Switch to mobile version. Augšup

Internetbanka privātpersonām

Internetbanka privātpersonām

Ērta un pārskatāma naudas līdzekļu pārvaldīšana

  • Pielāgojas dažādām ierīcēm
  • Personalizēta sākumlapa
  • Multivalūtu konta iespēja
  • Viedā maksājumu forma

Internetbanka ļauj ērti, droši un izdevīgi pārvaldīt naudas līdzekļus internetā. Internetbanka http://ibanka.seb.lv nodrošina 24 stundu pieeju kontam, iespēju veikt norēķinus un iegūt informāciju par savām finansēm jebkurā pasaules vietā, kur ir pieejams internets. Pielāgojoties klientu vajadzībām, internetbankas pakalpojumu klāsts tiek regulāri papildināts.

Internetbankas video pamācības

Lai atvieglotu iepazīšanos ar jauno internetbanku, ir izveidotas video pamācības biežāko darbību veikšanai. Sīkāka informācija atrodama internetbankas ceļvedī.


Jauna internetbanka

Kā lietot internetbanku?

Kā veikt maksājumus?

Multivalūtu konta iespējas

Norēķinu kartes

Overdrafts

Kredītkartes

Kredītlimita atmaksas veidi

E-rēķinu saņemšana un apmaksa

SMS bankas paziņojumi

Internetbankā pieejami  gandrīz visi bankas pakalpojumi – Jūs varat veikt maksājumus, saņemt informāciju par darījumiem kontā, kontrolēt norēķinu kontu, termiņnoguldījumu un kredītu statusu, kā arī pieteikties citiem pakalpojumiem. Tas ir ērtākais un izdevīgākais sazināšanās veids ar banku, nodrošinot 24 stundu pieeju kontam jebkurā pasaules vietā, kur pieejams internets. Internetbankā ir viszemākās komisijas maksas par bankas pakalpojumiem.

Ko piedāvā internetbanka?

  • Veikt dažādu veidu maksājumus un pārbaudīt to izpildes gaitu.
  • Veikt maksājumus ar maksimālo dienas limitu 1 500 EUR vai ekvivalentu citā valūtā, izmantojot kodu karti. Maksājumiem par lielākām summām jāizmanto kodu kalkulators digipass.
  • Iegūt informāciju par saviem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, kā arī citiem pakalpojumiem. Pieslēdzot SMS banku, savā mobilajā tālrunī vai e-pastā saņemsiet īsziņas gan par ienākušajiem, gan izejošajiem maksājumiem.
  • Pieteikties un veikt izmaiņas dažādos bankas pakalpojumos, piemēram, pensiju 2. un 3. līmenim, regulārajiem un automātiskajiem maksājumiem, termiņnoguldījumiem un citiem pakalpojumiem. Tāpat Jūs varat atvērt vērtspapīru kontu un veikt darījumus ar Eiro rezerves fondu, kā arī SEB ieguldījumu fondiem. 
  • Izveidot bieži veicamo maksājumu paraugus, kā arī regulāro maksājumu uzdevumus, kurus banka izpildīs automātiski ar Jūsu noteikto regularitāti.

Piešķirtos personīgos internetbankas datus (lietotāja kodu, paroli un pieejas kodu) var izmantot arī citu uzņēmumu e-pakalpojumu saņemšanai, kā arī iepērkoties internetveikalos.

Lasīt vairāk par norēķiniem internetā

Jūsu finanšu drošībai banka izmanto daudzpakāpju datu aizsardzības sistēmu

Lietojot SEB bankas internetbanku, Jūsu finanses ir drošībā, jo daudzpakāpju datu aizsardzības sistēma neļauj nepiederošām personām piekļūt Jūsu kontam:

  • Katram lietotājam ir savs, tikai viņam zināms lietotāja kods, parole, pieejas un autorizācijas kodi.
  • Ievērojiet atšķirību starp internetbankas pieejas kodiem un autorizācijas kodiem. Autorizācijas kodus var prasīt tikai, lai apstiprinātu Jūsu veiktu maksājumu vai Jūsu veiktu izmaiņu internetbankas uzstādījumos. Ja Jūs šādas darbības neesiet veicis, bet tiek prasīts autorizācijas kods, nevadiet to, jo tā ir pazīme, ka dators ir inficēts.
  • Jums ir iespēja noteikt pārskaitījumu limitus katram kontam. Bankas standarta limits ir 750 EUR vienam darījumam un 1 500 EUR dienā. Ja vēlaties veikt pārskaitījumus, kas pārsniedz minētās summas, Jums nepieciešams digipass kodu kalkulators.
  • Paaugstinātai drošībai SEB banka piedāvā digipass – elektronisku  autorizācijas ierīci, kas ģenerē pieejas un autorizācijas kodus, nodrošinot īpaši augstu drošības līmeni.
    Lasīt vairāk par digipass vai digipass NANO
  • Darba sesija internetbankā tiek automātiski pārtraukta, ja 10 minūšu laikā tajā neveicat nekādas darbības.
  • Kā izveidot drošu paroli?

  • Kā izvairīties no datorvīrusiem?

  • Kam pievērst uzmanību?

Kā pasargāt savas finanses, izmantojot internetbanku?

  • Izveidojiet drošu paroli un regulāri to mainiet. Lasiet: Drošības padomi izmantojot internetbanku
  • Pirms autorizācijas pārliecinieties, ka atrodaties oficiālajā internetbankas lapā.
  • Regulāri apskatiet kontu izrakstus.
  • Nevienam nestāstiet par saviem darījumiem un konta atlikumu.
  • Nomainiet paroli, ja rodas aizdomas, ka kāds to ir uzzinājis.
  • Nesūtiet identifikācijas datus e-pastā un neatbildiet uz e-pasta vēstulēm, kas it kā ir sūtītas bankas vārdā, lūdzot nosūtīt Jūsu identifikācijas datus (lietotāja kodu, paroles, pieejas kodus, PIN kodus, pases datus) vai citu personīgu informāciju. Ja Jums rodas šaubas par saņemtu e-pastu ar šāda rakstura informāciju, sazinieties ar mums pa diennakts tālruni +371 26668777 un pārliecinieties par saņemtās informācijas patiesumu.
  • Papildu drošībai Jūs varat abonēt SMS bankas pakalpojumu, lai nekavējoties uzzinātu par darījumiem Jūsu kontā. Piemēram, varat abonēt SMS par naudas pārskaitījumiem no Jūsu konta, lai saņemtu īsziņu katru reizi, kad no konta tiek noņemta vai pārskaitīta nauda.

Kā izveidot un pareizi izmantot paroli?

  • Vienīgā vieta, kur ievadīt Jūsu internetbankas paroli un drošības kodus ir SEB internetbankas lapa https://ibanka.seb.lv. Veicot pirkumus vai autorizējoties tādos interneta portālos kā latvija.lv, Jums jātiek pāradresētam uz https://ibanka.seb.lv , kur ievadīt autorizācijas datus (Kā pārliecināties, ka atrodoties SEB oficālajā internetbankas lapā. Nekad nenorādiet klienta numuru, paroli vai kodu kartes datus nevienā citā interneta vietnē, e-pastā vai  sociālajā tīklā. Vienīgā reize, kad Jums var lūgt nosaukt daļu no kodu kartes numura, ir zvanot uz SEB diennakts atbalsta tālruni +371 26668777, lai veiktu autorizāciju. Ja jums rodas aizdomas par elektroniskā servisa sniedzēju vai ierīci, no kuras strādājat, pārtrauciet veicamās darbības. Lūdzam ziņot par katru gadījumu, kad šo informāciju kāds vēlas noskaidrot.
  • Izveidojiet vismaz 8 simbolu paroles ar ciparu, lielo, mazo burtu un citu simbolu kombinācijām. Noteikti izvairieties no savu tuvāko radinieku vai mājdzīvnieku vārda vai dzimšanas datuma iekļaušanas parolē. Lasiet Kas ir droša parole un kā to izveidot
  • Iegaumējiet paroles, tās nepierakstot.
  • Pārliecinieties, ka nevienam nav iespēja noskatīties, kā ievadāt paroli.
  • Parūpējieties, lai kodu karte vai digipass ir pieejams tikai Jums.
  • Veiksmīgi autorizējoties vai veicot maksājuma apstiprinājumu, sistēma nedrīkst prasīt vienu un to pašu kodu kartes vai digipass kodu atkārtoti. Ja tā notiek, pārliecinieties, ka atrodaties sertificētās interneta lapas vidē.
  • Pievērsiet uzmanību, ka autorizācijas līdzekļiem ir divu veidu kodi:
    • Pieejas kodi, kurus nepieciešams ievadīt, lai pieslēgtos internetbankai.
    • Autorizācijas kodi, kurus izmanto maksājumu vai izmaiņu apstiprināšanai internetbankā.
  • Ja Jums prasa vienus un tos pašus drošības kodus veiksmīgas autorizācijas vai pakalpojuma apstiprināšanas gadījumā, iespējams, izmantojat inficētu datoru vai no Jūs mēģina apkrāpt. Šādos gadījumos nekavējoties:
    • Pārtrauciet internetbankas sesiju spiežot "Beigt darbu”.
    • Informējiet banku pa tālruni +371 26668777 un lūdziet bloķēt Jūsu internetbanku. (visātrāk internetbanku var bloķēt, 5 reizes ievadot nepareizu internetbankas paroli).

Kā pārliecināties par īstās, sertificētās internetbankas lapas izmantošanu?

  • Pirms ievadāt internetbankas piekļuves datus, aicinām pārliecināties, ka izmantojat oficiāli reģistrēto un sertificēto  internetbankas interneta lapu, t.i., pārliecināties par izveidotā sakaru kanāla drošību.
  • Lai to izdarītu, jums jāpārbauda lapas sertifikāts, noklikšķinot uz atslēgas piktogrammas , kas visbiežāk atrodas interneta pārlūkprogrammas adreses laukā.
  • Sertifikātā jābūt norādītai pareizai internetbankas adresei: ibanka.seb.lv, sertifikāta izdevēja organizācijai: VeriSign, Inc., kā arī derīguma termiņam.

Mozilla Firefox

Google Chrome

Internet Explorer

Kādēļ internetbankas un bankas karšu kodus nedrīkst izpaust pat tad, ja kontā nav naudas?

  • Ja arī Jūsu kontā nav līdzekļu, Jūsu, nenozīmē, ka nav ko zaudēt, ja nododot savu informāciju citiem. Jūsu internetbanka var tikt izmantota, lai pieteiktos mikro aizņēmumiem un piekļūtu Jūsu nodokļu un personīgajai informācijai www.latvija.lv portālā, vai pat nomainītu Jūsu deklarēto dzīvesvietu. Īpaši populārs pēdējā laikā paliek krāpšanas veids ar mikro aizņēmumiem, ja tiek uzzinātas internetbankas pieejas. Parasti tas izpaužas kā darba piedāvājums, kur darba devējam nepieciešamas "tukšas" internetbankas pieejas. Uzņēmējam nav neviena iemesla prasīt vai zināt pieejas pie Jūsu personīgajiem kontiem.
  • Tāpat Jūsu konts var tikt izmantots naudas atmazgāšanas shēmās vai citiem krāpnieciskiem darījumiem, kuru gadījumā pie atbildības var saukt Jūs.
  • Ja Jums ir aizdomas par pieejas datu pieejamību citām personām, lūdzu, nomainiet paroli un sazinieties ar banku zvanot +371 26668777.

Ko darīt, ja nozaudēta internetbankas kodu karte vai digipass?

  • Lai bloķētu internetbankas kodu karti vai digipass, Jums nekavējoties jāzvana pa SEB bankas diennakts tālruni  +371 26668777.
  • Lai pieteiktu internetbankas kodu kartes vai digipass bloķēšanu ārpus SEB bankas Klientu centra darba laika, lūdzu, zvaniet SIA "First Data Latvia" pa diennakts tālruni +371 67092555.

Kā droši izmantot internetu un elektroniskos pakalpojumus?

  • Pārbaudot e-pastu un sociālos medijus, uzmanieties no nepazīstamu personu sūtītām vēstulēm ar pielikumiem vai klikšķināmām saitēm. Nekad nespiediet uz aizdomīgām saitēm un neatveriet pielikumus, jo zem tiem var atrasties informāciju zogoši un ierīces bojājoši vīrusi.
  • Neapmeklējiet aizdomīgas mājaslapas. Vīrusi pārsvarā tiek izplatīti caur nedrošām mājaslapām, e-pastiem un failu apmaiņas programmām. Lasiet: 7 padomi drošiem pirkumiem internetā
  • Neizmantojiet elektroniskos pakalpojumus publiskās vietās, ar parolēm neaizsargātos Wifi tīklos vai vietās, kur esat atklāti redzams. Ja tomēr tā gadījies, nomainiet internetbankas paroli.
  • Neizmantojiet internetbanku un neveiciet maksājumus ar kartēm no nepazīstamiem vai aizdomīgiem datoriem, jo tie var saglabāt Jūsu ievadītos kodus un paroles.
  • Pirms ko iegādājaties no nezināmiem interneta veikaliem, pameklējiet par tiem citu klientu atsauksmes Google vai jebkurā citā interneta meklētājā.
  • Ja ikdienā neveicat lielus darījumus, nomainiet darījumu summu limitus internetbankā un palieliniet tikai nepieciešamības gadījumā.
  • Uzstādiet legālu un uzticamu antivīrusa programmu un regulāri atjaunojiet programmatūru.
  • Regulāri atjaunojiet interneta pārlūkprogrammu.
  • Atjaunojiet sava datora operētājsistēmu, jo hakeri regulāri atrod veidus, kā apiet iestrādātās drošības sistēmas. Neizmantojiet novecojušas versijas, kuras netiek apkalpotas: Windows XP vai Internet Explorer 6. Lasiet: Vai jūsu digitālie paradumi ir droši?
  • Ja tiek identificēts vīruss vai sāk parādīties piedāvājumi uzstādīt aizdomīgu programmatūru, pārtrauciet veicamo darbu un izlogojieties no internetbankas. Ar antivīrusa programmu veiciet vīrusu skenēšanu un vajadzības gadījumā sazinieties ar IT profesionāļiem.
  • Ja redzat, ka darbības internetbankā aizņem pārlieku ilgu laiku vai pēc paroles ievadīšanas parādās ziņa par tehniskām problēmām, tas nozīmē, ka dators, iespējams, ir inficēts. Ziņojiet par to bankai nekavējoties pa diennakts tālruni  +371 26668777
 

Infotelpa:

  • Autorizācijas veidi drošākiem e-pakalpojumiem

    Autorizācijas veidi drošākiem e-pakalpojumiem

    Latvijas bankas piedāvā elektroniskos pakalpojumus jau 20 gadus, kopš klientiem sāka izsniegt pirmās kodu kartes darījumiem internetbankā. Jaunu autorizācijas līdzekļu saraksts nemitīgi tiek papildināts, un drīz vien kodu kartes kļūs par vēsturi, jo tiks aizstātas ar drošākiem un modernākiem risinājumiem.

    Lasīt vairāk

  • Bankas pienākums ir izprast klientu naudas izcelsmi

    Bankas pienākums ir izprast klientu naudas izcelsmi

    Daudziem iedzīvotājiem pēdējā laikā jautājumus raisījusi banku veiktā anketēšana. Kāpēc tā ir vajadzīga un kā tieši ietekmēs klientu pakalpojumus, intervijā laikraksta “Diena” žurnālistei Magdai Riekstiņai stāsta SEB bankas valdes priekšsēdētāja Ieva Tetere.

    Lasīt vairāk

  • 7 padomi drošiem pirkumiem internetā

    7 padomi drošiem pirkumiem internetā

    Darījumi interneta vidē nu jau kļuvuši par ikdienu – tā iespējams iegādāties gan mēbeles, gan teātra biļetes, gan norēķināties par dažādiem pakalpojumiem. Taču, kā pārliecināties, ka jūsu dati un nauda ir drošībā?

    Lasīt vairāk

Pakalpojums Cena
Pieslēgšana sistēmai Bez maksas
Apkalpošana mēnesī Bez maksas
Kodu kartes izsniegšana Bez maksas
Kodu kartes aizvietošana 2.00 EUR
Digipass izsniegšana1 15.00 EUR
Digipass aizvietošana 15.00 EUR
Digipass atbloķēšana 2.00 EUR

 

Izmantojot kodu karti, lietotājam jāņem vērā SEB bankas noteiktie standarta operāciju limiti. Vienas dienas operāciju maksimālais atļautais limits (vienam kontam) ir noteikts 1 500 EUR apmērā vai ekvivalents citā valūtā. Vienas mēneša operāciju maksimālais atļautais limits (vienam kontam) ir noteikts 3 000 EUR apmērā vai ekvivalents citā valūtā.

Lai mainītu operāciju limitus, lūdzu, aizpildiet iesniegumu Internetbankas sadaļā Pieteikumi vai dodieties uz tuvāko SEB bankas filiāli.

 


 

1 Klientu priekšrocību programmas Sudraba un Zelta kluba klientiem digipass izsniegšana par pazeminātu komisijas maksu.

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.