Switch to mobile version. Augšup

Karšu pieņemšana tirdzniecības vietās

Karšu pieņemšana tirdzniecības vietās

Jūsu uzņēmuma klientu skaita un apgrozījuma pieaugums

  • Drošāki norēķini pircējam un pārdevējam
  • Nauda ātrāk nonāk Jūsu uzņēmuma kontā
  • Mazāki skaidras naudas inkasācijas izdevumi un riski

Lai Jūsu uzņēmums varētu pieņemt maksājumu kartes, ir nepieciešams POS terminālis vai kases sistēma. Visi SEB bankas uzstādītie termināli ir sertificēti VISA un Mastercard sistēmu viedkaršu pieņemšanai un garantē drošību norēķiniem ar maksājumu kartēm Jūsu uzņēmumā.

 

MiniPOS karšu lasītājs

MiniPOS karšu lasītājs

Mobilais POS terminālis

Mobilais POS terminālis

Stacionārais POS terminālis

Stacionārais POS terminālis

Integrētā kases sistēma

Integrētā kases sistēma

Apraksts Kompakts Pārnēsājams Paredzēts fiksētai apmaksas vietai Karšu darījumu sasaiste ar uzņēmuma grāmatvedības sistēmu
Darījumu skaits dienā līdz 20 21- 100 50 - 200 200+
Jomas / nozares Izbraukuma tirdzniecība / mazs darījumu skaits Ēdināšana / serviss Tirdzniecība Liela apjoma tirdzniecība
Bezkontakta norēķinu iespēja X X X

X
ja uzņēmums ir iegādājies tam paredzētas iekārtas

Papildu bonusi Ērti paņemt līdzi izbraukuma tirdzniecībai; elektronisks darījumu čeks Pārnēsājams - ērtākai klientu norēķinu iespējai Pastāvīga un stabila norēķinu iespēja noteiktā tirdzniecības vietā Ātri pirkumu norēķini pie kases, jo summa jāievada tikai vienu reizi
Nepieciešamās papildu ierīces / ieguldījums

Telefons vai planšetdators ar iOS vai Android OS.

SIM karte ar mobiliem datiem

SIM karte ar mobiliem datiem SIM karte ar mobiliem datiem vai Interneta pieslēgums Interneta pieslēgums
Faktiskās izmaksas No 5 EUR mēnesī + no 1.29% no katra darījuma Piemēro individuāli Piemēro individuāli Piemēro individuāli
Iekārtas piegāde ar kurjeru un uzstādīšana, garantijas apkalpošana un nomaiņa Bez maksas Bez maksas Bez maksas Saskaņā ar uzņēmuma un kases sistēmu piegādātāja vienošanos
Iespēja samazināt skaidras naudas daudzumu kasēs ar Cashback* nav X X

X
ja tas iestrādāts kases sistēmu programmatūrā

Karšu veidi, ko iekārta pieņem VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, AmEx**

* Naudas izmaksa tirdzniecības vietās.
** Tikai tad, ja ir papildu līgums par AmEx apkalpošanu.


 

MiniPOS

Maziem uzņēmumiem vai pašnodarbinātām personām, individuāliem ražotājiem vai pakalpojumu sniedzējiem. Uzņēmējiem, kas nodarbojas ar sezonas, neregulāru vai izbraukuma tirdzniecību.

Lietošanas instrukcija

Lasīt vairāk

Mobilais POS terminālis

Dažāda mēroga veikaliem, restorāniem, pakalpojumu sniegšanas vietām, kur klientu ērtībai norēķinus var veikt, neatrodoties pie kases.

Lasīt vairāk

Stacionārais POS terminālis

Vidēja un maza mēroga veikaliem un pakalpojumu sniegšanas vietām, kur samaksa par pirkumu tiek veikta pie kases.

Lasīt vairāk

Integrētā kases sistēma

Lieliem uzņēmumiem ar ievērojamu darījumu skaitu un vajadzību nodrošināt ātru klientu apkalpošanu.

Lasīt vairāk

 

  • MiniPOS

    Maziem uzņēmumiem vai pašnodarbinātām personām, individuāliem ražotājiem vai pakalpojumu sniedzējiem. Uzņēmējiem, kas nodarbojas ar sezonas, neregulāru vai izbraukuma tirdzniecību.

    Lietošanas instrukcija

    Lasīt vairāk
  • Mobilais POS terminālis

    Dažāda mēroga veikaliem, restorāniem, pakalpojumu sniegšanas vietām, kur klientu ērtībai norēķinus var veikt, neatrodoties pie kases.

    Lasīt vairāk
  • Stacionārais POS terminālis

    Vidēja un maza mēroga veikaliem un pakalpojumu sniegšanas vietām, kur samaksa par pirkumu tiek veikta pie kases.

    Lasīt vairāk
  • Integrētā kases sistēma

    Lieliem uzņēmumiem ar ievērojamu darījumu skaitu un vajadzību nodrošināt ātru klientu apkalpošanu.

    Lasīt vairāk
 

Pakalpojumu nodrošina SEB bankas sadarbības partneris SIA First Data Latvia (vairāk informācijas pa tālruni + 371 67092555, vai e-pastu: ).

Lai saņemtu piedāvājumu  maksājumu karšu pieņemšanai Jūsu tirdzniecības vietā, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu internetbankā vai SEB mājas lapā.

Ja Jums rodas jautājumi, zvaniet +371 26668777, sazinieties ar mums Skype: seb_latvija vai rakstiet ziņu mājaslapā.

Lai uzsāktu maksājumu karšu pieņemšanu, Jūsu uzņēmumam nepieciešams:

  • atvērt norēķinu kontu SEB bankā;
  • noslēgt līgumu ar SEB banku par maksājumu karšu pieņemšanu un ierīču uzstādīšanu;
  • noslēgt papildu vienošanos, ja vēlaties izmantot pakalpojumu "Naudas izmaksa";
  • POS termināla uzstādīšanas gadījumā (atbilstoši pieslēguma veidam) – nodrošināt tirdzniecības vietā tālruņa līniju, interneta pieslēgumu vai datu pārraides karti (mobilajam terminālam);
  • integrētas kases sistēmas izmantošanas gadījumā – nodrošināt uzņēmumam piederošu VISA un Mastercard standartiem atbilstošu kases sistēmu.

Noslēdzot līgumu par maksājuma karšu apkalpošanu, SEB banka Jūsu uzņēmumam nodrošinās:

  • starptautisko maksājumu karšu Maestro, VISA Electron, Mastercard un VISA apkalpošanu (ja Jūsu uzņēmums ir noslēdzis vienošanos, arī American Express karšu pieņemšanu);
  • SEB bankai piederoša POS termināla bezmaksas uzstādīšanu, garantijas apkalpošanu un nomaiņu;
  • maksājumu karšu apkalpošanu kasu sistēmās;
  • bezmaksas apmācību Jūsu uzņēmuma darbiniekiem par maksājumu karšu apkalpošanu un POS termināla lietošanu;
  • ikmēneša atskaites par veiktajiem darījumiem elektroniskā formā.

Uzņēmuma ieguvumi, nodrošinot savās tirdzniecības vietās maksājumu karšu apkalpošanu

  • Klientu skaita pieaugums: norēķinoties par preci vai pakalpojumu, klientam ir iespēja izvēlēties sev ērtāko norēķinu veidu.
  • Uzņēmuma apgrozījuma pieaugums: pircējs labprāt atgriezīsies uzņēmumā, kurš pieņem kartes.
  • Drošāki norēķini: uzņēmumam samazinās finanšu risks, jo tiek ierobežots skaidras naudas daudzums kasē un samazinās inkasējamās naudas daudzums.
  • Bezskaidras naudas norēķini notiek ātrāk – Jums nav jāmēro ceļš uz banku vai naudas iemaksas/ izmaksas bankomātiem, lai veiktu skaidras naudas iemaksu/ izmaksu. Nauda par pirkumiem automātiski tiek ieskaitīta uzņēmuma norēķinu kontā.
  • Ērta ieņēmumu kontrole un uzskaite: par veiktajiem karšu darījumiem Jūs saņemsiet ikmēneša atskaites elektroniskā formā.
  • Ārvalstu pircēju piesaiste: ārvalstu klienti, ceļojot vai ierodoties komandējumā, labprātāk izvēlas veikt norēķinus ar maksājumu kartēm, kuru priekšrocības viņiem ir zināmas.
  • Papildus standarta funkcijām POS termināliem ir iespēja pieslēgt telekomunikāciju priekšapmaksas karšu papildināšanas pakalpojumu.
  • Pakalpojums "Naudas izmaksa": SEB banka piedāvā saviem karšu lietotājiem iespēju papildus pirkumam ar maksājumu karti tirdzniecības vietā izņemt arī skaidru naudu. Naudas izmaksa ir pieejama visām Latvijā izdotajām kartēm, kuru izdevējbankas ir pievienojušās šim pakalpojumam:
    • tirgotājam tas ļauj samazināt skaidras naudas atlikumu kasē, kā arī inkasācijas izdevumus;
    • pircējiem tā ir skaidras naudas izņemšanas iespēja vietās, kur nav pieejami bankomāti.
  • Apmierināti klienti: sniedzot izvēli maksāt ar maksājumu karti vai skaidrā naudā, Jūs izrādāt cieņu klientiem un rūpes par uzņēmuma sniegto servisu. Pircēji to novērtē.

Uzņēmēja komplekti

Izdevīgs risinājums Jūsu ikdienas finanšu darījumiem

Kontakti

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.