Switch to mobile version. Augšup

  • Sākumlapa
  •  Par SEB
  • Kontakti
  • Klientu centra informatīvais tālrunis – +371 26668777

Klientu centra informatīvais tālrunis +371 26668777

SEB bankas klientu atbalsta tālrunis ir +371 26668777. Gaidīsim Jūsu zvanus katru dienu 24 stundas diennaktī.

Maksa par zvanu, sazinoties ar SEB banku, ir atkarīga no Jūsu operatora noteiktajiem tarifiem.

Numurs 8777 ir SMS bankas servisa numurs – SMS bankas klientiem pieprasījuma īsziņas ir jāsūta uz šo numuru, neatkarīgi no izmantotā mobilo sakaru operatora.

Konsultācijas varat saņemt, arī izmantojot Skype zvanus vai rakstot uz Twitter kontu @SEB_Latvia.

Skype zvani ir bez maksas un klientiem ļauj sazināties ar banku katru dienu 24 stundas diennaktī. Lietotājvārds – SEB_Latvija.

Klientu jautājumi ar Twitter starpniecību tiek risināti darba dienās no plkst. 8.00 līdz 23.00 ar maksimālo atbildes sniegšanas laiku 30 minūtes.

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.