Switch to mobile version. Augšup

Konta informācijas pakalpojums

Konta informācijas pakalpojums

Jūs varat

  • pārskatīt visus savus SEB un citās bankās atvērtos norēķinu kontus un to atlikumu;
  • pārskatīt pēdējās 90 dienās veikto maksājumu sarakstu.

Pievienojot SEB internetbankai citā bankā atvērtu norēķinu kontu, Jūs varat pārvaldīt savas finanses vienuviet. Pēc norēķinu konta pievienošanas SEB internetbankā tiks atspoguļota informācija par:

  • konta numuru (IBAN);
  • konta atlikumu;
  • konta darījumu sarakstu par pēdējām 90 dienām.

Visas konta informācijas pakalpojuma izmantošanai dotās lietotāja piekrišanas ir redzamas internetbankas sadaļā “Citi/ Uzstādījumi -> Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju pārvaldība” vai arī galvenajā lapā, nospiežot pogu “Pārvaldīt”.

Lai sāktu izmantot konta informācijas pakalpojumu

Pievienojot SEB internetbankai citā bankā atvērtu kontu, visas veicamās darbības ekrānā tiks parādītas pa vienai, tāpēc kontu pievienošana ir ērta un vienkārša. Citā bankā atvērtu kontu varat pievienot arī SEB bankas mobilajai lietotnei, tās izvēlnē atverot internetbankas pilno versiju.

  • 1

    Galvenajā lapā noklikšķiniet pogu “Pievienot citā bankā atvērtu kontu” vai ejiet uz “Citi/Uzstādījumi -> Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju pārvaldība” un noklikšķiniet pogu “Izveidot jaunu piekrišanu”.

    2

    Izvēlieties banku, kuras  kontu vēlaties pievienot SEB internetbankai. Pieejamo banku saraksts ir redzams banku izvēles lapā.

    3

    Autentificējiet sevi tajā bankā, kuras kontu vēlaties pievienot SEB internetbankai, un veiciet ekrānā redzamos norādījumus.

    4

    Norādiet un apstipriniet kontus, kurus vēlaties pievienot, un apstipriniet piekrišanas derīguma termiņu (līdz 90 dienām).

    5

    Apstipriniet savu piekrišanu, izmantojot kādu no piedāvātajām iespējām.

    6

    Konta informācija būs redzama SEB internetbankā līdz piekrišanas termiņa beigām vai līdz brīdim, kad pārtrauksiet piekrišanu.

Trešās personas pakalpojumu sniedzēja piekrišana

Drošība ir svarīgs konta informācijas pakalpojuma aspekts, tāpēc mēs vēlamies uzsvērt, ka Jūsu dati tiek aizsargāti un konta informācija tiks sniegta tikai tad, ja būsiet devis attiecīgu piekrišanu.

Atbilstoši Maksājumu pakalpojumu direktīvai 2 (PSD2) piekrišanas maksimālais derīguma termiņš ir 90 dienas. Ja vēlaties savā SEB internetbankā turpināt redzēt informāciju par citā bankā atvērtu kontu , Jums sava piekrišana būs attiecīgi jāatjaunina.

Trešās personas pakalpojumu sniedzēja piekrišanas pārvaldīšana

  • Poga, ar ko pievienot citā bankā atvērtu kontu, ir redzama galvenajā lapā un kontu kopsavilkuma lapā.
  • Informācija par piekrišanu būs redzama izvēlnes sadaļā “Citi/ Uzstādījumi -> Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju pārvaldība”. Tur būs redzams visu pievienoto kontu saraksts, un tur Jūs varēsiet pievienot, rediģēt un atsaukt piekrišanas.

Ja es vēlos aplūkot citā bankā atvērtu konta atlikumu, vai man šie konti ir jāpievieno SEB internetbankai?

Jā, Jūsu piekrišana aplūkot citā bankā atvērta kontu atlikumu ir derīga 90 dienas. Jūs pēc tam varat pagarināt piekrišanas termiņu vai atsaukt piekrišanu jebkurā brīdī.

Vai varu pievienot dažādās bankās atvērtus kontus?

Jā. Pašreiz Jūs varat pievienot kontus, kas atvērti tādās Baltijas valstīs darbojošās bankās kā Swedbank, Citadele un LHV. Atbalstīto banku jaunākais saraksts vienmēr ir pieejams SEB internetbankā.

Vai es varu tikai aplūkot konta atlikumu un maksājumus, vai arī veikt darījumus?

Pašreiz Jūs varat aplūkot savus citā bankā atvērtos kontus, pārbaudīt citā bankā atvērto kontu atlikumu reālajā laikā, apskatīt maksājumu un citu darījumu sarakstu par pēdējām 90 dienām. Pagaidām mēs nepiedāvājam iespēju veikt maksājumus no citās bankās atvērtiem kontiem.

Vai tiek pārādīts konta atlikums reālajā laikā?

Jā, ir redzams Jūsu konta atlikums reālajā laikā.

Vai par šo pakalpojumu ir jāmaksā?

Nē, šis pakalpojums ir bez maksas.

Vai es varu pievienot un apskatīt savus korporatīvos kontus savā privātpersonas internetbankā?

SEB bankas vispārējie darījumu noteikumi paredz, ka Jums nav atļauts pievienot korporatīvo klientu kontus privātā klienta internetbankas profilam. Pašlaik kā privātpersona Jūs varat pievienot savus individuālos kontus citās bankās sarakstam savas internetbankas profilā, tomēr kā privātajam klientam Jums nav atļauts pievienot savus korporatīvos kontus citās bankās šim sarakstam.

Kā atjaunināt piekrišanu aplūkot citās bankās atvērtus kontus?

Internetbankas galvenajā lapā noklikšķiniet pogu “Pievienot citu banku kontus” un vēlreiz veiciet visas piekrišanas izveides darbības.

Vai es varu atsaukt piekrišanu agrāk nekā pēc 90 dienām?

Jā, Jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā brīdī.

Vai ir noteikts skaits, cik citās bankās atvērtus kontus var aplūkot?

Nē, savam internetbankas profilam varat pievienot tikai noteiktās bankās atvērtus kontus un aplūkot tos, bet pievienojamo kontu skaits nav ierobežots.

Vai citās bankās atvērtus kontus es varēšu aplūkot arī mobilajā lietotnē?

Pašreiz mobilajā lietotnē aplūkot citās bankās atvērtus kontus nav iespējams, bet tas ir iespējams, ar mobilo telefonu pierakstoties SEB internetbankā (pieslēdzoties internetbankas mobilajai versijai).

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

Smart-ID

Smart-ID kā ērts un drošs autorizācijas risinājums internetbankai.
Lasīt vairāk

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.