Switch to mobile version. Augšup

Banku sociālā harta

SEB banka ir pievienojusies Latvijas Komercbanku asociācijas izstrādātajai Banku sociālajai hartai (PDF). Banku sociālajā hartā apkopotas labās prakses vadlīnijas, lai veidotu ilgtspējīgu un atbildīgu sadarbību starp komercbankām, to klientiem un sabiedrību.

Banku sociālā harta ir radīta, piesaistot pārstāvjus no vairāk nekā 200 dažādām valsts institūcijām, nevalstiskajām organizācijām, nozaru asociācijām, politiskajām partijām un akadēmiskās jomas, aicinot tos sniegt savus priekšlikumus hartas saturam. Tāpat hartā iestrādāta labākā prakse no līdzīgiem dokumentiem, kas veido finanšu nozares labāko praksi citās Rietumvalstīs.

Banku sociālā harta sastāv no divām daļām – banku labās prakses vadlīnijām un rokasgrāmatas klientiem labākai sadarbībai ar savu banku. Banku labās prakses principi iekļauj klientu tiesību ievērošanu, orientēšanos uz sabalansētu attīstību, biznesa ētikas ievērošanu, kā arī ilgtspējīga biznesa modeļa veidošanu. Savukārt klientu rokasgrāmatā atgādināts par klienta pienākumu sniegt bankai patiesu un pilnīgu informāciju, rīkojoties ar savām finansēm un personisko informāciju ievērot drošības nosacījumus, kā arī citiem būtiskiem aspektiem.

Spiediet šeit, lai apskatītu infografiku par Banku sociālo hartu.

 

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.