Switch to mobile version. Augšup

E-rēķina nosūtīšana uz banku

E-rēķina nosūtīšana uz banku

  • Ērts, automatizēts rēķinu nosūtīšanas process
  • Vienmēr savlaicīgi apmaksāti Jūsu uzņēmuma izsūtītie rēķini
  • Iespēja izveidot e-rēķinu ar personalizētu dizainu

E-rēķinu nosūtīšana uz banku ir efektīvs risinājums, kuru izmantojot, Jūsu klienti savā SEB internetbankā saņems Jūsu sagatavotu elektronisku rēķinu. Jūsu pakalpojuma lietotāji varēs pieteikties e-rēķinu automātiskai apmaksai internetbankā vai filiālē, tādējādi Jūsu klientiem izsūtītie rēķini tiks apmaksāti laicīgi. Nosūtītajiem e-rēķiniem jābūt EUR valūtā, un Jūsu klientam ir jābūt kontam SEB bankā. Jūs varēsiet norādīt vienu vai divus identifikatorus, kuri Jūsu pakalpojuma lietotājiem būs jāievada, piereģistrējoties e-rēķiniem. Pateicoties tiem, Jūs vienmēr varēsiet identificēt klientu.

Kad uzņēmums saņems izsūtīto e-rēķinu apmaksu no klientiem?

Tas atkarīgs no klienta izvēlētajiem uzstādījumiem. Piesakoties e-rēķina automātiskai apmaksai,  klients var izvēlēties šādus rēķinu apmaksas datumus:

  • Divas dienas pēc e-rēķina saņemšanas
  • E-rēķinā norādītajā gala apmaksas datumā
  • Konkrētā datumā, ja šādu iespēju Jūs kā pakalpojuma sniedzējs piedāvāsiet

Kas notiks, ja klients būs nepareizi norādījis e-rēķina pieteikuma datus?

Izmantojot e-rēķina pakalpojumu, Jūs varēsiet Jūsu pakalpojuma lietotājam nosūtīt paziņojumu uz SEB internetbanku. Paziņojumus varēs nosūtīt arī tad, ja būsiet pārtraucis sadarbību ar pakalpojuma lietotāju.

Kā noris e-rēķinu apmaksas process klientiem, kuri neizmanto internetbanku?

Līdzīgi kā klientiem, kuri izmanto internetbanku - Jūsu nosūtītais e-rēķins tiks automātiski apmaksāts klienta noteiktajā termiņā un norādītajos limitos.

 

Ja vēlaties pieteikties šim pakalpojumam, lūdzam sazināties ar savu darījuma vadītāju vai vērsties tuvākajā SEB bankas filiālē. Pēc tam Jums vajadzēs:

  • noslēgt e-rēķinu nosūtīšanas līgumu
  • izstrādāt e-rēķinu failu
  • pieslēgt e-rēķinu nosūtīšanas elektronisko kanālu SEB bankas Telebanka vai Gateway
Pakalpojums Cena
Pakalpojuma pieslēgšana 60.00 EUR (plus PVN 12.60 EUR)
Līguma izmaiņas 20.00 EUR (plus PVN 4.20 EUR)
Apkalpošanas maksa mēnesī 15.00 EUR (plus PVN 3.15 EUR)
Maksa par katru nosūtīto E-rēķinu 0.14 EUR (plus PVN 0.03 EUR)
Individuālas E-rēķina formas izveidošana/izmaiņas pēc klienta pieprasījuma 200.00 EUR (plus PVN 42.00 EUR)

Uzņēmēja komplekti

Izdevīgs risinājums Jūsu ikdienas finanšu darījumiem

Kontakti

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.