Nodrošināt klientiem pasaules līmeņa servisu.
Mēs ticam, ka cilvēku uzņēmējdarbības gars un uzņēmumu radoša pieeja lietām ir galvenā atslēga, lai padarītu šo pasauli labāku! Mēs esam šeit, lai atbalstītu šos centienus un ļautu gūt panākumus gan labos, gan mazāk veiksmīgos laikos.
Šīs vērtības atspoguļojas mūsu ikdienas darbā: mūsu uzvedībā, darbībā un attieksmē pret klientiem, kolēģiem, vadītājiem un sabiedrību kopumā.
Lai sasniegtu ilgtermiņa mērķus, SEB realizē stratēģiju, kuras galvenās prioritātes ir cieša sadarbība ar klientiem, darbības, kas vērstas uz produktivitātes un kvalitātes uzlabošanu, SEB ciešāka integrācija, kā arī mērķtiecīga attīstība izvēlētajās biznesa jomās - uzņēmumu apkalpošanā, investīciju bankas pakalpojumu sniegšanā, privātbaņķieru servisa nodrošināšanā, aktīvu pārvaldīšanā un tirgum piesaistīto ieguldījumu attīstīšanā un nodrošināšanā.
SEB tiecas kļūt par vadošo Ziemeļeiropas banku šādās jomās:
Kļūt par vadošo Ziemeļeiropas banku pēc finanšu rādītājiem mums nozīmē:
Papildu tam SEB tiecas sasniegt novērtējuma reitingu AA un ilgtermiņa Tier 1 kapitāla pietiekamību nodrošināt vismaz 10% līmenī.
Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.
Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.