānā izvēlas iespēju “Iziet”), tad, ievērojot drošības prasības, arī iepriekš izveidotais PIN kods tiek dzēsts.

Vai lietotni var izmantot vairākos viedtālruņos?

Jā. Šajā gadījumā reģistrēts lietotājs, pirmo reizi pieslēdzoties lietotnei citā viedtālrunī, neapstiprinās līguma noteikumus otrreiz un vairs nesasaistīs kontu ar tālruņa numuru – tas jau ir izdarīts. Pēc internetbankas datu ievades būs jāizveido tikai PIN kods, ko lietos konkrētajā tālrunī.

Vai viens cilvēks var izmantot vairākus tālruņa numurus vienā lietotnē?

Nē, viens cilvēks var izmantot tikai vienu tālruņa numuru. Ja kāds cits klients reģistrējas lietotnē ar tālruņa numuru, ko jau ir izmantojis kāds cits, tad iepriekšējais līgums, kas noslēgts ar konkrēto tālruņa numuru, tiek pārtraukts.

Ko darīt, ja Google Play vai iOS App store nepiedāvā instalēt SEB lietotni?

Iespējams, tas saistīts ar mēģinājumu lejupielādēt lietotni valstī, kur tā nav pieejama.

Svarīgi arī pārbaudīt, kādu valsti lietotājs ir norādījis, reģistrējoties attiecīgi Google Play vai App store. Ja reģistrējoties, Jūs norādījāt Latviju kā savu valsti, tad fiziskā atrašanās vieta Jums var būt arī cita, bet lietotnei ir jābūt pieejamai (ja Jums ir Latvijas mobilo sakaru operatoru izsniegts tālruņa numurs).

Alternatīva ir sava viedtālruņa pārlūkā izmantot mobilo internetbankas versiju ibanka.seb.lv, kur pieejamas visas SEB internetbankas iespējas.

Kurās valstīs ir pieejama lietotne?

Lietotne ir pieejama Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Somijā, Lielbritānijā, Īrijā, Vācijā un Spānijā.

Ko darīt, ja konta atlikums neatjaunojas vai konta pārskatā neparādās pēdējie veiktie darījumi?

No sākuma jāpārbauda, vai interneta pieslēgums ir aktīvs, jo dati lietotnē atjaunojas tikai tad, ja ierīce ir pieslēgta internetam. Tāpat ir iespējams atjaunot datus, pavelkot uz leju lietotnes ekrānu.

Kādus paziņojumus no lietotnes saņem lietotājs?

Šobrīd lietotājs saņem paziņojumu par viņam nosūtītu jaunu maksājuma pieprasījumu. Paziņojums parādās tāpat kā citi viedtālruņa paziņojumi. Atsevišķs paziņojums lietotnē netiek parādīts.

Ko darīt, ja nevaru apstiprināt maksājumu ar Smart ID – PIN 2?

Izejiet no lietotnes un pieslēdzieties tai atkārtoti. Izvēlieties “Iziet” uzstādījumu ekrānā un pēc tam - PIN koda ekrānā. Jūs nonāksiet lietotnes sākumlapā, kur jāizvēlas poga Smart ID un atkārtoti jāielogojas lietotnē.

Skatīt ekrānbildes

Kādus paziņojumus no lietotnes varu saņemt?

Šobrīd varat saņemt paziņojumu par:

  • saņemtu maksājuma pieprasījumu;
  • kontā ieskaitītu naudu;
  • no konta pārskaitītu naudu (arī ar karti veiktiem maksājumiem);
  • saņemtu un apmaksātu e-rēķinu;
  • neizpildītu maksājumu;
  • pakalpojuma līguma termiņa beigām.

Paziņojumi parādās jaunumu ekrānā tāpat kā jebkuras citas lietotnes paziņojumi. Pilns paziņojuma teksts lasāms lietotnes kontu pārskata ekrāna augšā.

 

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.