Lai Jūsu uzņēmums varētu pieņemt maksājumu kartes, ir nepieciešams POS terminālis vai kases sistēma. Visi SEB bankas uzstādītie termināli ir sertificēti VISA un Mastercard sistēmu viedkaršu pieņemšanai un garantē drošību norēķiniem ar maksājumu kartēm Jūsu uzņēmumā.
|
MiniPOS karšu lasītājs |
Mobilais POS terminālis |
Stacionārais POS terminālis |
Integrētā kases sistēma |
Apraksts | Kompakts | Pārnēsājams | Paredzēts fiksētai apmaksas vietai | Karšu darījumu sasaiste ar uzņēmuma grāmatvedības sistēmu |
Darījumu skaits dienā | līdz 20 | 21- 100 | 50 - 200 | 200+ |
Jomas / nozares | Izbraukuma tirdzniecība / mazs darījumu skaits | Ēdināšana / serviss | Tirdzniecība | Liela apjoma tirdzniecība |
Bezkontakta norēķinu iespēja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Papildu bonusi | Ērti paņemt līdzi izbraukuma tirdzniecībai; elektronisks darījumu čeks | Pārnēsājams - ērtākai klientu norēķinu iespējai | Pastāvīga un stabila norēķinu iespēja noteiktā tirdzniecības vietā | Ātri pirkumu norēķini pie kases, jo summa jāievada tikai vienu reizi |
Nepieciešamās papildu ierīces / ieguldījums |
Telefons vai planšetdators ar iOS vai Android OS. SIM karte ar mobiliem datiem |
SIM karte ar mobiliem datiem | SIM karte ar mobiliem datiem vai Interneta pieslēgums | Interneta pieslēgums |
Faktiskās izmaksas | No 5 EUR mēnesī + no 1.29% no katra darījuma | Piemēro individuāli | Piemēro individuāli | Piemēro individuāli |
Iekārtas piegāde ar kurjeru un uzstādīšana, garantijas apkalpošana un nomaiņa | Bez maksas | Bez maksas | Bez maksas | Saskaņā ar uzņēmuma un kases sistēmu piegādātāja vienošanos |
Karšu veidi, ko iekārta pieņem | VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro |
Maziem uzņēmumiem vai pašnodarbinātām personām, individuāliem ražotājiem vai pakalpojumu sniedzējiem. Uzņēmējiem, kas nodarbojas ar sezonas, neregulāru vai izbraukuma tirdzniecību.
Dažāda mēroga veikaliem, restorāniem, pakalpojumu sniegšanas vietām, kur klientu ērtībai norēķinus var veikt, neatrodoties pie kases.
Vidēja un maza mēroga veikaliem un pakalpojumu sniegšanas vietām, kur samaksa par pirkumu tiek veikta pie kases.
Lieliem uzņēmumiem ar ievērojamu darījumu skaitu un vajadzību nodrošināt ātru klientu apkalpošanu.
Maziem uzņēmumiem vai pašnodarbinātām personām, individuāliem ražotājiem vai pakalpojumu sniedzējiem. Uzņēmējiem, kas nodarbojas ar sezonas, neregulāru vai izbraukuma tirdzniecību.
Dažāda mēroga veikaliem, restorāniem, pakalpojumu sniegšanas vietām, kur klientu ērtībai norēķinus var veikt, neatrodoties pie kases.
Vidēja un maza mēroga veikaliem un pakalpojumu sniegšanas vietām, kur samaksa par pirkumu tiek veikta pie kases.
Lieliem uzņēmumiem ar ievērojamu darījumu skaitu un vajadzību nodrošināt ātru klientu apkalpošanu.
Lai saņemtu piedāvājumu maksājumu karšu pieņemšanai Jūsu tirdzniecības vietā, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu internetbankā vai SEB mājas lapā.
Ja Jums rodas papildu jautājumi vai neskaidrības, aicinām sazināties ar mums pa tālruni +371 26668777, rakstīt vēstuli internetbankā vai izmantot čatu mūsu mājaslapā.
Lai uzsāktu maksājumu karšu pieņemšanu, Jūsu uzņēmumam nepieciešams:
Noslēdzot līgumu par maksājuma karšu apkalpošanu, SEB banka Jūsu uzņēmumam nodrošinās:
Uzņēmuma ieguvumi, nodrošinot savās tirdzniecības vietās maksājumu karšu apkalpošanu
Spēkā no | Spēkā līdz | |
---|---|---|
Maksājumu karšu pieņemšanas un maksājumu karšu pieņemšanas ierīču uzstādīšanas līguma noteikumi |
06.11.2019
|
Spēkā esošs
|
Pieteikums elektronisku Tirgotāja atskaišu saņemšanai |
07.08.2020
|
Spēkā esošs
|
Procentu likmes sadalījums |
|
Spēkā esošs
|
Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.
Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.