Mainīt valodu:
Image

Pirmie trīs mēneši ar Ikdienas komplektu bez maksas

Ja kļūsiet par klientu mobilajā lietotnē

Paragraphs

Kā pasūtīt karti un atvērt kontu?

Izmanto lietotni

  • To vari izdarīt pats 
  • Jebkurā Tev ērtā laikā 
  • Mazāk nekā 15 minūtēs

Kā atvērt kontu SEB mobilajā lietotnē

Video konsultācijā 

  • Ja Tev vajadzīga neliela palīdzība
  • Ja dod priekšroku sarunai ar bankas darbinieku
  • Tikšanās ilgst līdz 30 minūtēm

Kā atvērt kontu video konsultācijā

Pieteikties konsultācijai

Klātienē

  • Pilna konsultācija
  • Tikšanās klātienē
  • Būs jāvelta nedaudz vairāk laika

Kā atvērt kontu klātienē

Rezervēt tikšanos

Kontu pārcelšana no citas bankas uz SEB

Pārcelt norēķinu kontu uz SEB banku viegli un ātri

Klienta komplekti ar daudzām priekšrocībām
Moderni un automātiski rīki, ar kuriem uzkrāšana ir vienkārša un aizraujoša
Ērta mobilā lietotne un internetbanka, lai pārvaldītu savas finanses jebkurā laikā un vietā
Viens konts – zemākas komisijas maksas

Mums ir viss nepieciešamais Jūsu ikdienas finansēm

  • Mobilā lietotne, kas ļauj pārvaldīt Jūsu ikdienas finanses un bankas karti
  • Sūtiet un saņemiet naudu, izmantojot vien tālruņa numuru
  • Apskatiet savas kartes PIN kodu un nokopējiet kartes datus

Vairāk par mobilo lietotni

  • Tūlītēja traumu apdrošināšana
  • Kredītkartes ar ceļojumu un pirkumu apdrošināšanu
  • Bezmaksas ikdienas bankas pakalpojumi bērniem un jauniešiem
  • Moderni automatizēti uzkrājumu rīki mobilajā lietotnē, ar kuriem vieglāk veidot uzkrājumus
  • Ieguldījumu iespējas gan iesācējiem, gan pieredzējušiem investoriem: Roboinvestors mobilajā lietotnē un Mikroinvestīcijas internetbankā
  • Mājokļa kredīts, patēriņa kredīts, līzings un kredītkarte
  • Iegādājieties videi draudzīgāku mājokli ar zaļo mājokļa kredītu

Atbalsts pieejams Jums ērtākajā veidā

Sadarbības uzsākšana ar privātpersonām

Mūsu darbības izšķiroši faktori ir profesionāli darbinieki, rūpīga pieeja risku vadībai un laba korporatīvā pārvaldība. Šāda nostāja atspoguļota arī mūsu rīcības principos: radīt vērtību, rīkoties ilgtermiņā un veidot pozitīvas attiecības. Izvērtējot sadarbības uzsākšanu ar privātpersonām un uzņēmumiem, īpašu uzmanību pievēršam tam, lai līdzīgi principi ir tuvi arī mūsu potenciālajiem klientiem. Tāpēc dodam priekšroku klientiem, kas dzīvo/reģistrēti Latvijā, kuriem ir pamatota saikne ar Latviju, un kuri savā darbībā ievēro ilgtspējas principus.

Viens no mūsu galvenajiem nosacījumiem sadarbības uzsākšanai ar jaunu klientu ir  personas saikne ar Latviju. Piemēram:

  • persona ir Latvijas valstspiederīgais,
  • personas dzīvesvieta, studijas vai darbs ir Latvijā,
  • personas tuvinieki, piemēram, laulātais, bērni vai vecāki dzīvo Latvijā.

Lai mēs varētu izvērtēt  sadarbības uzsākšanu, lūgsim mums iesniegt dokumentus, kas apliecina personas saikni ar Latviju. Tie var būt:

  • personu apliecinošs dokuments – eID karte vai pase,
  • ja personas izcelsme ir ārpus Latvijas – derīga uzturēšanās atļauja, darba vai studiju līgums, vai papildu informācija par Latvijā dzīvojošajiem tuviniekiem.
  • ja personas izcelsme ir ārpus Eiropas Ekonomikas zonas un Šveices – Latvijā derīga uzturēšanās atļauja.
  • ja nepieciešams, varam lūgt papildu dokumentus, tostarp konta izrakstu no citas bankas, saskaņā ar “Pazīsti savu klientu” principu.

Savā darbībā ievērojam SEB bankas nozares politikas, kā arī SEB grupas politikas.