Switch to mobile version. Augšup

Klienta komplekti

  • Pamata komplekts

    Pamata komplekts

    Ja šobrīd Jums nepieciešami tikai ikdienas bankas pakalpojumi, tad Jums būs piemērots tieši Pamata komplekts, jo tajā iekļauti tikai tie pakalpojumi, kuri nepieciešami, lai ērti veiktu ikdienas norēķinus ar karti un pārvaldītu savas finanses internetbankā. Turklāt, lietojot Pamata komplektu, Jūs kā Klientu priekšrocību programmas Sudraba vai Zelta līmeņa dalībnieks varēsit saņemt pakalpojumus ar izdevīgākiem nosacījumiem.

    Lasīt vairāk

  • Aktīvais komplekts

    Aktīvais komplekts

    Ar Aktīvo komplektu Jums būs plašākas iespējas rīkoties ar savām finansēm, jo komplektā ietilpst ne tikai bankas ikdienas pakalpojumi, bet arī kredītkartes priekšrocības – papildu līdzekļi lielākiem pirkumiem un ceļojumiem. Turklāt, lietojot Aktīvo komplektu, Jūs kļūsiet par Klientu priekšrocību programmas Sudraba vai Zelta līmeņa dalībnieku, saņemot pakalpojumus ar izdevīgākiem nosacījumiem.

    Lasīt vairāk

  • Jauniešu komplekts

    Jauniešu komplekts

    Ja Tev ir 18-25 gadi, Tu vari pats kontrolēt savu finanšu ikdienu ērti, pārskatāmi un izdevīgi – tikai par 0,43 EUR mēnesī ar tieši jauniešiem piemērotiem bankas pakalpojumiem.

    Lasīt vairāk

  • Seniora komplekts

    Seniora komplekts

    Senioru komplekts ir īpaši piemērots mūsu klientiem virs 65 gadiem, un tajā ir iekļauti Jums paši nepieciešamākie bankas ikdienas pakalpojumi ērtiem, drošiem un pārskatāmiem norēķiniem par īpašu cenu – 0,43 EUR mēnesī.

    Lasīt vairāk

  • Ģimenes komplekts

    Ģimenes komplekts

    Ģimenes komplekts piedāvā plašākas finanšu pakalpojumu iespējas, jo tajā ietilpst ne tikai bankas ikdienas pakalpojumi, bet arī kredītkartes priekšrocības – papildu līdzekļi lielākiem pirkumiem un ceļojumiem. Turklāt, lietojot Ģimenes komplektu, visi pilngadīgie komplekta dalībnieki var pieteikties Klientu priekšrocību programmai ar iespēju bankas pakalpojumus saņemt ar izdevīgākiem nosacījumiem.

    Lasīt vairāk

 

Par personīgo finanšu plānošanu vairāk lasiet Infotelpas rakstos

  • Kāpēc bankas pieprasa klientu datus?

    Kāpēc bankas pieprasa klientu datus?

    Nu jau lielākā daļa klientu būs pamanījuši, ka banka vai nu klātienē, vai caur internetbanku viņus aicina aizpildīt anketu ar personīgu finanšu informāciju. Kāpēc tas vajadzīgs un vai tas patiešām ir jādara obligāti?

    Lasīt vairāk

  • Kā palīdzēt omei kļūt par internetbankas lietpratēju?

    Kā palīdzēt omei kļūt par internetbankas lietpratēju?

    Digitālie risinājumi ienākot mūsu ikdienā, tiek ātri apgūti īpaši jauniešu vidū, bet vecāka gadagājuma cilvēkiem tas neizdodas tik ātri. Taču risinājums ir pavisam vienkāršs – ģimenes jaunākās paaudzes atvases var parādīt un lēnām izskaidrot senioriem interneta priekšrocības un ļaut sadraudzēties arī ar internetbanku!

    Lasīt vairāk

  • Lai attīstītos, bankām jākļūst digitālām

    Lai attīstītos, bankām jākļūst digitālām

    Finanšu tehnoloģijas jeb FinTech pēdējos gados piedzīvojušas strauju izaugsmi un ienesušas pārmaiņas arī tradicionālajos banku pakalpojumos. SEB bankas Digitālās attīstības vadītājs Iļja Nogičevs stāsta, kā šīs pārmaiņas ietekmēs klientus.

    Lasīt vairāk

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.