Mainīt valodu:
  • English
  • Russian
SEB logo
Atpakaļ uz Internetbanka uzņēmumiem lapu

Lietotāja tiesības un limiti

Paragraphs
  • Uzņēmuma vadītāji var noteikt, kuri darbinieki un kādā apmērā drīkst rīkoties ar uzņēmuma kontiem, kā arī noteikt informācijas pieejamību katram lietotājam, atļautos darījumus un to limitus.
  • Jūs varat izmantot vairāku parakstītāju autorizāciju – tad maksājumam būs nepieciešams divu un vairāk personu parakstu apstiprinājums.
  • Jūsu uzņēmuma darījumu drošībai internetbankā Jūs varat noteikt dienas vai mēneša darījumu limitus.
  • Jums ir pieejamas noteiktās lietotāju tiesības, un Jūs varat ērti tās mainīt.
  • Katrs uzņēmuma darbinieks piekļūst uzņēmuma internetbankai ar savu lietotāja kodu un personīgo autorizācijas rīku. Tādējādi iespējams pārbaudīt, kurš darbinieks ir veicis maksājumu vai noslēdzis līgumu.

Internetbankas administrators

Kļūstot par sava uzņēmuma internetbankas administratoru, Jūs varat patstāvīgi mainīt internetbankas uzstādījumus jebkurā brīdī, nesazinoties ar banku, nepildot atsevišķas iesniegumu formas, kā arī ietaupot uzņēmuma līdzekļus, jo par administratora veiktajām izmaiņām internetbankā, netiks piemērota komisijas maksa. Lai pieslēgtu administratora tiesības, aicinām sazināties ar savu darījumu vadītāju.

Pārbaudīt administratora tiesības var internetbankas sadaļā Uzstādījumi – Lietotāju tiesības un limiti. Ja poga “Mainīt lietotāja tiesības” ir aktīva, viņš ir administrators.

SEB internetbankas uzņēmumiem lietošanas instrukcija (PDF)

Administratora tiesības

  • pievienot jaunus internetbankas lietotājus un dzēst esošos
  • noteikt un ierobežot lietotāju tiesības
  • noteikt un mainīt dienas un mēneša pārskatījumu limitus
  • pieslēgt pakalpojumus un veikt citas darbības

 

Papildu drošībai

Tāpat uzņēmumā iespējams nodrošināt četru acu principu administratora darbībām, nodefinējot divus vai vairāk administratorus un nosakot, ka jebkuras viņu veiktās izmaiņas internetbankā stāsies spēkā tikai pēc papildu apstiprināšanas no otra administratora puses.

SEB Site disclaimer

  • Informācija par sīkdatnēm
  • Privātuma politika
  • Saistību atruna
Mainīt valodu:
  • English
  • Russian
SEB logo
  • Latvian
  • English
  • Russian

Kādēļ mēs izmantojam sīkdatnes?

Mēs savā mājaslapā sīkdatnes (cookies) izmantojam vairākiem nolūkiem. Vietnes darbībai nepieciešamās sīkdatnes ir obligātas un vajadzīgas mājaslapas korektai funkcionēšanai, un tās tiek automātiski saglabātas Jūsu ierīcē, kad Jūs piekļūstat mūsu mājaslapai. Mēs izmantojam arī neobligātas sīkdatnes, lai sniegtu Jums personalizētu informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kā arī nodrošinātu Jums vislabāko iespējamo pārlūkošanas pieredzi. Jūs varat noraidīt visas neobligātās sīkdatnes, izvēloties atļaut „Tikai obligātās sīkdatnes“.
Lai uzzinātu vairāk, iepazīstieties ar mūsu "Sīkdatņu lietošanas politikā".
Lai pārskatītu un/vai mainītu sīkdatņu izmantošanu, lūdzu, dodieties uz sīkdatņu iestatījumiem.

Papildus obligātajam sīkdatnēm, kas ir nepieciešamas tīmekļa vietnes korektai darbībai, mēs arīdzan izmantojam sīkdatnes, kas dažādos veidos atvieglo mūsu mājaslapas pārlūkošanu un palīdz mums saprast, kā tiek izmantota mūsu tīmekļa vietne.

Sīkdatne ir neliela teksta datne, kas sastāv no burtiem un cipariem. Apmeklējot tīmekļa vietnes, sīkdatnes tiek saglabātas Jūsu ierīcē. Sīkdatnes darbojas kā tehnisks atbalsts, kas dažādos veidos atvieglo Jūsu apmeklētās tīmekļa vietnes lietošanu. Sīkdatnes mūsu mājaslapā tiek nosūtītas no SEB bankas vai trešajām pusēm un tiek saglabātas dažādos veidos atkarībā no sīkdatnes funkcionalitātes. Zemāk varat norādīt sīkdatņu iestatījumus vai uzzināt, kā tos mainīt, izmantojot Sīkdatņu politiku.

Pieņemt sīkdatnes Tikai obligātās sīkdatnes