Switch to mobile version. Augšup

Biežāk uzdotie jautājumi

Zemāk ir sniegta informācija par visbiežāk uzdotajiem jautājumiem par bankas produktiem un pakalpojumiem, kā arī atbildes uz tiem.

Kā es varu atbloķēt/atjaunot piekļuvi internetbankai?

Ja piecas reizes pēc kārtas ievadīsiet nepareizu paroli, internetbanka tiks bloķēta.

Ja internetbanku lietojat tikai kā privātpersona, 12 stundu laikā Jūs varat to atbloķēt:

  • paroles ievadīšanas lapā klikšķinot uz saites “Vai aizmirsāt paroli?” (atjaunotu paroli saņemsiet SMS veidā uz Jūsu kontakttālruni. Ja parole ir aizmirsta, to varat izdarīt, arī negaidot nobloķēšanu);
  • zvanot uz diennakts tālruni +371 26668777 (Jums tiks atjaunota iespēja pieslēgties internetbankai, lai Jūs varētu mēģināt atcerēties Jūsu iepriekšējo paroli. Ja ievadīsiet to nepareizi vēl piecas reizes, attālinātā atbloķēšana vairs nebūs iespējama, un Jūs varēsiet to izdarīt tikai SEB bankas filiālē).

Ja esat internetbankas lietotājs kādā no uzņēmumiem, parole būs viena un tā pati gan privātajam profilam, gan uzņēmuma profilam. Jūs nevarēsiet saņemt atjaunotu paroli īsziņas veidā. Lai pieslēgtos internetbankai ar kodu kalkulatoru (digipass), parole vispār nav nepieciešama. Ja, tomēr, kā autorizācijas līdzekli lietosiet kodu karti, paroli varēsiet atjaunot tikai SEB bankas filiālē.

Kādi ir pārskaitījumu izpildes laiki?

1. Pārskaitījumi starp SEB bankas kontiem Latvijā notiek visu diennakti (arī brīvdienās un svētku dienās).

2. Pārskaitījumi EUR valūtā no SEB bankas uz citu banku

Pārskaitījumi eiro uz citu banku Latvijā tiek veikti darba dienās.

Ja pārskaitījums eiro tiek iesniegts SEB bankas filiālē līdz plkst. 15.00 un internetbankā/Telebankā līdz plkst. 16.00, maksājums tiek nodots saņēmēja bankai vai starpbankai tajā pašā dienā. Ja pārskaitījums tiek iesniegts pēc norādītā laika, tas tiek nodots nākamajā darbadienā.

Nepieciešamības gadījumā aicinām sazināties ar saņēmēja banku, lai noskaidrotu, cikos notiek naudas ieskaitījumu saņemšana no citām bankām.

SEB banka nodrošina maksājumu izpildi saskaņā ar Vienoto pakalpojumu cenrādi. Maksājuma izpildes ātrums un komisijas maksa par pārskaitījumu ir atkarīga no izvēlētās prioritātes, maksājuma valūtas, komisijas samaksas veida un no tā, kādā veidā tas tiek izpildīts – internetbankā/Telebankā vai SEB bankas filiālē.

SEB banka vienotais pakalpojumu cenrādis privātpersonām:

SEB bankas vienotais pakalpojumu cenrādis juridiskām personām:

3. Ieskaitījumi Eiro no citas bankas Latvijā uz SEB banku

SEB banka saņem pārskaitījumus/ieskaitījumus eiro no citām bankām Latvijā darbadienās plkst. 9:00, 11:00, 13:30, 16:15, 17:30.

Tiklīdz naudas līdzekļi tiek nodoti SEB bankas rīcībā, tie nekavējoties tiek ieskaitīti klienta kontā.

Pārskaitījuma izpildes ātrums ir atkarīgs no maksātāja bankas noteikumiem. Nepieciešamības gadījumā aicinām sazināties ar maksātāju, lai noskaidrotu, cik ātri maksājums tiks nodots saņēmēja bankas rīcībā.

Kas man ir jādara, ja karte ir nozagta vai pazaudēta?

Maksājumu kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā karte drošības nolūkos ir jānobloķē. Lai bloķētu SEB banka izdoto maksājumu karti, aicinām nekavējoties zvanīt:

  • katru dienu 24 stundas diennaktī pa SEB bankas Klienta centra tālruni +371 26668777 vai pa Skype ar Skype vārdu: SEB_Latvija;
  • visu diennakti uz First Data Latvia tālruni (+371) 67092555.

Kā es varu aizvietot/atjaunot karti?

Lai saņemtu jauno karti, nepieciešams pieteikt kartes aizvietošanu. Aizvietot maksājumu karti varat:

  • rakstot iesniegumu Ibankā, sadaļā Pieteikumi->Maksājumu kartes aizvietošana;
  • personīgi ar pasi vai ES/EEZ izdotu personas apliecību dodoties uz tuvāko SEB bankas filiāli un aizpildot pieteikumu par maksājumu kartes aizvietošanu.

Karte tiek aizvietota un nogādāta uz Jūsu izvēlēto filiāli piecu darbadienu laikā.

Komisijas maksa par kartes aizvietošanu tiek ieturēta saskaņā ar SEB bankas Vienoto pakalpojumu cenrādi un ir atkarīga no kartes veida:

Privātpersonām

Juridiskām personām

Kas man jādara, ja vēlos noformēt kredītu?

Lai mēs varētu Jums piedāvāt vispiemērotāko kredīta risinājumu, aicinām pieteikties un saņemt bezmaksas konsultāciju pie SEB bankas kredītspeciālista.

Pieteikties konsultācijai var, zvanot pa tālruni +371 26668777 vai Skype (Skype vārds: SEB_Latvija), kā arī, aizpildot anketu SEB bankas mājaslapā. Divu darbadienu laikā ar Jums sazināsies speciālists no Jūsu izvēlētās filiāles, lai vienotos par vēlamo konsultācijas laiku.

Saņemt SEB bankas kredītspeciālista konsultāciju var arī rindas kārtībā tuvākajā SEB bankas filiālē. SEB bankas filiāļu saraksts.

 

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.