Mainīt valodu:

Izaugsmes programma

Paragraphs

Apmācības ambicioziem uzņēmējiem 10x lielākai biznesa izaugsmei

Starptautisku un vietējo ekspertu vadībā programmas dalībnieki izstrādās savam uzņēmumam piemērotāko darbības plānu, lai:

  • izrautos no ikdienas rutīnas un radītu jaunu biznesa ideju, inovatīvu produktu vai pakalpojumu,
  • novērtētu jau esošu biznesa ideju un atrastu jaunas iespējas,
  • pielāgotu savu uzņēmumu jaunām tirgus normām ar uzsvaru uz inovācijām. 

Programmas apraksts

Darbnīcas un mentoringa sesijas

4

mēneši

Izaugsmes plāna izstrāde

100

dienās

Dalībnieku skaits:

15

komandas

Dalības maksa

0

eiro

Kādus dalībniekus mēs meklējam?

Mazi un vidēji Latvijā reģistrēti uzņēmumi, kas vēlas būt inovatīvi un augt

Uzņēmumi, kas darbojas tirgū vairāk nekā 2 gadus

Uzņēmumi, kuru gada apgrozījums ir vismaz 200 000 eiro

2021. gada programmas tēmas un lektori

Izaugsmes ambīcijas biznesā

Kā domāt drosmīgāk?

19. oktobris | Liene Briede

  • Izaugsmes mērķu noteikšana – kāpēc un kā domāt plašāk un atklāt jaunus darbības virzienus
  • Kāpēc arī nelieliem uzņēmumiem jādomā ilgtspējīgi un ar kādiem izaicinājumiem nākotnē jārēķinās visiem uzņēmumiem
  • Kur meklēt izaugsmes iespējas un kā noteikt ambiciozus mērķus, balstoties uz sistēmisku pieeju inovāciju plānošanā
  • Reālu izaugsmes piemēru labā prakse

Klientu izpēte

Kā radīt klientu vajadzībās balstītu piedāvājumu?

3. novembris | Slavo Tuleya

  • Kā iekāpt klienta kurpēs – psihogrāfiskā segmentēšana, empātijas karte, klienta veicamo darbu saraksts
  • Kā izzināt, kas vajadzīgs klientam un izstrādāt tam atbilstošu vērtības piedāvājumu
  • Kā iegūt vērtīgu klientu atgriezenisko saiti, vērtējot un testējot piedāvājumu
  • Kādēļ vienmēr ir vērts runāt ar klientiem

Lietotāja pieredze (UX)

Kā radīt lielisku klientu pieredzi?

16. novembris | Liga Letina

  • Dizaina domāšana – uz klientu orientēta risinājumu veidošanas pieeja
  • Produktu un pakalpojumu testēšanas nozīme un tās rezultātu piemērošana dzīvē
  • Prototipēšana un minimālais dzīvotspējīgais produkts (MVP) kā priekšnoteikumi produktu testēšanai un izmaksu optimizēšanai
  • Jaunu biznesa ideju, produktu un pakalpojumu vērtēšana, izmantojot prototipēšanas un eksperimentācijas rīkus

Mārketings un pārdošana

Kā gūt panākumus digitālā vidē?

15. decembris | Rene Rumberg

  • Digitālā mārketinga un pārdošanas minimālais izdzīvošanas komplekts
  • Galvenie saskares punkti, lai sasniegtu un veiksmīgi iesaistītu klientu
  • Izaugsmes piltuves (Growth funnels) – digitālās stratēģijas un metrikas sistēma
  • Digitālā mārketinga jaunākās tendences – mārketinga veiksmes un neveiksmes stāsti

Biznesa modelis

Kā uzņēmējdarbībā domāt ilgtspējīgi?

12. janvāris | Agnese Alksne

  • Ko nozīmē ilgtspējīga attīstība un kāpēc uzņēmumiem par to jādomā jau tagad
  • Ilgtspējīgas attīstības izaugsmes virzieni – vides, sociālie, finanšu (ekonomiskie)
  • Kā ilgtspējīga attīstība nodrošina uzņēmumu gatavību nākotnes izaicinājumiem
  • Kā uzņēmumam saglabāt līdzsvaru starp peļņas gūšanas ambīcijām, vides un sociālo ietekmi

Finansējums

Kā piesaistīt finansējumu uzņēmuma ilgtspējīgai darbībai?

26. janvāris | Anna Magiera

  • Kur un kā piesaistīt papildu finansējumu uzņēmējdarbības attīstībai
  • ES fondi, riska kapitāla investori, biznesa eņģeļi u.c. papildu investīciju avoti maziem un vidējiem uzņēmumiem
  • Kā sagatavoties investīciju un finansējuma piesaistei – kā saprast investora vajadzības un prasības

Iespējas, ko sniedz programma

Zināšanas un prakse

Lekcijas un semināri

  • 6 tematiskas publiskās lekcijas, kurās dalībnieki gūs teorētiskas un praktiskas zināšanas par uzņēmējdarbību 
  • Praktisks atbalsts 6 semināros tikai programmas dalībniekiem, lai palīdzētu izmantot lekcijās gūtās zināšanas 

Pieredze

Individuālas tikšanās ar ekspertiem un uzdevumi

  • 6 mājas darbi un 6 individuālas tikšanās ar jomas ekspertiem 
  • Uzdevumi un tikšanās ar ekspertiem Jums palīdzēs radīt un attīstīt biznesa idejas pēc programmas

Biznesa kontakti

  • Iepazīstieties ar citiem dalībniekiem un paplašiniet Jūsu biznesa kontaktu loku

Sadarbībā ar

Izaugsmes programmas saturu, mentorus un citas kompetences nodrošina mūsu partneris “Civitta”, kas ir viens no vadošajiem vadības konsultāciju uzņēmumiem Centrālajā un Austrumeiropā. Viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības virzieniem ir inovāciju pārvaldība un dažādu veidu finansējuma piesaistīšana inovāciju projektu īstenošanai. “Civitta” ir pieredze akseleratora programmu izveidošanā un vadīšanā, konsultējot vairāk nekā 500 jaunizveidotu uzņēmumu par dažādiem inovācijas pārvaldības aspektiem.

Uzzināt vairāk

Media
Image
Civitta logo

Programmas absolventi

 

Image
5 graduate companies

 

Lasīt vairāk

Mēs savedam kopā uzņēmumus, studentus un zinātni

Izaugsmes programmā piedalās arī Latvijas Universitātes studenti, kurus interesē biznesa inovācijas. Lai radītu inovatīvas idejas, programma sniedz iespēju iesaistīt arī pētniekus. 

Kāpēc iesaistīt studentus?

  • Studenti sniedz savu ieguldījumu
  • Studenti palīdz risināt steidzamus uzdevumus
  • Uzņēmumam ir iespēja sniegt savu ieguldījumu jauniešu attīstībā, sniedzot praktisku pieredzi 

Biežāk uzdotie jautājumi

Kandidātu atlasē, izvēloties programmas dalībniekus, SEB banka patur tiesības dot priekšroku saviem klientiem, taču nav obligāti jābūt SEB bankas klientam, lai uzņēmums tiktu uzaicināts piedalīties Izaugsmes programmā. 

Dalības izmaksas Izaugsmes programmā uzņēmumiem sedz SEB banka.

Izaugsmes programmu uzņēmumiem veido divi bloki. Katru otro nedēļu notiks 6 līdz 8 stundu ilga programma – tiešsaistes semināri, kā arī mentoru un nozares profesionāļu vadītās darba grupas. Savukārt nedēļās, kad nenotiek tiešsaisti semināri, Izaugsmes programmas dalībnieki pildīs uzdevumus, kas var aizņemt aptuveni 8 stundas, un pieteiksies individuālām mentoringa sesijām pie attiecīgā eksperta/mentora. Dalībnieki tiks nodrošināti ar visiem nepieciešamajiem materiāliem un informāciju, kā arī piekļuvi tiešsaistes rīkiem, kuri tiks izmantoti programmas nodrošināšanai. Programmas laikā dalībnieki saņems praktisku atbalstu no programmas komandas.  

Piedaloties Izaugsmes programmā, jāņem vērā, ka katram komandas dalībniekam, kas pārstāv uzņēmumu, būs jāvelta tai aptuveni 8 stundas nedēļā.

Lai sasniegtu maksimālo programmas efektu, ir vēlams, ka uzņēmumu Izaugsmes programmā pārstāv vadības komanda vai cilvēku grupa (2 līdz 5 pārstāvju sastāvā), kas spēj savā uzņēmumā ieviest inovācijas un būtiskas pārmaiņas.

Izaugsmes programmas mērķis ir veicināt Jūsu uzņēmuma izaugsmi, ideālā variantā – 10 gadu laikā desmitkāršojot Jūsu uzņēmuma finanšu rādītājus. Programmas ietvaros Jūs gūsiet zināšanas un praktisku pieredzi par to, kā attīstīt veiksmīgu, klientu vajadzībām atbilstošu produktu, kuru būtu viegli mērogot arī pasaules tirgū. Programmas noslēgumā mentoru un ekspertu vadībā Jūs izstrādāsiet 100 dienu attīstības plānu, kas kļūs par pamatu Jūsu mērķu sasniegšanai.

Jums ir nepieciešama konsultācija par programmu?

Sazinieties ar mūsu Inovāciju centra vadītāju Irēnu Vercmani, nosūtot e-pastu: irena.vercmane@seb.lv vai zvanot +371 26591201