Switch to mobile version. Augšup

Informācija par kārtību, kādā sūdzības un strīdi tiek izskatīti ārpustiesas ceļā

Ja klients nav apmierināts ar SEB bankas sniegto informāciju vai pakalpojumu, klientam tiek piedāvātas vairākas iespējas paust savu viedokli un iesniegt sūdzību. Jo vairāk informācijas par konkrēto situāciju klients spēs sniegt, jo ātrāk un efektīvāk SEB banka spēs izmeklēt klienta sūdzību.

Informācija par sūdzību un strīdu iesniegšanas un izskatīšanas kārtību (t.sk. arī ārpustiesas ceļā) ir noteikta SEB bankas Vispārējo darījumu noteikumu nodaļā “Sūdzību un strīdu izskatīšanas kārtība”.

Kontakti

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.