Mainīt valodu:
Image
E-document signing

E-dokumentu parakstīšana

  • Līgumu un pieteikumu parakstīšana digitālajā vidē
  • Ērta e-dokumentu iesniegšana bankā
  • Pieeja e-dokumentu statusam
  • Droša dokumentu uzglabāšana digitāli
Paragraphs

Iespējas

Līgumus, pieteikumus un citus dokumentus iespējams parakstīt un iesniegt bankai elektroniski, neapmeklējot filiāli klātienē. Ar uzņēmumu saistītos dokumentus ir iespējams parakstīt savā privātpersonas internetbankā, taču vēlāk tie glabāsies juridiskās personas – uzņēmuma – internetbankas sadaļā Citi/Uzstādījumi – E-dokumenti, kur tiem varēs piekļūt uzņēmuma paraksta tiesīgās personas vai internetbankas lietotāji ar administratora tiesībām. Pakalpojuma izmantošanai nepieciešams tikai kvalificētais Smart-ID konts, kas aizstāj pašrocīgu parakstu visā Eiropas Savienībā.

Visbiežāk parakstītie uzņēmumu e-dokumenti:

  • kredīta līgumi un līguma grozījumi;
  • līgumi par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās (POS);
  • ar līzinga pakalpojumiem saistītie līgumi;
  • ar e-komerciju saistītie pakalpojuma līgumi.

Pieejamo e-dokumentu klāsts tiek pastāvīgi papildināts. Uzņēmumu internetbankas sadaļā E-dokumenti vienuviet redzami gan tādi dokumenti, kas gaida Jūsu vai trešās puses elektronisku parakstu, gan arī ir iespēja augšupielādēt dokumentu, lai to nosūtītu apstrādei bankai. Uzņēmuma internetbankas sadaļā Citi/Uzstādījumi – E-dokumenti varat viegli atrast jebkuru iepriekš parakstīto e-dokumentu.

E-dokumentu sadaļa pieejama ne tikai SEB bankas klientiem, bet arī personām, kuras vēl nav SEB bankas klientu lokā.

Ja vēl neesat SEB bankas klients

Ja Jums ir kvalificētais Smart-ID, piekļūt e-dokumentu vietnei varat šeit.