Mainīt valodu:
Image
Man leaving a hotel with his luggage

Ceļojumu apdrošināšana ar kredītkarti

Bezmaksas apdrošināšana neierobežotam skaitam ceļojumu.

Paragraphs

Ar kredītkarti Jūsu ceļojumi ir apdrošināti

Viena no SEB bankas kredītkaršu sniegtajām priekšrocībām ir ceļojumu apdrošināšana bez papildu maksas un pieteikumu aizpildīšanas.

Apdrošināšanas segums ir atkarīgs no Jūsu kredītkartes veida.

Darbojas visā pasaulē, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu

Apdrošināti visi ceļojumi, kas īsāki par 60 dienām

Ceļojuma izmaksas nav obligāti jāsedz ar kredītkarti

Apdrošināšanas segumi

Darbības laiks

SEB bankas kredītkaršu sniegtā ceļojumu apdrošināšana ir spēkā, kamēr vien Jūsu kredītkarte ir aktīva. Apdrošināti ir visi Jūsu ceļojumi gada laikā, ar nosacījumu, ka viena ceļojuma ilgums nepārsniedz 60 dienas.

Apdrošināšana sāk darboties tiklīdz Jūs šķērsojat savas mītnes valsts robežu.

Ja kredītkarte tiek slēgta un netiek atjaunota vai aizvietota, apdrošināšanas segums vairs nav spēkā.

Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments (PDF)
Ceļojumu apdrošināšanas noteikumi Nr. CA-20202 (PDF)
Vispārējie apdrošināšanas noteikumi personu apdrošināšanā Nr. 002 (PDF)

Darbības teritorija

Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, izņemot Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Izraēlu.

Apdrošināšana ir spēkā arī tad, ja lidojuma biļešu iegāde vai viesnīcas rezervācija nav veikta ar kredītkarti.

Mastercard Standard kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Mastercard Premium kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Mastercard World Elite kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Mastercard Business kredītkarte

Apdrošināšanas sertifikāts un segumi (PDF)

Kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

  • Ja noticis negadījumus, sazinieties ar apdrošinātāju pa diennakts tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +18006949470).
  • Atlīdzības pieteikumu varat iesniegt 24 stundas diennaktī mājaslapā if.lv vai zvanot If Apdrošināšana pa tālruni +371 67338333.
  • Ja Jums ir nepieciešama medicīniskā palīdzība pēkšņas saslimšanas, gūtas traumas vai akūtu zobu sāpju gadījumā, dodieties uz tuvāko ārstniecības iestādi vai sazinieties ar vietējo ātrās palīdzības dienestu, ja gadījums ir neatliekams.
  • Ja gūtas traumas vai slimības rezultātā nepieciešama transportēšana, lai atgrieztos atpakaļ mītnes zemē, sazinieties ar If Apdrošināšana.
  • Ja ceļojuma laikā iestājusies apdrošinātās personas nāve, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana.
  • Ja ceļojuma laikā tiek nodarīti zaudējumi trešās personas dzīvībai, veselībai vai mantai, piemēram, saskrienaties ar citu slēpotāju, kuram pēc sadursmes nepieciešama medicīniska palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Noteikti parūpējieties par radīto zaudējumu faktu un apmēru apliecinošiem dokumentiem, tostarp cietušās personas vai tās pārstāvja rakstveida iesniegumu par nodarīto zaudējumu. Pēc tam iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Ja ceļojumā nepieciešama juridiskā palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Ja ceļojuma galamērķī konstatējat, ka ir sabojāta bagāža, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bojātas bagāžas izsniegšanu. Lai pieprasītu atlīdzību, bojāto bagāžu nepieciešams saglabāt, kā arī iesniegt tās fotogrāfijas. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Ja pārvadātāja vainas dēļ ceļojuma galamērķi bagāžas piegāde aizkavējusies ilgāk par 4 stundām, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bagāžas aizkavēšanos. Ja nepieciešams iegādāties pirmās nepieciešamības preces, piemēram, drēbes, apavus un higiēnas preces, noteikti saglabājiet maksājumu apliecinošus dokumentus par to iegādi. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
  • Nepieciešamības gadījumā If Apdrošināšana sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām.