Switch to mobile version. Augšup

E-rēķina automātiska apmaksa

E-rēķina automātiska apmaksa

Ērta un vienkārša rēķinu samaksa

  • Ērti - vienmēr laikā apmaksāti rēķini no Jūsu konta
  • Droši - Jūs pats nosakāt maksājuma limitu jeb summu, kuras ietvaros banka ir tiesīga apmaksāt Jums iesūtītos E-rēķinus
  • Izdevīgi - zema komisijas maksa

E-rēķina automātiskā apmaksa ir labākais risinājums regulāru, bet mainīgas summas rēķinu samaksai. Pakalpojuma būtība – Jūs pilnvarojat SEB banku samaksāt rēķinus no Jūsu konta, pamatojoties uz pakalpojumu sniedzēju iesūtītajiem e-rēķiniem bankā.

Piesakoties E-rēķina automātiskai apmaksai, Jums nav jāpatur prātā rēķina samaksas datums. E-rēķina automātiskā apmaksa saskaņā ar pakalpojuma sniedzēja rēķinā iekļauto informāciju vienmēr notiek precīzi un laikus.

Visi Jūsu rēķini ir pieejami vienuviet – internetbankā, kur Jūs varat pārvaldīt to apmaksu:

  • Aplūkot saņemtos e-rēķinus
  • Atcelt e-rēķina apmaksu pirms tā automātiskās apmaksas izpildes vai veikt citas izmaiņas
  • Veikt e-rēķina apmaksu ar jau iepriekš bankas sagatavotu maksājuma uzdevumu

Lai pieteiktos E-rēķina automātiskai apmaksai, Jums jānoskaidro, vai Jūsu pakalpojumu sniedzējs nodrošina e-rēķinu nosūtīšanu bankai, un jāpiesakās e-rēķina saņemšanai bankā.

Lasīt vairāk par SEPA automātisko rēķinu apmaksu

Kurā datumā es saņemšu e-rēķinu internetbankā?

E-rēķinu internetbankā ir iespējams apskatīt tiklīdz tas ir saņemts no pakalpojuma sniedzēja. Ja internetbnakā neesat saņēmuši e-rēķinu līdz datumam, kad esat ieraduši to saņemt, lūdzu, sazinieties ar savu pakalpojumu sniedzēju.

Kad tiks veikta E-rēķina automātiskā apmaksa?

Piesakoties e-rēķina automātiskās apmaksas pakalpojumam, Jums ir iespēja izvēlēties divus e-rēķina apmaksas datumus - bankai to apmaksāt otrajā dienā pēc e-rēķina saņemšanas bankā vai e-rēķinā norādītajā samaksas beigu termiņā.

Kāpēc nenotika E-rēķina automātiskā apmaksa?

Tam var būt vairāki iemesli. Lūdzu, pārbaudiet, vai nav kāda no šīm situācijām:

  • Pārbaudiet, vai E-rēķina automātiskās apmaksas pieteikumā norādītie klienta identifikatoru dati (piemēram, klienta numurs vai līguma numurs) atbilst Jūsu pakalpojuma sniedzēja līgumā vai e-rēķinā norādītajiem datiem.
  • Pārbaudiet, vai pie attiecīgā e-rēķina neparādās kļūdas paziņojums, kur tiek paskaidrots, kāpēc E-rēķina automātiskā apmaksa nav notikusi (piemēram, nav bijuši pietiekami līdzekļi kontā e-rēķina apmaksai).
  • Pārbaudiet E-rēķina automātiskās apmaksas pieteikumā kādu e-rēķina apmaksas termiņu esat norādījuši, un vai attiecīgajam e-rēķinam tas ir pienācis.

Vai ir iespēja atcelt tekošā e-rēķina apmaksu?

Ja e-rēķina automātiskā apmaksa vēl nav izpildīta, Jums ir iespēja atcelt šo e-rēķina apmaksu, nepārtraucot E-rēķina automātiskās apmaksas līgumu.

Ja e-rēķina automātiskā apmaksa jau ir notikusi, Jums ir iespēja uzsākt standarta maksājuma atsaukuma procedūru saskaņā ar bankas pakalpojumu cenrādi privātpersonām un juridiskām personām.

Kā var pieteikties jaunam E-rēķinu automātiskās apmaksas pakalpojumam?

Jaunam E-rēķina automātiskās apmaksas pakalpojumam var pieteikties internetbankas sadaļā Maksājumi - E-rēķini vai SEB bankas filiālēs.

Ja vēlaties norēķināties par pakalpojumiem, izmantojot E-rēķina automātisko apmaksu, piesakieties e-rēķina saņemšanai un tā automātiskai apmaksai Ibankā, sadaļā Maksājumi - E-rēķini, vai arī jebkurā SEB bankas filiālē. Lai pieteiktos E-rēķina automātiskai apmaksai, Jums būs nepieciešams:

  • Norēķinu konts SEB bankā;
  • Pārliecināties, vai uzņēmums, kura pakalpojumus vēlaties apmaksāt ar E-rēķina automātisko apmaksu, piedāvā klientiem šādu iespēju.

E-rēķina automātiskās apmaksas pieteikuma veidlapa
Aizpildiet pieteikuma veidlapu un iesniedziet Jums tuvākajā SEB bankas filiālē.

Uzticiet bankai savas rūpes par savlaicīgu rēķinu samaksu – piesakieties E-rēķina automātiskai apmaksai!

  • AGA SIA
  • Baltcom TV SIA
  • BITE Latvija SIA
  • Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle
  • Dienas Mediji SIA
  • G4S Latvia AS
  • Gjensidige Baltic AAS
  • GYM LV SIA
  • Izdevniecība Rīgas Viļņi SIA
  • Ķirši ALP SIA
  • Lattelecom
  • Latvenergo
  • Latvijas valsts meži AS
  • Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācija
  • Latvijas Mobilais Telefons SIA
  • Mandatum Life Insurance Baltic SE Latvijas filiāle
  • mogo AS
  • My Fitness SIA
  • Neste Latvija SIA
  • SEB Dzīvības apdrošināšana AAS
  • SEB līzings SIA
  • Securitas Latvia SIA
  • Seesam Insurance AS Latvijas filiāle
  • Swedbank Līzings SIA
  • Tele2
  • Telefants
  • Viasat AS Latvia filiāle ĀKF
  • Zetcom SIA

Ja Jums ir jautājumi par citu pakalpojumu sniedzēju, kuri nav minēti sarakstā, rēķinu automātisko apmaksu no 2015. gada 1. janvāra, lūdzu vērsties pie sava pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēju, kuri e-rēķinus turpmāk neiesūtīs bankai, rēķinu apmaksai Jūs varat izmantot citus maksājumu veidus:

Pakalpojums Cena

E - rēķinu automātiskā apmaksa

Uz kontu SEB bankā, ja klients pieteicies Klienta komplektam Bez maksas 
Uz kontu SEB bankā 0.14 EUR
Uz citu banku Latvijā, ja klients pieteicies Klienta komplektam Bez maksas
Uz citu banku Latvijā 0.36 EUR

 

Noderīgi

Uzziniet par SEB bankas piedāvātajām vietējo un starptautisko rēķinu un pakalpojumu apmaksas iespējām vienā pārskatāmā lapā.

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.