Switch to mobile version. Augšup

Virtuālais konsultants

Virtuālais konsultants

Ātrs un mūsdienīgs veids, kā izmantot bankas pakalpojumus

  • Operatīvas atbildes uz jautājumiem
  • Pieejams 24 stundas diennaktī
  • Nav jāievada personas dati

Virtuālais konsultants jeb čatbots ir mūsdienīgs veids, kā operatīvi saņemt atbildes uz jautājumiem par dažādiem SEB bankas pakalpojumiem un produktiem.

Ar mākslīgā intelekta palīdzību konsultants atrod piemērotākos risinājumus klientu vajadzībām.

Čatbots ir mūsdienīgs konsultants, kas pastāvīgi apgūst jaunas tēmas un 24 stundas diennaktī sniedz ātras un precīzas atbildes uz privātpersonu jautājumiem.

SEB bankas Virtuālais konsultants ir īpaši apmācīts atbildēt uz jautājumiem par mūsu sniegtajiem pakalpojumiem un produktiem, kā arī norādīt saites uz sadaļām mūsu mājaslapā, kur var atrisināt klientiem radušos jautājumus.

Šobrīd Virtuālais konsultants prot sniegt atbildes par šādām tēmām:

  • bankas kartes;
  • aizdevumi;
  • e-pakalpojumi.

Ja pārlūkojot SEB bankas mājaslapu, Jūsu ierīces ekrānā atveras čata logs, aicinām Jūs interesējošos jautājumus rakstīt šajā čatā. Virtuālais konsultants sniegs Jums būtiskāko informāciju un nepieciešamības gadījumā pāradresēs Jūs uz mājaslapas sadaļām, internetbanku vai citām noderīgām vietnēm.

Gadījumā, ja Virtuālais konsultants nespēs atbildēt uz Jūsu jautājumu, tas piedāvās Jūsu jautājumus pāradresēt bankas darbiniekam vai Klientu centram.

Virtuālais konsultants sniedz  atbildes uz vispārīgiem jautājumiem par SEB bankas produktiem un pakalpojumiem, tāpēc Jums čatā nav jānorāda personas dati. Visus čatā ierakstītos personas datus mēs apstrādājam atbilstoši SEB bankas Personas datu apstrādes principiem. Vairāk par datu apstrādi SEB bankā Jūs varat izlasīt mūsu mājaslapā.

Virtuālais konsultants pastāvīgi mācās, izmantojot klientu uzdotos jautājumus, notikušās sarunas un saņemtās atsauksmes.

Lai saruna ar Virtuālo konsultantu būtu pēc iespējas efektīvāka, iesakām ņemt vērā dažus padomus:

  • jautājumi jāformulē pēc iespējas īsāk. Virtuālais konsultants vislabāk uztver dažos vārdos noformulētus jautājumus, nevis pilnus teikumus;
  • jautājumā jāpiemin Jūsu problēmas atslēgvārds, piemēram, “kredītkartes ceļojuma apdrošināšana”, “norēķinu kartes limits”, “mobilās lietotnes PIN kods”, “Smart-ID konta izveide”;
  • ja uzreiz nesaņemat atbildi uz savu jautājumu, mēģiniet pārfrāzēt jautājumu. Tas palīdzēs uzlabot Virtuālo konsultantu;
  • ja saņēmāt atbildi uz savu jautājumu, bet vēlaties turpināt sarunu par citu tēmu, čatā ierakstiet frāzi “Ok”. Tā Virtuālais konsultants sapratīs, ka vēlaties mainīt tematu.

Smart-ID

Smart-ID kā ērts un drošs autorizācijas risinājums internetbankai.
Lasīt vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 21.00
    Brīvdienās 10.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.