Switch to mobile version. Augšup

Izaugsmes programma uzņēmumiem

SEB bankas Izaugsmes programma ir domāta tieši tik ambicioziem maziem un vidējiem uzņēmējiem, lai ar sniegtajām biznesa zināšanām, mentoringa atbalstu, biznesa kontaktu loka paplašināšanas iespēju un finanšu rīku palīdzību veicinātu strauju uzņēmuma izaugsmi.

Vai vēlaties augt 10x nevis par 10%?

Starptautisku un vietēju ekspertu vadībā 3 mēnešu garumā 6 darbnīcās un mentoringa sesijās programmas dalībnieki izstrādās savam uzņēmumam piemērotāko 6 mēnešu rīcības plānu straujai biznesa izaugsmei ar uzsvaru uz tādām digitalizācijas laikam raksturīgām prasībām kā digitālo teohnoloģiju pielietojums un inovācijas.

Izaugsmes programmas uzņēmumiem apraksts

Izaugsmes programmas semināri

Katrs Izaugsmes programmas uzņēmumiem seminārs sastāv no divām daļām - publiskās lekcijas, kas pieejama ikvienam interesentam, un darbam grupās, kas pieejamas tikai programmas dalībniekiem.

Publiskās lekcijas notiek zemāk minētajos datumos no 9:15 līdz 11:00 SEB bankas Inovāciju centrā, Vaļņu ielā 11, Vecrīgā.

Gaidāmās lekcijas un pasākumi

  • 11.
    apr.

    Līga Lētiņa: Lietotāja pieredze – kā to novērtēt un uzlabot? Cik viegli klientam ir lietot Tavu produktu/pakalpojumu?

    Pieteikties lekcijai

  • 17.
    apr.

    Slēgtais pasākums programmas dalībniekiem

  • 24.
    apr.

    Lelde Rassa– Apsīte un Raitis Puriņš: Zīmola stāsts un jaunākie mārketinga rīki komunikācijā - kā tos vislabāk izmantot?

    Pieteikties lekcijai

  • 8.
    mai.

    Maher Maalouf (AAE) un Normunds Krūmiņš: Vai un kā digitalizācija palielina uzņēmuma procesu efektivitāti?

    Pieteikties lekcijai

  • 22.
    mai.

    Dainis Gašpuitis un Ģirts Priede: Pasaules ekonomiskie procesi, finanšu plānošana un investīciju avoti.

    Pieteikties lekcijai

  • 29.
    mai.

    Slēgtais pasākums programmas dalībniekiem

  • 5.
    jun.

    Slēgtais noslēguma pasākums programmas dalībniekiem

  •  

Aizvadītās lekcijas un pasākumi

  • 13.
    mar.

    Darius Moeini (Vācija): Kā veidot uzņēmuma digitālo kultūru tā, lai digitālajā laikmetā augtu par 10X?

  • 27.
    mar.

    Wallace Green (Čehija): Vai zini, ko patiešām vēlas Tavs klients? Kāda ir Tava produkta vai pakalpojuma vērtība klienta acīs?

Noderīgi raksti

  • Blēži var izkrāpt naudu pat rēķinu samaksas laikā

    Blēži var izkrāpt naudu pat rēķinu samaksas laikā

    Kibernoziedznieki pilnveido savas prasmes un naudu no uzņēmumiem vai iedzīvotājiem var izvilināt pat pilnīgi ierastu darbību laikā. Piemēram, ja rīkosieties neuzmanīgi, maksājot rēķinus par pakalpojumiem vai precēm, patiesībā varat papildināt krāpnieku kontus.

    Lasīt vairāk

  • Uzņēmumu maksājumi kļuvuši vēl ērtāki

    Uzņēmumu maksājumi kļuvuši vēl ērtāki

    Jau kādu laiku arī uzņēmumiem pieejama SEB bankas mobilā lietotne, ko līdz šim varēja izmantot tikai privātpersonas. Tas nozīmē, ka steidzamus maksājumus uzņēmēji tagad var apstiprināt maksimāli ātri ar pāris vienkāršām darbībām. Nepieciešamības gadījumā, izmantojot lietotni, uzņēmuma maksājumus var arī izveidot.

    Lasīt vairāk

  • Kas raksturo sociāli atbildīgu darba devēju?

    Kas raksturo sociāli atbildīgu darba devēju?

    Ikviens uzņēmējs, kurš vēlas būt sociāli atbildīgs, meklē iespējas, kā savus darbiniekus apbalvot par labi paveiktu darbu un lojalitāti. Šobrīd dzīvības apdrošināšana ar uzkrājumu kļūst par arvien pieprasītāku veidu kā celt darbinieku motivāciju un nodrošināt, lai viņi justos aizsargāti neparedzētās dzīves situācijās.

    Lasīt vairāk

Izaugsmes programmas 3.sesija - 2019.gada pavasaris

  • Mentora Vollesa Grīna (Wallace Green) motivācija uzņēmumiem

     

  •  

  •  
 

Nodarbību video

  • 1.nodarbība: Darius Moeini “Kā veidot uzņēmumu digitālo kultūru tā, lai digitālajā laikmetā augtu par 10x?”

     

  • 2.nodarbība: Volles Grīns (Wallace Green) “Vai zini, ko patiešām vēlas Tavs klients? Kāda ir Tava produkta vai pakalpojuma vērtība klienta acīs?”

     

 

Ievadpasākums

  • Par programmas saturu

     

     

  • Vollesa Grīna (Wallace Green) ievadruna "10X lielas izaugsmes spēks"

     

  • Dalībnieku pieredzes stāsti

     

     

  •  

Izaugsmes programmas 2. sesija - 2018.gada rudens

  • Kādas ir Izaugsmes programmas uzņēmumiem dalībnieku ambīcijas?

     

  • Kādas ir Izaugsmes programmas uzņēmumiem dalībnieku ambīcijas?

     

  •  

  •  
 

Nodarbību video

  • 1.nodarbība: Kā izveidot uzņēmuma kultūru, kas palīdzētu augt uzņēmumam 10x?

     

  • 2.nodarbība: Kā, izpētot klientu paradumus, apsteigt konkurentus?

     

  • 3.nodarbība: Kā eksperimentējot ar jaunām idejām sasniegt ilgtermiņa izaugsmi?

     

  • 4.nodarbība: Kā komunicēt ar klientiem viņu valodā?

     

  • 5.nodarbība: Kā finansēt savas biznesa idejas?

     

     

  •  
 

Ievadpasākums

  • Izaugsmes programmas ievadpasākums

     

  •  

  •  

  •  

Izaugsmes programmas 1. sesija - 2018.gada pavasaris

  • Kādas ir Izaugsmes programmas uzņēmumiem dalībnieku ambīcijas?

     

  • Izaugsmes programmas noslēguma pasākums

     

     

  •  

  •  
 

Nodarbību video

  • 1. nodarbība (1.daļa): Metode, kā augt strauji augošā un mainīgā pasaulē

    Jean Mauris, Intelligence Boutique

     

     

  • 1. nodarbība (2.daļa): : Kas ir labs MVP?

    Jean Mauris, Intellingence Boutique

     

     

  • 2. nodarbība: Vai mēs patiešām zinām mūsu klientu vērtības un vadāmies pēc klientu vajadzībām?

    Dāvis Plotnieks, GoPro & TEDxRiga

     

  • 3. nodarbība: Mārketinga 2.0 eksperimenti Jūsu biznesam

    Bjorn Uhss, mārketinga guru, 22 Tribes dibinātājs

     

  • 4. nodarbība: Kā pārliecināt darbiniekus par pārmaiņu nepieciešamību uzņēmumā un izvairīties no pretošanās tām?

    Juris Birznieks, uzņēmējs un investsors, Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkla dibinātājs

     

  • 5. nodarbība: Kā kultūru barjeru pārvarēšana var pavērt jaunas iespējas izaugsmei?

    Daniels Pavļuts, Latvijas ārlietu ministra E. Rinkēviča padomdevējs, tendenču un aktuālās biznesa domāšanas vieslektors SSE Riga

  •  
 

Ievadpasākums

  • Iepazīšanās ar Izaugsmes programmu

    Anna Rozenfelde, Civitta

     

  • Pieredze Izaugsmes programmā

    Sander Aasna, Omniva Igaunija (angļu valodā)

     

  • Uzvara cīņā ar tradicionālo domāšanu

    Jeff Burton, Electronic Arts (angļu valodā)

     

  •  

Kas var pieteikties Izaugsmes programmā uzņēmumiem?

Izaugsmes programmā uzņēmumiem var pieteikties ikviens Latvijā reģistrēts uzņēmums, kura gada apgrozījums pārsniedz 200 000 EUR, kas darbojas vismaz divus gadus un kuram  ir ambīcija augt digitalizējoties, apgūstot jaunus tirgus, ieviešot jaunu produktu vai pakalpojumu, vai meklējot citus veidus izaugsmei.

Vai par dalību Izaugsmes programmā uzņēmumiem ir jāmaksā?

Uzņēmuma dalības izmaksas Izaugsmes programmā uzņēmumiem sedz SEB banka.

Kā norisināsies Izaugsmes programma uzņēmumiem?

Izaugsmes programmu uzņēmumiem veido divi bloki. Katru otro nedēļu notiks 6-8 stundu gara programma - semināri, kā arī mentoru un nozares profesionāļu vadītās darba grupas. Savukārt nedēļās, kad nenotiek klātienes semināri, Izaugsmes programmas dalībnieki pildīs  uzdevumus, kas var aizņemt aptuveni astoņas stundas.

Cik daudz laiks būs jāvelta dalībai Izaugsmes programmā uzņēmumiem?

Piedaloties Izaugsmes programmā uzņēmumiem, jāņem vērā, ka katram komandas dalībniekam, kas pārstāv uzņēmumu, būs jāvelta tai aptuveni astoņas stundas nedēļā.

Kam no uzņēmuma jāpiedalās Izaugsmes programmā uzņēmumiem?

Lai sasniegtu maksimālo programmas efektu, vēlams, lai Izaugsmes programmā uzņēmumu pārstāv vadības komanda vai cilvēku grupa (divu līdz piecu pārstāvju sastāvā), kura spēj savā uzņēmumā ieviest inovācijas un būtiskas pārmaiņas.

Kas vada Izaugsmes programmu un kas nodrošina tās saturu?

Izaugsmes programmas saturu, mentorus un citas kompetences nodrošina SEB bankas sadarbības partneris Civitta, kas ir viens no vadošajiem vadības konsultāciju uzņēmumiem Centrāl-Austrumeiropā ar birojiem 11 valstīs. Viens no būtiskākajiem uzņēmuma darbības virzieniem ir inovācija vadībā, kur Civitta ir plaša pieredze strādājot ar dažādiem inovāciju vadības projektiem esošos uzņēmumos, kā arī start-up projektos. Civitta klienti ir dažāda mēroga, sākot ar maziem uzņēmumiem, līdz pat Eiropas Komisijai. Civitta pieredze ietver- konsultācijas vairāk nekā 500 start-up uzņēmumiem, vairāk nekā 1000 stundas mentoringa, vairāk nekā 100 apmācību stundu, vairāk nekā 100 organizētu pasākumu, kā arī, piesaistītas investīcijas vairāk kā 2 miljardu EUR apmērā.

Kādi būs mana uzņēmuma ieguvumi no piedalīšanās Izaugsmes programmā?

Izaugsmes programmas mērķis ir veicināt Jūsu uzņēmuma izaugsmi, ideālā variantā - dažu gadu laikā desmitkāršojot jūsu uzņēmuma finanšu rādītājus. Programmas noslēgumā mentoru un ekspertu vadībā izstrādāsiet 6 mēnešu programmu, kas kļūs par pamatu šī mērķa sasniegšanai.

 

Darius Moeini: Kā veidot uzņēmuma kultūru un stratēģiju, lai digitālajā laikmetā augtu 10X

Darius Moeini (Vācija) pēdējo 10 gadu laikā ir dibinājis, vadījis un konsultējis neskaitāmus jaunuzņēmumus un korporācijas. Pirms Darius uzsāka karjeru uzņēmējdarbībā, viņš bija globālās stratēģijas konsultants vienā no Vācijā vadošajiem tehnoloģiju konsultāciju uzņēmumiem IDS Ssheer.

Šobrīd kā inovāciju centra NUMA Germany līdzdibinātājs Darius sniedz atbalstu uzņēmumiem, identificējot un veidojot inovāciju programmas un virzot uzņēmumu iekšējās kultūras pārmaiņas, ar mērķi radīt spēcīgas nākotnes organizācijas.

LinkedIn

Wallace Green: Vai Tu zini ko patiešām vēlas Tavs klients? Kāda ir Tava produkta/pakalpojuma vērtība klienta acīs?

Wallace Green (Čehija) strādā ar jaunuzņēmumu dibinātājiem jautājumos, kas saistīti ar produktu/pakalpojumu pozicionēšanu, eksperimentēšanu, mārketinga un pārdošanas kanālu izstrādi, pitch pilnveidošanu un finansējuma piesaistīšanu. Šobrīd Wallace ir mentors un padomdevējs jaunuzņēmumu akseleratorā Startup Division Lietuvā, iepriekš – Startup Wise Guys Igaunijā.

Wallace ir ieguvis bakalaura grādu inženierzinātnē (University of Tennessee, ASV), kā arī apvienoto MBA grādu starptautiskajā uzņēmējdarbībā (Vienna University of Business and Economics, Austrija; Darla Moore School of Business, ASV).

LinkedIn

Līga Lētiņa: Lietotāja pieredze - kā to novērtēt un uzlabot? Cik viegli klientam ir lietot Tavu produktu/pakalpojumu?

Līga Lētiņa ir viena no dažiem UX (user experience jeb lietotāja pieredze) profesionāļiem Latvijā, starptautiski atzītās konferences UX Riga kuratore un grupas UI/UX Riga meetup līdzorganizētāja. Viņa ar neizsīkstošu entuziasmu ir gatava popularizēt ideju par pievienoto vērtību, ko uzņēmumam sniedz labs lietojamības dizains.

Līgas iepriekšējā pieredze ir saistīta ar komunikāciju un sabiedrisko attiecību jomu. 2002. gadā Rīgas Stradiņa Universitātē viņa ieguva bakalaura grādu politikas zinātnēs (specializācija – starptautiskās attiecības, Eiropas studijas), savukārt no 2010. līdz 2012. gadam viņa mācījusies NoMA (Nordic Multimedia Academy, Dānija) multimediju dizainu un komunikācijas. Līgas darba pieredze bijusi komunikāciju vadītājas amatā apdrošināšanas sabiedrībā If, sabiedrisko attiecību speciālista amatā uzņēmumā IZZI u.c.

Līga ar neizsīkstošu entuziasmu ir gatava popularizēt ideju par vērtību sniedz labs UX dizains.

LinkedIn

Lelde Rassa – Apsīte un Raitis Puriņš: Zīmola stāsts un jaunākie mārketinga rīki komunikācijā - kā tos vislabāk izmantot?

Lelde Rassa-Apsīte ir mārketinga un komunikācijas eksperte. Vairāk nekā 15 gadus Lelde ir guvusi pieredzi reklāmas un mārketinga komunikācijas nodrošināšanā, zīmola stratēģijas izstrādē un ieviešanā, strādājot tādos uzņēmumos kā TBWA Latvija, Domino BBDO, Bite Latvija un Lattelecom.

Zīmīgākā pieredze gūta 4 gadus vadot un attīstot Bite Latvija zīmolu. Tai skaitā jauna pozicionējuma un grafiskās identitātes, kā arī vienota zīmola pozicionējuma Bite Latvija un Bite Lietuva izstrādē. Strādājot rekāmas aģentūrās, Lelde darbojusies ar tādu uzņēmumu projektiem kā Lattelecom, Nordea, IF, Balta, McDonalds, Absolut, Riga plaza, BMW, Pure chocolate, Axa, Hercogs un Rimi.

Lelde nemēra sasniegumus festivālos vai konkursos, bet gan zīmolam lojālajos klientos.

LinkedIn

Raitis Puriņš ir mārketinga vadītājs Draugiem Group uzņēmumā Printful. Iepriekš viņš ir guvis pieredzi kā mediju un digitālās komunikācijas vadītājs uzņēmumā Bite Latvija. Digitālais mārketings, ko veido divi pamatpīlāri – e-komercija un satura mārketings, un tā analīze ir Raita aizraušanās.

Printful ir drukas, šūšanas un piegādes ārpakalpojumu uzņēmums, kas sniedz interneta veikalu īpašniekiem iespēju piedāvāt vairāk nekā 150 dažādus produktus, pašiem neieguldot ražošanas iekārtās, atzīmē uzņēmumā. 3 gadu laikā kopš Raitis pārņēmis zīmola Printful vadību, mārketinga komanda uzņēmumā četrkāršojusies, savukārt, uzņēmums turpina tā straujo izaugsmi, iekļūstot Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras "Eksporta un inovāciju balva 2018" konkursa finālā, kategorijā "Eksportspējīgākais komersants" lielo/vidējo komercsabiedrību grupā.

LinkedIn

Maher Maalouf un Normunds Krūmiņš: Vai un kā digitalizācija palielina uzņēmuma procesu efektivitāti?

Prof. Dr. Maher Maalouf (AAE) ir asociētais pasniedzējs Rūpniecības un sistēmu inženierzinātņu fakultātē Kalifas Universitātē (Khalifa University, AAE).

Viņa pētniecības intereses aptver datu bāžu datu analīzi, piegādes ķēžu un loģistikas sistēmu optimizācijas metodes. 2009. gadā Dr. Maalouf ieguva inženierzinātņu doktora grādu (University of Oklahoma, ASV).

Normunds Krūmiņš ir Latvijas Loģistikas asociācijas valdes priekšsēdētājs un sertificēts Eiropas loģistikas speciālists. Normunds ir aktīvs transportēšanas un loģistikas nozares dalībnieks un viedokļa līderis jau kopš 1997.gada un regulāri sniedz savu vērtējumu par tirgus tendencēm vietējiem medijiem, lasa lekcijas Rīgas Tehniskajā Universitātē un nereti uzstājas starptautiskos transportēšanas nozares forumos un konferencēs, tostarp ASTANA Forum (Kazahstāna), TransitTransKazakhstan (Kazahstāna); World Tendencies Forum, Baltic Ports and Shipping, (Rīga).

Visa veida piegāžu ķēžu procesu automatizācija, inovācijas un cilvēka faktora samazināšanās, kā arī 3D un digitālā loģistika ir nepārtrauktā Normunda uzmanības centrā.

LinkedIn

Dainis Gašpuitis un Ģirts Priede: Pasaules ekonomiskie procesi, finanšu plānošana un investīciju avoti

Dainis Gašpuitis ir SEB bankas ekonomists. Pirms tam strādājis Latvijas Bankas Starptautisko attiecību pārvaldē par galveno ekonomistu, kā arī Statistikas pārvaldes Maksājumu bilances daļā par analītiķi.

Darba pieredze saistīta ar pasaules, tai skaitā, Latvijas ekonomikas norišu vērtējumu, analīzi un starptautisko institūciju darbību.

Ieguvis maģistra grādu starptautiskajā ekonomikā Latvijas Universitātē, kā arī tiesību zinātnes bakalaura grādu Latvijas Universitātē.

LinkedIn

Ģirts Priede pievienojās SEB bankai pirms 11 gadiem. Iepriekš ir strādājis dažādos tirdzniecības uzņēmumos. Ļoti intensīva darba apstākļos krīzes laikā guvis nenovērtējamu pieredzi gan uzņēmumu finanšu analīzē, gan arī klientu attiecību vadībā.

Ģirts SEB bankā ir bijis atbildīgs par MVU biznesa struktūru Rīgas reģiona klientiem, kas ikdienā nodrošina uzņēmumus ar bankas ikdienas un kreditēšanas pakalpojumiem. Piedalījies daudzu investīciju projektu izvērtēšanā un realizācijā.

Pašlaik ikdienā strādā ar uzņēmumiem kā MVU segmenta vadītājs, koordinējot SEB bankas stratēģiju un attīstību šajā segmentā, tai skaitā attiecības ar dažādām institūcijām un organizācijām.

LinkedIn

Pirmais izlaidums

  • Pure Chocolate
    saldumu ražošana un tirdzniecība

    X
     
    žūrijas atzinība kā uzņēmumam ar lielāko eksporta potenciālu
  • Centrālā laboratorija
    veselības aprūpe un medicīnas
    laboratorijas pakalpojumi

    X
     
    žūrijas atzinība par inovatīvāko pieeju
    biznesam
  • Uzdevumi.lv
    IT risinājumi skolēnu izglītībai

    X
     
    žūrijas atzinība par lielāko izaugsmes potenciālu
  • Beka Baltic
    medicīnas tehnoloģijas

  • Big Bad Bagels
    sabiedriskā ēdināšana

  • Blue Bridge Technologies
    IT risinājumi apdrošināšanas un veselības aprūpes nozarei

  • Krāsu Serviss
    krāsu tirdzniecība un krāsošanas pakalpojumi

  • Krogzeme
    bioloģisko upeņu komercdārzu attīstīšana

  • New Black
    radošā digitālā satura mārketinga aģentūra

  •  

Otrais izlaidums

  • Will Sensors
    industriālie sensori un risinājumi

    X
     
    žūrijas atzinība par lielāko izaugsmes potenciālu
  • Mazo bērnu skola Knābis
    pirmsskolas izglītība

    X
     
    žūrijas atzinība par augstāko inovāciju potenciālu
  • Svaigi.lv
    pārtikas produktu tiešās tirdzniecības platforma

    X
     
    žūrijas atzinība par profesionālāko biznesa prezentāciju
  • N.Bomja maiznīca ”Lielezers”
    maizes un konditorejas izstrādājumu ražošana

    X
     
    žūrijas atzinība kā labākajiem eksperimentētājiem
  • Tenax grupa / Tenax Panel
    būvmateriālu ražošana un pakalpojumi

    X
     
    žūrijas atzinība kā uzņēmumam ar lielāko parmaiņu potenciālu
  • ABIO
    koka izstrādājumu ražošana

  • ATTA-1
    elektropreču tirdzniecība

  • DentaPlan
    zobārstniecības klīnika

  • G Kolizejs/ Gfitness
    fitnesa risinājumi

  • Kosters
    instrumentu un iekārtu tirdzniecība un serviss

  • Smartstore.lv
    interneta veikals

  • Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža
    augstākā izglītība

  • Taste CAPS!
    saldumu ražošana

  •  

Trešais izlaidums

  • AB Galdnieks
    Mēbeļu ražošana

  • Alintek
    Industriālo iekārtu tirdzniecība, uzstādīšana, apkalpošana

  • Animals Digital/ KASTEKUST
    Vizuālās mārketinga un izklaides tehnoloģijas

  • Aspired
    Interaktīvu eksponātu izstrāde, ražošana

  • Baltic Coffee Holding
    Kafijas, ēdienu, dzērienu vairumtirdzniecība

  • EASY BUILDING
    Būvniecība, būvmateriālu izstrāde, ražošana

  • Eco Baltia grupa
    Vides apsaimniekošana

  • Fazenda/ Kripatiņas konditoreja
    Sabiedriskā ēdināšana (restorānu serviss, konditoreja)

  • GRIF
    Darba aizsardzības pakalpojumi, aprīkojums

  • IIZI brokers
    Apdrošināšanas brokeru pakalpojums

  • Lursoft IT
    Datu apstrādes un informācijas pakalpojumi

  • MBIT
    Informācijas tehnoloģijas, telekomunikācijas

  • Optic Guru
    Optikas preču mazumtirdzniecība

  • Padtex Insulation
    Siltuma un skaņas izolācijas, ugunsdrošības produktu ražošana

  • Win partners
    Uzņēmumu kompetenču attīstības mācību centrs

  •  

Zane Vītola, SEB bankas Inovāciju centra vadītāja

Izaugsmes programma ir lieliska iespēja visiem tiem uzņēmumiem, kuriem ir vēlme augt. Tas ir abpusējs darbs – gan no lektoru un mentoru puses, gan no paša uzņēmuma iesaistes un aktivitātes. Manuprāt, šī programma sniedz iespēju izaicināt savu “status quo” un kas var būt labāks par to?

 

Kārlis Karolis, SEB bankas Inovāciju vadītājs

Manuprāt, Izaugsmes programma ir iespēja ambicioziem uzņēmumiem atrast atbildes uz jautājumu, kādus praktiskus soļus spert, lai veicinātu izaugsmi. Vēl vairāk – sadarbojoties ar profesionāliem mentoriem, iespējams, sapratīsiet, ka jūsu ambīcijas ir vēl lielākas.

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.