Switch to mobile version. Augšup

JAUNUMI - 2020 06 19 - 08:50

Filiālēs klātienē apkalpojam tikai ar iepriekšēju pieteikšanos

Šobrīd SEB bankas filiālēs, turpinot ievērot piesardzības pasākumus Covid-19 izplatības ierobežošanai, pakalpojumus klātienē var saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos un tikai tad, ja nepieciešamais pakalpojums nav pieejams attālināti. Ikdienas finanšu darījumus aicinām veikt internetbankā un mobilajā lietotnē.

Lai pieteiktu apmeklējumu sev vēlamā laikā kādā no filiālēm Rīgā, aicinām aizpildīt pieteikuma formu.

Savukārt, lai pieteiktu apmeklējumu filiālēs ārpus Rīgas, aicinām zvanīt Klientu centram pa tālruni  +371 26668777. Ja sarunas laikā secināsim, ka konkrētais pakalpojums ir pieejams internetbankā, sniegsim nepieciešamo atbalstu, konsultējot pa tālruni. Ja klātienes konsultācija tomēr būs nepieciešama, nodrošināsim to Jums vēlamajā filiālē un laikā.

Lai pārrunātu jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem, aicinām izmantot video konsultācijas iespēju.

Savukārt Smart-ID kontu attālināti var atjaunot, izmantojot biometriskās identifikācijas metodi.

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 21.00
    Brīvdienās 10.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.